Stránka 1 z 3

PRERABKA SR20DE na SR20DET

Napsal: 26.10.2006, 09:45
od pastynko
Zdravim vsetkych!

Mam taku otazocku...

Aky velky problem a co vsetko by bolo treba prerobit, ak by som chcel spravit z motoru SR20DE (nachadza sa v Primere GT) motor SR20DET.

Resp myslim tym, co vsetko by bolo treba porobit aby sa na tento motor mohlo dat Turbo a dalo sa s tym jazdit...

Vie niekto s tymto poradit?

Napsal: 26.10.2006, 09:56
od raddy
presne tuto upravu urobil clovek s nickom mikyc, neviem ci je tu na fore, ale najdes ho na ICQ, je z Ciech.

nie je to zdaleka jednoducha vec a budes potrebovat minimalne riadiacu jednotku typu emanage, on ma emanage blue ale ak zainvestujes do drahsej emanage ultimate budes to mat neporovnatelne jednoduchsie.
kazdopadne, ak sa vsak nevyznas do uprav programov v riadiacej jednotke, bude to pre teba narocna a zdlhava uprava, nie vsak nemozna.
Popisali sme s mikim hodne vela stran na icq ohladom uprav riadiacej jednotky, chce to naozaj aspon zakladne znalosti.

co sa tyka motora, na zaciatok staci pridat turbo a mozno vacsie vstreky paliva (podla toho ake tam su origo).

tolko asi vseobecne, vela stastia.

Napsal: 26.10.2006, 10:00
od Martin_534
no myslim, že bude potřeba vyměnit písty a ojnice a pak vačky, ventilový víko je taky jiný

Napsal: 26.10.2006, 11:06
od buky300zx
Nebolo by jednoduksie a mozno aj lacejsie zohnat motor aj s riadiackou(napriklad z nejakej buranej 200sx) a npratat ho tam?!

Napsal: 26.10.2006, 11:09
od raddy
v motore netreba menit nic, rozhodne nie len kvoli sfunkcneniu turba.
teda ak sa chapeme dobre a chces len pridat turbo do sr20de. Ak chces prerobit sr20de na skutocny sr20det, tak to je samozrejme nieco ine, presne ako pise martin. To skor kupit rovno sr20det.

Napsal: 26.10.2006, 11:57
od pastynko
no myslel som iba pridat turbo, spojazdnit ho a tym zvysit vykon...

o kolko by to asi zvysilo vykon?

druha vec, ak by som kupil cely motor SR20DET, musel by som menit aj prevodovku a vsetko ostatne, nie?

Napsal: 26.10.2006, 12:37
od Kentoya
asi tak i kdyby ti to vydržela klika a ojnice, což pokud to nepřeženeš s tlakem tak vydrží, tak ti to v žádném případě není nic platné, protože budeš v oblasti detonací a to díky vysoké statické kompresi, je nutno minimálně vyměnit písty aby byla komprese nižžší, a že to má jiný kryty vaček to nevadí

Napsal: 26.10.2006, 12:42
od buky300zx
Zozen nejaky vrak za par korun a prehod motor,riadiacku.....!Vyde ta to urcite menej ako keby si to mal robyt tou cestou co tu pises a urcite dosiahnes omnoho vyssi vykon a vyssiu zivotnost motora!

Napsal: 26.10.2006, 12:44
od Kentoya
a vraky s14 se dají koupit od 60ti do 100 a zbyde ti hodně náhradních dílů

Napsal: 26.10.2006, 12:46
od Martin_534
no já to pochopil tak, že chce nacpat sr20de místo sr20det do rwd auta, proto jsem psal i ventilový víko :)

jinak mikic opravdu sr20de oturbil, nějaký info by mohlo bejt i tady na foru

Napsal: 26.10.2006, 12:47
od raddy
Kentoya píše:asi tak i kdyby ti to vydržela klika a ojnice, což pokud to nepřeženeš s tlakem tak vydrží, tak ti to v žádném případě není nic platné, protože budeš v oblasti detonací a to díky vysoké statické kompresi, je nutno minimálně vyměnit písty aby byla komprese nižžší, a že to má jiný kryty vaček to nevadí
nejako sa stale nerozumieme.
netreba menit vobec nic, len pridat turbo (event. vstreky a pal. pumpu). Kompresia je v pohode, samozrejme ak sa spravne namapuje palivo a zapalovanie a pouzije rozumny tlak turba.
este raz opakujem, mikyc to ma urobene a beha to v pohode. a v kufri ma normalne PC 8)

Napsal: 26.10.2006, 12:50
od pastynko
Kentoya píše:a vraky s14 se dají koupit od 60ti do 100 a zbyde ti hodně náhradních dílů
neviem naco by mi boli, kedze to chcem pchat do primery...

Je mi jasne ze by som musel zmensit kompresiu...

nepride mi jednoduchsie prehazdovat cely motor lebo by som asi musel menit aj prevodovku, takze neviem :roll:

no, zatial je to v stadiu ze o tom iba rozmyslam, tak chcem zistit ci by to islo a ako by to islo a na zaklade toho sa rozhodnem :)

Napsal: 26.10.2006, 12:51
od Martin_534
nezapomeň třeba i na brzdy, seriový ti nebudou stačit - teď je mikyc řeší

Napsal: 26.10.2006, 12:55
od pastynko
raddy píše:
Kentoya píše:asi tak i kdyby ti to vydržela klika a ojnice, což pokud to nepřeženeš s tlakem tak vydrží, tak ti to v žádném případě není nic platné, protože budeš v oblasti detonací a to díky vysoké statické kompresi, je nutno minimálně vyměnit písty aby byla komprese nižžší, a že to má jiný kryty vaček to nevadí
nejako sa stale nerozumieme.
netreba menit vobec nic, len pridat turbo (event. vstreky a pal. pumpu). Kompresia je v pohode, samozrejme ak sa spravne namapuje palivo a zapalovanie a pouzije rozumny tlak turba.
este raz opakujem, mikyc to ma urobene a beha to v pohode. a v kufri ma normalne PC 8)
ani kompresia nevadi???

no to znie dobre ;)

kolko asi stoji ta riadiaca co si spominal, ta drahsia?


PS: ty si na mna uz asi nepamatas ale tak 3 roky dozadu som ta otravoval ked som mal problemy s mojou vtedajsou 200-kou :)

doteraz mam na teba cislo v telefone :D

Napsal: 26.10.2006, 13:01
od Martin_534