Odlahcenie...?!

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Odlahcenie...?!

Příspěvek od buky300zx » 18.09.2006, 07:27

Chlapi co si myslyte o odlahceni(vyroba novych duralovych) vsetkych remenic,rozvodovych kolies a zotrvaku(zo zotrvaku primnezene-cca 2-3kg?)?je to dobre,alebo nie?
Dakujem za vase navrhy!!!!!!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 18.09.2006, 08:19

remenice a rozvody urcite ano, ale treba dat pozor na vyvazenie celku, aby nevznikaly harmonicke frekvencie-vibracie.
zotrvacnik, moj nazor je nechat povodnu hmotnost. Ak chces lahsi, tak kupit novy kovany, ktory je lahsi...
Idealne je cely motor vyvazit ako celok, ale neviem ci ti to niekdo bude schopny urobit...

Uživatelský avatar
Harryp
user
Příspěvky: 148
Registrován: 04.09.2006, 09:29

...

Příspěvek od Harryp » 18.09.2006, 08:23

Podle mě je odlehčování řemenic u Z31 docela bezvýznamné,pokud je to bezturbák,má je skládaný z plechu,pokud máš 87 nahoru turbáka,tak je sice těžší(vícedráha),ale u toho šestiválce...Spíš se projdi po sacím traktu,u některých verzí je tam dokonce restriktor.A vůbec se neboj přidat na kompresi,funguje to,u atmosféry,samozřejmě.U turbíny naopak,šup tam vysoký těsnění a cooler...ostřikovače za komín a šup ho tam. :D

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 18.09.2006, 08:25

jedna sa o preplnovanu Z31.
co sa tyka znizovania kompresie, mam opacny nazor....Ale vzdy boli pri ladeni preplnovanych motorov 2 cesty....

Uživatelský avatar
Harryp
user
Příspěvky: 148
Registrován: 04.09.2006, 09:29

...

Příspěvek od Harryp » 18.09.2006, 08:27

To Raddy
Vzhledem k tomu,že mi párkrát spad ten setrvák na nohu :D Tak můžu říct,že je u Z31 docela lehkej...A ten motor je vyváženej jako celek fakt dobře...Točil by jako divej,ale ECU ho nepustí nad 6500...Pokud mu tedy dodáš vzduch a potravu,samozřejmě... :wink:

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: ...

Příspěvek od raddy » 18.09.2006, 08:31

Harryp píše:To Raddy
Vzhledem k tomu,že mi párkrát spad ten setrvák na nohu :D Tak můžu říct,že je u Z31 docela lehkej...A ten motor je vyváženej jako celek fakt dobře...Točil by jako divej,ale ECU ho nepustí nad 6500...Pokud mu tedy dodáš vzduch a potravu,samozřejmě... :wink:
samozrejme, ci viac valcov, tym lahsi zotrvacnik, preto som aj pisal aby ho nechal ako je....
co sa tyka otacok, nie je problem nastavit limiter vyssie, ale otazka je ci to ma vyznam. Pokial nema motor vyznamne znizene protitlaky (hlavne vacky) je volumetricka efektivita pri vysokych otackach prudko klesa a vysledok je ten ze max. vykon je este pred limiterom a dalsie zvysovanie otacok uz nic neprinesie, naopak, vykon klesa....
Na druhej strane, ak urobis motor tocivy, tak ho musis tocit, pretoze pri 4000ot to bude zdochla ryba, vsetko je otazka kompromisov.
Avsak prave preto mame turbo, aby sme nemuseli hnat motor do otacok...

Uživatelský avatar
Harryp
user
Příspěvky: 148
Registrován: 04.09.2006, 09:29

...

Příspěvek od Harryp » 18.09.2006, 08:34

raddy píše:jedna sa o preplnovanu Z31.
co sa tyka znizovania kompresie, mam opacny nazor....Ale vzdy boli pri ladeni preplnovanych motorov 2 cesty....
Nejsem zas až tak přeplňování znalej,jen jsem VG30T měl spoustu let a vzhledem k podčtvercovosti jsem nakonec vytvořil kompresi ála GAz,cooler jako stodola a fungovala dobře,i když moc netočila...Ale kterej turbovej dvouventil točí,že?A když jo,má to smysl?

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 18.09.2006, 08:38

seriova kompresia je tak akurat, pokial nepotrebujes tlak turba 2bar a pod....rozhodne lepsia cesta je zachovat povodny kompresny pomer, najst detonacny limit a pouzit vstrekovanie vody ktore umozni dalsie zvysovanie efektivneho kompresneho pomeru bez detonacii.

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 18.09.2006, 09:09

Presne oznacenie motora je VG30ET(E-elektronicke vstrekovanie paliva,T-turbo) a nie len T!Moj netoci 6500ot/min,ale 7000 a viac by som sa priklanal k Raddymu :D !Inak nic v zlom!!!
P.S.ahoj Raddy!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 18.09.2006, 09:13

P.S. sacie a vyfukove kanaliky su uz kompletne prelestene a tak isto aj ventyli!!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 18.09.2006, 09:48

buky300zx píše:P.S. sacie a vyfukove kanaliky su uz kompletne prelestene a tak isto aj ventyli!!
len tak dalej 8)
budes menit aj piesty, resp. je potrebny vybrus valcov? radej si to poriadne zmeraj, aby si to nemusel rozoberat znova..

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 18.09.2006, 10:09

Myslim si ze nie!Na valcoch su neni vyditelne nijake ryhy ani nic podobne!Este to vsetko premeriam!Celkovo(nechce sa my to az verit!!!!!!!!) je ten motor ako novy!Premeraval som skoro vsetko,a vsetko je v toleranciach poredpisanych od vyrobcu!Nikde neni vydet nijake vyditelne poskodenie! 8)Zdvyhatka a ine somarinky maju take plochy ako keby ich teraz dolapovali Chvala panu bohu!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Harryp
user
Příspěvky: 148
Registrován: 04.09.2006, 09:29

Příspěvek od Harryp » 19.09.2006, 08:56

buky300zx píše:Presne oznacenie motora je VG30ET(E-elektronicke vstrekovanie paliva,T-turbo) a nie len T!Moj netoci 6500ot/min,ale 7000 a viac by som sa priklanal k Raddymu :D !Inak nic v zlom!!!
P.S.ahoj Raddy!
Nepovídej!!! :D :D :D :DJeště mě pouč o přesným zdv.objemu 2960,a že máš červený víka...Se 7000 má velký potíže VG30DETT,co se týče efektivity,takže je třeba zvolnit...Že,ano,Adnere???

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 19.09.2006, 09:10

Sem nic neříkal. :bootyshake:

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 19.09.2006, 09:11

Jasnacka!!!Volakto pozna moje auto lepsie nez ja a vie kolko toci!!Co sa po nociach na nom vozievas ze ja o tom neviem?Ked je obmedzovac nastaveny na 7000ot/min. tak to tolko nemoze tocit,lebo ty si take auto mal,nie?!Opitaj sa klude V-eagla kolko toci moj!!!!
A nepochpil som z akeho dovodu tolko nemoze tocit?!!!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 133 hostů