Pls help motor nechce poslouchat

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Rave
user
Příspěvky: 871
Registrován: 23.04.2006, 09:53
Bydliště: Náfpaktos,Greece
Kontaktovat uživatele:

Pls help motor nechce poslouchat

Příspěvek od Rave » 06.12.2006, 13:24

Rad vyslehnu kazdou radu.Nastinim situaci motor po totalni go.pred go slapal.ted kouri bile(olej),volnobeh napicu,trepese a auto na 1 a 2 vcelku jede,ale za tri a vyssi kvalty nezrychli.max rychlost 110km/h.pri plnem plynu tlak turba 0.7 b. a nic.svicky beru platyna.podle me sou to rozvody a ty svicky beru sem mel taky a staly za hovno.pak vam poslu fotky co me znich zbylo.kde jeste muze byt chyba???ten motor je dobrej dal bych zato sve dvokilo do ohne.dik za rady.
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Pls help motor nechce poslouchat

Příspěvek od kenivruh » 06.12.2006, 13:25

Rave píše:Rad vyslehnu kazdou radu.Nastinim situaci motor po totalni go.pred go slapal.ted kouri bile(olej),volnobeh napicu,trepese a auto na 1 a 2 vcelku jede,ale za tri a vyssi kvalty nezrychli.max rychlost 110km/h.pri plnem plynu tlak turba 0.7 b. a nic.svicky beru platyna.podle me sou to rozvody a ty svicky beru sem mel taky a staly za hovno.pak vam poslu fotky co me znich zbylo.kde jeste muze byt chyba???ten motor je dobrej dal bych zato sve dvokilo do ohne.dik za rady.
Otacky ti toci v pohode ?

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Pls help motor nechce poslouchat

Příspěvek od blázen » 06.12.2006, 13:28

použij hledat, sem si jisty že stejny problem už tu byl, ale nevim čím to bylo..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Rave
user
Příspěvky: 871
Registrován: 23.04.2006, 09:53
Bydliště: Náfpaktos,Greece
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rave » 06.12.2006, 13:32

jj do otacek de.predstih se udelat neda,a pali furt do vyfuku ale plameny jak krva.te tzk na odrovnani dmychadla.
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 06.12.2006, 13:34

proč se předstih udělat nedá? nastav CAS přibližně tak at sou šrouby veprostřed dráhy CASU, máš všecko dobře zapojené..podtlak do FPR?..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Rave
user
Příspěvky: 871
Registrován: 23.04.2006, 09:53
Bydliště: Náfpaktos,Greece
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rave » 06.12.2006, 13:52

kable.konektory v poho.kdyz je napul tak nenastartuje?fpr blba otazka co to?
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 06.12.2006, 13:55

to máš asi blbě nastavené rozvody.. FPR je regulátor tlaku paliva je na liště od vstřiku takový klobouček..zeleny myslím ale tim to asi nebude
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 06.12.2006, 14:00

a nezabudajte na ten biely olejovy dym, to bude asi problem s turbom, hlavne ak su sviecky ciste....
Vyzera to na zle nastavene rozvody, skontroluj si remen a nastavenie vaciek. V tvojom pripade to vyzera ako extremne nizky predzapal (plamene) a to moze poskodit ventily a turbo.

Uživatelský avatar
Rave
user
Příspěvky: 871
Registrován: 23.04.2006, 09:53
Bydliště: Náfpaktos,Greece
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rave » 06.12.2006, 14:04

rozvod udelam znovu.protoze to zere olej jak pica.de dymovnica!a nechce jed na zatez +jak strili.ten FPR je v pohode a jine svicky.no uvidim.za rady dekuji.kazda moznost dobra
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 06.12.2006, 14:05

zkontroluj chyby na jednotce
nový svíčky
zkontroluj váhu vzduchu, popř. zkus volnoběh s odpojenou váhou
odpoj lambdu
popř. koukni na palivovou pumpu a benzín
koukni na případný netěsnosti v sacím potrubí - poznáš na odpojený váze
a pak asi ty rozvody

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 06.12.2006, 14:11

ale jestli ti to s CASem na prostředku nenastartuje, tak začni rozvodama

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 06.12.2006, 15:57

Ja typujem na rozvody.Asi ich mas pootocene o jedan-dva zuby.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 06.12.2006, 16:29

zkontroluj přijednom ten D vystupek co jde do CAS na vyfukove vačce
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 06.12.2006, 19:43

1, rozvody 30%
2, špatný CAS (nikoli špatně nastavený) 20 %
3, protože se to klepe a střílí do výfuku a nejde nastartovat tak celých 50% na POWER transistor nebo cívky nyd svíčkama

a proto nasad svíčky a zkontroluj jestli jsou suché nebo mokré po nastartování a vytažení, jinak já to zkouším tak, že při nastartovaném motoru odpojuji jednotlivé cívky a poslouchám, na dva válce stále udrží volnoběh sice strašně, ale udrží a i jeden válec zvládá udržet zahřátý motor, ale věř mi tudy vede cesta bod 3 rulez

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 06.12.2006, 19:51

No ja ked som kamaratovy spojazdnoval 300ZX 1985,tak to ledva naskocilo,ked to chitilo,tak to ledva islo a ....
Nakoniec som zistil,ze mal jednu vacku posunutu o 2 zuby.Ked sa to dalo ako ma,tak islo krasne.
Priznam sa ze ja 200ky nepoznam,toto bol len moj nazor.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 112 hostů