PRERABKA SR20DE na SR20DET

otázky a odpovědi technického rázu
pastynko
user
Příspěvky: 126
Registrován: 02.10.2006, 08:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

PRERABKA SR20DE na SR20DET

Příspěvek od pastynko » 26.10.2006, 09:45

Zdravim vsetkych!

Mam taku otazocku...

Aky velky problem a co vsetko by bolo treba prerobit, ak by som chcel spravit z motoru SR20DE (nachadza sa v Primere GT) motor SR20DET.

Resp myslim tym, co vsetko by bolo treba porobit aby sa na tento motor mohlo dat Turbo a dalo sa s tym jazdit...

Vie niekto s tymto poradit?

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 26.10.2006, 09:56

presne tuto upravu urobil clovek s nickom mikyc, neviem ci je tu na fore, ale najdes ho na ICQ, je z Ciech.

nie je to zdaleka jednoducha vec a budes potrebovat minimalne riadiacu jednotku typu emanage, on ma emanage blue ale ak zainvestujes do drahsej emanage ultimate budes to mat neporovnatelne jednoduchsie.
kazdopadne, ak sa vsak nevyznas do uprav programov v riadiacej jednotke, bude to pre teba narocna a zdlhava uprava, nie vsak nemozna.
Popisali sme s mikim hodne vela stran na icq ohladom uprav riadiacej jednotky, chce to naozaj aspon zakladne znalosti.

co sa tyka motora, na zaciatok staci pridat turbo a mozno vacsie vstreky paliva (podla toho ake tam su origo).

tolko asi vseobecne, vela stastia.

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 26.10.2006, 10:00

no myslim, že bude potřeba vyměnit písty a ojnice a pak vačky, ventilový víko je taky jiný

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 26.10.2006, 11:06

Nebolo by jednoduksie a mozno aj lacejsie zohnat motor aj s riadiackou(napriklad z nejakej buranej 200sx) a npratat ho tam?!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 26.10.2006, 11:09

v motore netreba menit nic, rozhodne nie len kvoli sfunkcneniu turba.
teda ak sa chapeme dobre a chces len pridat turbo do sr20de. Ak chces prerobit sr20de na skutocny sr20det, tak to je samozrejme nieco ine, presne ako pise martin. To skor kupit rovno sr20det.

pastynko
user
Příspěvky: 126
Registrován: 02.10.2006, 08:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pastynko » 26.10.2006, 11:57

no myslel som iba pridat turbo, spojazdnit ho a tym zvysit vykon...

o kolko by to asi zvysilo vykon?

druha vec, ak by som kupil cely motor SR20DET, musel by som menit aj prevodovku a vsetko ostatne, nie?

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 26.10.2006, 12:37

asi tak i kdyby ti to vydržela klika a ojnice, což pokud to nepřeženeš s tlakem tak vydrží, tak ti to v žádném případě není nic platné, protože budeš v oblasti detonací a to díky vysoké statické kompresi, je nutno minimálně vyměnit písty aby byla komprese nižžší, a že to má jiný kryty vaček to nevadí

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 26.10.2006, 12:42

Zozen nejaky vrak za par korun a prehod motor,riadiacku.....!Vyde ta to urcite menej ako keby si to mal robyt tou cestou co tu pises a urcite dosiahnes omnoho vyssi vykon a vyssiu zivotnost motora!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 26.10.2006, 12:44

a vraky s14 se dají koupit od 60ti do 100 a zbyde ti hodně náhradních dílů

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 26.10.2006, 12:46

no já to pochopil tak, že chce nacpat sr20de místo sr20det do rwd auta, proto jsem psal i ventilový víko :)

jinak mikic opravdu sr20de oturbil, nějaký info by mohlo bejt i tady na foru

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 26.10.2006, 12:47

Kentoya píše:asi tak i kdyby ti to vydržela klika a ojnice, což pokud to nepřeženeš s tlakem tak vydrží, tak ti to v žádném případě není nic platné, protože budeš v oblasti detonací a to díky vysoké statické kompresi, je nutno minimálně vyměnit písty aby byla komprese nižžší, a že to má jiný kryty vaček to nevadí
nejako sa stale nerozumieme.
netreba menit vobec nic, len pridat turbo (event. vstreky a pal. pumpu). Kompresia je v pohode, samozrejme ak sa spravne namapuje palivo a zapalovanie a pouzije rozumny tlak turba.
este raz opakujem, mikyc to ma urobene a beha to v pohode. a v kufri ma normalne PC 8)

pastynko
user
Příspěvky: 126
Registrován: 02.10.2006, 08:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pastynko » 26.10.2006, 12:50

Kentoya píše:a vraky s14 se dají koupit od 60ti do 100 a zbyde ti hodně náhradních dílů
neviem naco by mi boli, kedze to chcem pchat do primery...

Je mi jasne ze by som musel zmensit kompresiu...

nepride mi jednoduchsie prehazdovat cely motor lebo by som asi musel menit aj prevodovku, takze neviem :roll:

no, zatial je to v stadiu ze o tom iba rozmyslam, tak chcem zistit ci by to islo a ako by to islo a na zaklade toho sa rozhodnem :)

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 26.10.2006, 12:51

nezapomeň třeba i na brzdy, seriový ti nebudou stačit - teď je mikyc řeší

pastynko
user
Příspěvky: 126
Registrován: 02.10.2006, 08:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pastynko » 26.10.2006, 12:55

raddy píše:
Kentoya píše:asi tak i kdyby ti to vydržela klika a ojnice, což pokud to nepřeženeš s tlakem tak vydrží, tak ti to v žádném případě není nic platné, protože budeš v oblasti detonací a to díky vysoké statické kompresi, je nutno minimálně vyměnit písty aby byla komprese nižžší, a že to má jiný kryty vaček to nevadí
nejako sa stale nerozumieme.
netreba menit vobec nic, len pridat turbo (event. vstreky a pal. pumpu). Kompresia je v pohode, samozrejme ak sa spravne namapuje palivo a zapalovanie a pouzije rozumny tlak turba.
este raz opakujem, mikyc to ma urobene a beha to v pohode. a v kufri ma normalne PC 8)
ani kompresia nevadi???

no to znie dobre ;)

kolko asi stoji ta riadiaca co si spominal, ta drahsia?


PS: ty si na mna uz asi nepamatas ale tak 3 roky dozadu som ta otravoval ked som mal problemy s mojou vtedajsou 200-kou :)

doteraz mam na teba cislo v telefone :D

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 26.10.2006, 13:01


Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 hostů