Snižování !!! s13

otázky a odpovědi technického rázu
David Dubský

SNIZOVANI S13

Příspěvek od David Dubský » 19.09.2006, 19:35

Mel jsem to na aute uz kdyz jsen ho kupoval a nedoporucuju ti to,par mesicu a odesli mi tlumice.

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 19.09.2006, 19:44

Snizene pruziny chteji i jine tlumice, na seriove to minimalne nebude dobre fungovat. Ver mi, mel jsem to (chvili) taky. Neda se s tim seriozne jezdit.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

David Dubský

SNIZOVANI S13

Příspěvek od David Dubský » 19.09.2006, 20:04

to je fakt,nekdy mi pripadalo jako kdyby tam zadny nebyli

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 19.09.2006, 22:07

Asi takhle..pokud to chces jako docasne reseni, nez nasetris nejaky prasule na sportovni podvozek, tak klidne...ale pokud to chces jako stalou upravu tak v zadnem pripade. Nejsem si jisty jestli to u S13tkovejch tlumicu jde, ale zivotnost seriovych tlumicu a lepsi jizdni vlastnosti ziskas tim, ze do nich nalejes hustejsi napln. Pokud tak neudelas a drahu tlumeni pruzinou snizis o cca 3-4 cm, tak pujde vecne na dorazy a nebude tlumit. Ja mam ted pruziny H&R na seriovem podvozku. Nesouhlasim s tim ze se montaz sportovnich pruzin na seriovym podvozku neprojevi kladne. Auto pekne sedi v zatackach, nenaklani se tolik....snizis teziste + vzhled.....ze na vymolech je to jako by tam zadny tlumice nebyly? Kluci ruku na srdce..kdo z vas si koupil tohle auto abys tim vymetal diry na silnici? Maly nerovnosti to dava..vetsi jde sice na dorazy, ale kdo z Vas lita pres velky diry rychle? Jak jsem jiz psal draha tlumice je kratsi, tim padem ma mensi ucinek...nic neni dokonaly....nekde se to zlepsi ,nekde zhorsi....vsechno ma sve pro a proti..........
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio » 19.09.2006, 22:41

no nekdy to taky muže odstakovat misto tlumeni ,
FIRE WALK WITH ME

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 19.09.2006, 23:13

cornhollio píše:no nekdy to taky muže odstakovat misto tlumeni ,
Nevim, mozna mas jine zkusenosti..ale odskakovat na nerovnostech bude kazdej sportovni podvozek...prave diky tomu ze je tvrdsi, nebo co jsi myslel?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 19.09.2006, 23:30

Ti kdo viděli můj serivý podvozek ví že když tomu podvozku budeš dávat co proto, tak ti klesne sám a bude to nízko jak jsem to měl já - tak 2cm od blatníku.. :wink:

Uživatelský avatar
porsacek
user
Příspěvky: 278
Registrován: 26.02.2006, 19:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od porsacek » 20.09.2006, 13:44

Jake kupujes a o kolik jdes dolu .Uz si vybral kola . :)
Nissan 200sx 1.8 turbo rv:93 Blow off valve MK II red,sportovní filtr.PREMIUM COIL OVER KIT KONI SPORT
Toyota Avensis 2.0 D-4 150hp www.toyotaklub.cz

Uživatelský avatar
No_name
user
Příspěvky: 924
Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name » 20.09.2006, 20:36

Mirek píše:
cornhollio píše:no nekdy to taky muže odstakovat misto tlumeni ,
Nevim, mozna mas jine zkusenosti..ale odskakovat na nerovnostech bude kazdej sportovni podvozek...prave diky tomu ze je tvrdsi, nebo co jsi myslel?
to bych netvrdil,může bejt tvrdší,ale taky může dobře tlumit..je to složitý :o

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio » 20.09.2006, 22:21

No_name píše:
Mirek píše:
cornhollio píše:no nekdy to taky muže odstakovat misto tlumeni ,
Nevim, mozna mas jine zkusenosti..ale odskakovat na nerovnostech bude kazdej sportovni podvozek...prave diky tomu ze je tvrdsi, nebo co jsi myslel?
to bych netvrdil,může bejt tvrdší,ale taky může dobře tlumit..je to složitý :o
to vis ale oni to jeste nevedi :lol: :lol: :lol:
FIRE WALK WITH ME

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio » 20.09.2006, 22:25

E.T. píše:Ok,jsem spokojen s Mirkovim názorem,mám ten samý náhled na věc a co se týče s odskakováním,za ty léta co jezdím už jsem se vezl v hodne luxusních kárách na super podvozkách a vždy dokázali odskakovat jako svine !!!!!! takže ..........Kupuju péra a snižuju !!!! prozatím...Pánové díky za názory :)
jaky super podvozky ??? a taky zalezi na tom jak si s tim jel aby si to poznal , netvrdim že auto nesedi když tam mas jen pružiny je to samozrejme lepsi než serie a když sem se setkal s tim že to bylo možna i horsi než serie , na mojem aute sem se zatim nesetkal s tim že by mi to odskakovalo ani když vezmu na okruhu obrubnik ve vetsi rychlosti tak mi to prekopiruje
FIRE WALK WITH ME

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 21.09.2006, 00:59

cornhollio píše:
No_name píše:
Mirek píše:Nevim, mozna mas jine zkusenosti..ale odskakovat na nerovnostech bude kazdej sportovni podvozek...prave diky tomu ze je tvrdsi, nebo co jsi myslel?
to bych netvrdil,může bejt tvrdší,ale taky může dobře tlumit..je to složitý :o
to vis ale oni to jeste nevedi :lol: :lol: :lol:
pouc nas mistre
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 21.09.2006, 01:02

cornhollio píše:
E.T. píše:Ok,jsem spokojen s Mirkovim názorem,mám ten samý náhled na věc a co se týče s odskakováním,za ty léta co jezdím už jsem se vezl v hodne luxusních kárách na super podvozkách a vždy dokázali odskakovat jako svine !!!!!! takže ..........Kupuju péra a snižuju !!!! prozatím...Pánové díky za názory :)
jaky super podvozky ??? a taky zalezi na tom jak si s tim jel aby si to poznal , netvrdim že auto nesedi když tam mas jen pružiny je to samozrejme lepsi než serie a když sem se setkal s tim že to bylo možna i horsi než serie , na mojem aute sem se zatim nesetkal s tim že by mi to odskakovalo ani když vezmu na okruhu obrubnik ve vetsi rychlosti tak mi to prekopiruje
Pokud je tohle to co mame vedet...tak rozdil mezi dirou ci nerovnosti na vozovce a obubnikem na okruhu je docela markatni....obrubnik na okruhu je delany tak aby se na nej dalo najet a nerozhodilo Te to...u dir na to lulinci nemysleli....takze rozhazuji...ale tim nechci nijak podryvat Vasi nebo bezejmenyho autoritu :finga: :finga:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 21.09.2006, 01:05

No_name píše:
Mirek píše:
cornhollio píše:no nekdy to taky muže odstakovat misto tlumeni ,
Nevim, mozna mas jine zkusenosti..ale odskakovat na nerovnostech bude kazdej sportovni podvozek...prave diky tomu ze je tvrdsi, nebo co jsi myslel?
to bych netvrdil,může bejt tvrdší,ale taky může dobře tlumit..je to složitý :o
nesouhlasim...nase silnice Ti nebude zadnej sportovni podvozek kopirovat...netrvrdim tady ze sportovni pruziny jsou TOP...ale jsou lepsi nez serie u dvoukila...minimalne kvuli tezisti. Rad bych pripomenul ze se bavime o montazi pruzin na seriovy podvozek 200sx S13, ne vyhody a nevyhody pruzin ci pruzin a sportovnich tlumicu :) Doporucoval bych to neplest tyhle dve temata dohromady...je spousta sportovnich podvozku u kterych se auto chova jako motokara....je to kus od kusu...nicmene zastavam nazor ze montazi sport. pruzin na seriovy podvozek u S13 se jizdni vlastnosti zlepsi...pokud nepouzije nejaky neznackovy pruziny kde jejich tvrdost delali baj voko :) Mimo to..kdyby byla pravda to co rikas...a existoval nejakej podvozek kterej dokaze dobre tlumit a pritom byt tvrdsi...tak neexistujou sportovni podvozky a Tebou zminovany se montuji do vsech "lepsich" aut seriove
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 21.09.2006, 07:53

hlavně nezapomínejte, že 13-17 let starý tlumiče maj svý nejlepší léta za sebou 8)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 hostů