Stránka 1 z 3

ALS do NISSANA???

Napsal: 08.09.2006, 21:03
od UDC-team
Kuci, šlo by vymyslet do s13 ALS???
Raddy co si o tom myslíš??? Pudem do toho???
Mě by zajímalo jestli by to seriová jednotka dokázala a pokad ne, tak která a za kolik???

A ještě bych potřeboval vědět co znamená u turba to "A/R48 nebo A/R60???Co to udává a jaký je mezi nimi rozdíl??? :-k
Dikes...

Napsal: 08.09.2006, 21:51
od Martin_534
als jde do každýho turboauta s patřičnou jednotkou, ale k čemu ti to bude? nebo máš tolik turb navíc?

ar viz http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 102.html#b

Napsal: 09.09.2006, 09:57
od raddy
nemam co dodat :wink:

Napsal: 09.09.2006, 18:08
od street.racer
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Ja se tady z toho asi fakt pochciju smichy :D :D :D :D :D :D

Napsal: 09.09.2006, 18:56
od rozum
a ty delas GO jo? :)

Napsal: 10.09.2006, 09:48
od UDC-team
k čemu mi to bude??? no k čemu je asi ALS.
Turb na s13 je všude mraky,ale spíš by mě zajímalo jestli by to zvládla ta seriová jednotka???
zkoušel to z vás někdo???

Napsal: 10.09.2006, 09:54
od rozum
je ti jasny ze budes menit turbo nekolikrat mesicne? :D

Napsal: 10.09.2006, 10:45
od blázen
turb na S13 je jako mraky :lol: :lol: repas stojí 10litru, pod 5 ti nikdo neprodá turbo ani s vůlema.... :wink:

Napsal: 10.09.2006, 12:33
od UDC-team
Nemyslím si že by to turbo odešlo tak brzy, přeci jenom něco vydrží, ale není to jen otázka turba i ventily a hlava by trpěly,ale jedná se mi o to jestli se to dá dokázat se seriovou jednotkou. rep sada stojí udajně cca 4500kč a ja mám rapas turba za 7-8tisíc :lol: :lol: :lol:

Napsal: 10.09.2006, 15:54
od raddy
samozrejme, da sa to dosiahnut seriovou RJ, ale budes potrebovat par uprav aj k ovladaniu klapky, resp. volnobehu...jedna vec pri ALS je extremne posunuty predzapal, bohata zmes a druha vec su potrebne vyssie volnobezne otacky....ale nic co b y sa nedalo zvladnut.

Napsal: 10.09.2006, 19:13
od UDC-team
raddy píše:samozrejme, da sa to dosiahnut seriovou RJ, ale budes potrebovat par uprav aj k ovladaniu klapky, resp. volnobehu...jedna vec pri ALS je extremne posunuty predzapal, bohata zmes a druha vec su potrebne vyssie volnobezne otacky....ale nic co b y sa nedalo zvladnut.
Díkes raddy tohle mě zajímalo,takže by jsi eventuelně byl schopen na to ten program nějak udělat nebo odvodit. a dalo by se to udělat tak, aby šlo ALS vypnout když nebude potřeba??? víš ja se v těch programech a mapách moc nevyznám,to je pro mě španělská vesnice.
a ještě mě řekni kolik by to tak stálo a nešetři mě. :D doufám že míň jak motec
už jste o tom někdy přemýšleli???

Napsal: 11.09.2006, 06:05
od street.racer
Jen tak mimochodem...
UDC: Jezdis az tak na urovni, aby jsi usetril kazdou milisekundu na ukor zivotnost turba...? 8)

Napsal: 11.09.2006, 06:54
od raddy
UDC-team píše:
raddy píše:samozrejme, da sa to dosiahnut seriovou RJ, ale budes potrebovat par uprav aj k ovladaniu klapky, resp. volnobehu...jedna vec pri ALS je extremne posunuty predzapal, bohata zmes a druha vec su potrebne vyssie volnobezne otacky....ale nic co b y sa nedalo zvladnut.
Díkes raddy tohle mě zajímalo,takže by jsi eventuelně byl schopen na to ten program nějak udělat nebo odvodit. a dalo by se to udělat tak, aby šlo ALS vypnout když nebude potřeba??? víš ja se v těch programech a mapách moc nevyznám,to je pro mě španělská vesnice.
a ještě mě řekni kolik by to tak stálo a nešetři mě. :D doufám že míň jak motec
už jste o tom někdy přemýšleli???
Dalo by sa to urobit a to tak, ze bysom ti urobil cip, ktory by sa snazil tvarit ako nieco na sposob ALS (po par pokusoch by to malo vyjst). Keby si pouzil prepinac cipov (CAIZI ti v tom poradi viac), tak si mozes kedykolvek, aj za jazdy prepnut potrebny cip (normalny/ALS). Cipy by sa lisily len nastavenym na volnobehu.
Nastavenie volnobeznych otacok sa da docasne riesit napr. dorazom zatvorenia plynovej klapky, takze otacky budu stale vysoke.
Tolko asi teoreticky.
Co sa tyka ceny, rad ti to urobim zadarmo, normalne ma podobne pokusy na vlastnom aute vzdy financne znicia :wink: 8)

Napsal: 12.09.2006, 23:10
od UDC-team
raddy píše:
UDC-team píše:
raddy píše:samozrejme, da sa to dosiahnut seriovou RJ, ale budes potrebovat par uprav aj k ovladaniu klapky, resp. volnobehu...jedna vec pri ALS je extremne posunuty predzapal, bohata zmes a druha vec su potrebne vyssie volnobezne otacky....ale nic co b y sa nedalo zvladnut.
Díkes raddy tohle mě zajímalo,takže by jsi eventuelně byl schopen na to ten program nějak udělat nebo odvodit. a dalo by se to udělat tak, aby šlo ALS vypnout když nebude potřeba??? víš ja se v těch programech a mapách moc nevyznám,to je pro mě španělská vesnice.
a ještě mě řekni kolik by to tak stálo a nešetři mě. :D doufám že míň jak motec
už jste o tom někdy přemýšleli???
Dalo by sa to urobit a to tak, ze bysom ti urobil cip, ktory by sa snazil tvarit ako nieco na sposob ALS (po par pokusoch by to malo vyjst). Keby si pouzil prepinac cipov (CAIZI ti v tom poradi viac), tak si mozes kedykolvek, aj za jazdy prepnut potrebny cip (normalny/ALS). Cipy by sa lisily len nastavenym na volnobehu.
Nastavenie volnobeznych otacok sa da docasne riesit napr. dorazom zatvorenia plynovej klapky, takze otacky budu stale vysoke.
Tolko asi teoreticky.
Co sa tyka ceny, rad ti to urobim zadarmo, normalne ma podobne pokusy na vlastnom aute vzdy financne znicia :wink: 8)
Raddy,seš fakt chlap,jsem rád že jsi se k tomu postavil čelem!!
Až bude treochu víc času tak to nák zkusíme. všichni říkají že to je nesmysl,já netvrdím že to přidá vteřinu,přinejmenšim dobrej efekt,ale chtěl bych to alespon zkusit aby se do budoucna vědělo co a jak! Prostě mě to zajímá!!!
Za kolik děláš cip na S13? Umíš i na S14??
zatim...

Napsal: 20.09.2006, 12:11
od marat
:D