Blow off ventil

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mike-Fiend
user
Příspěvky: 39
Registrován: 17.05.2006, 10:15
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Blow off ventil

Příspěvek od Mike-Fiend »

čau, koupil jsem blow off ventil a nevim kam mám připojit tu malou hadičku, jak je u toho šroubu jak se snim seřizuje ventil, bylo mi řečeno že prý třeba na hadičku regulátoru tlaku paliva nebo klidně na brzdový podtlak ze sání. Tak nevim prosím o radu díky.
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off ventil

Příspěvek od blázen »

na podtlak v sání...kdekoliv hod T kus a napoj to
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Mike-Fiend
user
Příspěvky: 39
Registrován: 17.05.2006, 10:15
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Mike-Fiend »

blázen píše:na podtlak v sání...kdekoliv hod T kus a napoj to
Takže na jakoukoliv hadici co jde ze sání?
Uživatelský avatar
Piettro
user
Příspěvky: 499
Registrován: 27.12.2004, 21:52
Bydliště: Teplice nad Bečvou (Bohumín)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Piettro »

treba takto

Obrázek

jinak jeste sem to nekde videl zapojene na hadici vpredu za klapkou...

Obrázek
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby »

Na ovládání FPR (regulátoru paliva) bych to moc necpal - to je ta montáž jak je na té první fotce co poslal Piettro. Podle mě by to mohlo nepatrně negativně ovlivnovat FPR - respektive odezvu na seslapnuti plynu pri prechodu z off boost do boost rezimu. Tot můj názor, nemám to nijak vědecky podložené :lol:
Pro priklad lze uvézt jak kazdy kdo udelal alternativní zapojení FPR říkal že se mu právě zlepšila odezva na sešlápnutí plynu - při alternativním zapojení FPR se zkrátí délka hadičky co jde do FPR z cca 1metru na 15cm.

To spíš zapojit BOV na tu hadičku jak je za klapkou (ta druhá fotka co poslal Piettro). Ta hadička vede do Carbon Canistru - taková ta nádobka co je nalevo vedle filtru sání.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Uživatelský avatar
UDC-team
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.09.2006, 09:35
Bydliště: Sadová okr.HK

Příspěvek od UDC-team »

935Baby píše:Na ovládání FPR (regulátoru paliva) bych to moc necpal - to je ta montáž jak je na té první fotce co poslal Piettro. Podle mě by to mohlo nepatrně negativně ovlivnovat FPR - respektive odezvu na seslapnuti plynu pri prechodu z off boost do boost rezimu. Tot můj názor, nemám to nijak vědecky podložené :lol:
Pro priklad lze uvézt jak kazdy kdo udelal alternativní zapojení FPR říkal že se mu právě zlepšila odezva na sešlápnutí plynu - při alternativním zapojení FPR se zkrátí délka hadičky co jde do FPR z cca 1metru na 15cm.

To spíš zapojit BOV na tu hadičku jak je za klapkou (ta druhá fotka co poslal Piettro). Ta hadička vede do Carbon Canistru - taková ta nádobka co je nalevo vedle filtru sání.
S tím FPR mám stejnej názor!
Ale na uhlíkovej filtr bych to taky nedával páč jak to přez něj nepatrně saje vzduch tak bych řek že BOV nereáguje tak rychle!
Nejlepší je navrtat do sání další vývod s drobátko většim průměrem cca 6mm vnitřní 8) Muj názor každýmu se nechce vrtat do sání tak do uhlíkovýho filtru stačí :)
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

935 baby sichr myslel místo carbon canistru,neboť ten dávno letěl komínem.
Morpheus
user
Příspěvky: 70
Registrován: 10.09.2006, 10:43
Bydliště: Nýdek

bov ventil

Příspěvek od Morpheus »

Nej to je těsně před škrtící klapku...
Uživatelský avatar
martin.matess
user
Příspěvky: 375
Registrován: 05.06.2008, 22:02
Bydliště: pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off ventil

Příspěvek od martin.matess »

takže znovu si dovolím otevřit toto téma, abych nebyl ukamenován že zakládám nové tážu se tedy jak zapojit tento můj bow který má dva vývody?? viz obrázek jeden boční mosazný a jeden zezadu takový plastový čuráček který mi ovšem pošta při převozu ulomila a budu ho muset opravit ale to je vedleší, proto prosím zasvědcené aby mi poradily děkuji moc

Obrázek
Ex.......200sx s13
Celica st202 GT4 Look
Bmw 318is M look 97´
Bmw 320 D tour..
a mnoho dalšího......
http://www.martinmatess.estranky.cz/ ===>>>Všechna moje auta.projekty a díly na prodej
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off ventil

Příspěvek od slik85 »

to fpr bych taky neriesil
vyhod karbon kanister a daj to namiesto neho a tu malu tenku hadicku s karbon kanistru zaslep a to tak ze doni nasroubujes 6mm srou a das presto eskapasku nebo nejakou dobrou staho vacku (je to nutne pri skuske sania pod talakom mi to prepustalo vyriesila to as eskapaska)
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
martin.matess
user
Příspěvky: 375
Registrován: 05.06.2008, 22:02
Bydliště: pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off ventil

Příspěvek od martin.matess »

Obrázek

další a lepší foto

a detaily ulomeného "čvančlu"

Obrázek
Obrázek
Ex.......200sx s13
Celica st202 GT4 Look
Bmw 318is M look 97´
Bmw 320 D tour..
a mnoho dalšího......
http://www.martinmatess.estranky.cz/ ===>>>Všechna moje auta.projekty a díly na prodej
Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Jimmbo »

ja sem carbon canister vyhodil a BOV mam zapojeny misto nej za klapkou a je to v pohode.. A FPR mam zapojene alternativne takze inu moznost sem nemal....
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Uživatelský avatar
martin.matess
user
Příspěvky: 375
Registrován: 05.06.2008, 22:02
Bydliště: pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off ventil

Příspěvek od martin.matess »

Jimmbo píše:ja sem carbon canister vyhodil a BOV mam zapojeny misto nej za klapkou a je to v pohode.. A FPR mam zapojene alternativne takze inu moznost sem nemal....


no trapas ale fpr je co ?? :oops:
Ex.......200sx s13
Celica st202 GT4 Look
Bmw 318is M look 97´
Bmw 320 D tour..
a mnoho dalšího......
http://www.martinmatess.estranky.cz/ ===>>>Všechna moje auta.projekty a díly na prodej
Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Jimmbo »

Tu ti to pisal 935Baby...
935Baby píše:Na ovládání FPR (regulátoru paliva) bych to moc necpal - to je ta montáž jak je na té první fotce co poslal Piettro. Podle mě by to mohlo nepatrně negativně ovlivnovat FPR - respektive odezvu na seslapnuti plynu pri prechodu z off boost do boost rezimu. Tot můj názor, nemám to nijak vědecky podložené :lol:
Pro priklad lze uvézt jak kazdy kdo udelal alternativní zapojení FPR říkal že se mu právě zlepšila odezva na sešlápnutí plynu - při alternativním zapojení FPR se zkrátí délka hadičky co jde do FPR z cca 1metru na 15cm.

To spíš zapojit BOV na tu hadičku jak je za klapkou (ta druhá fotka co poslal Piettro). Ta hadička vede do Carbon Canistru - taková ta nádobka co je nalevo vedle filtru sání.

je to regulator tlaku paliva.. je na zacatku listy so vstrekami, taky hryb maly.. donho ide ta hadicka z prvej fotky co tu mas hore..
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Uživatelský avatar
martin.matess
user
Příspěvky: 375
Registrován: 05.06.2008, 22:02
Bydliště: pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off ventil

Příspěvek od martin.matess »

Jimmbo píše:Tu ti to pisal 935Baby...
935Baby píše:Na ovládání FPR (regulátoru paliva) bych to moc necpal - to je ta montáž jak je na té první fotce co poslal Piettro. Podle mě by to mohlo nepatrně negativně ovlivnovat FPR - respektive odezvu na seslapnuti plynu pri prechodu z off boost do boost rezimu. Tot můj názor, nemám to nijak vědecky podložené :lol:
Pro priklad lze uvézt jak kazdy kdo udelal alternativní zapojení FPR říkal že se mu právě zlepšila odezva na sešlápnutí plynu - při alternativním zapojení FPR se zkrátí délka hadičky co jde do FPR z cca 1metru na 15cm.

To spíš zapojit BOV na tu hadičku jak je za klapkou (ta druhá fotka co poslal Piettro). Ta hadička vede do Carbon Canistru - taková ta nádobka co je nalevo vedle filtru sání.

je to regulator tlaku paliva.. je na zacatku listy so vstrekami, taky hryb maly.. donho ide ta hadicka z prvej fotky co tu mas hore..

jo tak to jo sorry to vím :D jen mě zmátlo že to ještě někdo probíral , bral sem to za uzavřené :bounce:
Ex.......200sx s13
Celica st202 GT4 Look
Bmw 318is M look 97´
Bmw 320 D tour..
a mnoho dalšího......
http://www.martinmatess.estranky.cz/ ===>>>Všechna moje auta.projekty a díly na prodej
Odpovědět