Asi těsnění???

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
rednissan
user
Příspěvky: 180
Registrován: 09.10.2005, 20:25
Bydliště: Strakonice, Jižní čechy

Asi těsnění???

Příspěvek od rednissan » 29.01.2007, 07:37

příznaky: ztrácí se mi voda(spíš jí to tlačí do vyrovnávací nádržky
ujedu 5km a skoro vaří)
Celej systém je hrozně natlakovanej, jednou sem otevřel víčko a byl sem opláchnut fridexem
když to necham běžet na volnoběh a otevřu chladič tak dou bublinky ven, pěkně jedna za druhou.


Ale jinak to jede normálně, z výfuku se nekouří, výkon OK. Nemůže to jenom někde přisávat? nechce se mi to zas rozebírat
Montáže autoalarmů, autohifi, autoelektroniky

Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxX » 29.01.2007, 07:51

Mě něco podobnýho dělalo když jsem měl na 2 věci termostat,ale to jsem neměl takový drsný příznaky
Obrázek

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 29.01.2007, 09:52

vyzera to na tesnenie. predpokladam ze ked sa to zacne varit, tak je velka cast chladica studena, typicky priznak zavzdusnia. ak nepomoze jednorazove odvzdusnenie, tak je asi zle tesnenie pod hlavou alebo mozno prasklina v hlave....

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 29.01.2007, 11:40

100 pro těsnění

Uživatelský avatar
rednissan
user
Příspěvky: 180
Registrován: 09.10.2005, 20:25
Bydliště: Strakonice, Jižní čechy

Příspěvek od rednissan » 29.01.2007, 12:17

tak tohle sem přesně slyšet nechtěl, že to bude těsnění, doufal sem že někdo řekne dotáhni tamten šroubek a bude po problému :lol:


Přesně, vaří to, ale chladič studenej.

Ještě otázka, když sundaváte hlavu, necháte jí rovnat??
Montáže autoalarmů, autohifi, autoelektroniky

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 29.01.2007, 12:31

hlavu skontrolovat a zrovnat len ak je to potrebne, ako zo vsetkym.

Uživatelský avatar
Rave
user
Příspěvky: 871
Registrován: 23.04.2006, 09:53
Bydliště: Náfpaktos,Greece
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rave » 29.01.2007, 13:06

kdyz budes mit hlavu dole nech ji udelat tlakovou zkousku a srovnat.prijde te to od 2000 do 2500.beru dle sebe.pokud to neudelas tak te je mozny ze das nove tesneni a po 5km zas varis. 8)
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 29.01.2007, 15:04

Asi rovnou udělej sedla ventilů + gufera 8)

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 29.01.2007, 15:52

a rovnou bych srovnal i blok

a když už ho budeš dělat, tak koukni na ojnice, šály, kroužky a olejový čerpadlo

Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxX » 29.01.2007, 15:55

tak to už udělej G.O.Motoru :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
rednissan
user
Příspěvky: 180
Registrován: 09.10.2005, 20:25
Bydliště: Strakonice, Jižní čechy

Příspěvek od rednissan » 29.01.2007, 18:01

Celou GO dělat určitě nebudu, musim dávat peníze do bydlení, navíc nic neklepe, tlaky kolem 10, tak doufám že vydrží. akorát čtvrtej válec 6.5, což sázim na ventily, takže bych určitě udělal hlavu celou, včetně gufer na ventilech. Jen nevíte nějakýho dodavatele na ty gufera? těsnění bych měl, ale todle sem nenašel
Montáže autoalarmů, autohifi, autoelektroniky

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 29.01.2007, 18:42

rednissan píše:Celou GO dělat určitě nebudu, musim dávat peníze do bydlení, navíc nic neklepe, tlaky kolem 10, tak doufám že vydrží. akorát čtvrtej válec 6.5, což sázim na ventily, takže bych určitě udělal hlavu celou, včetně gufer na ventilech. Jen nevíte nějakýho dodavatele na ty gufera? těsnění bych měl, ale todle sem nenašel
já měl taky tlak na jednom válci KO a byla to rýha v bloku...takže to nemusí být ventily
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 29.01.2007, 19:41

a rovnou si kup i novou garaz :)
ok blok kdyztak mam :geek:

Uživatelský avatar
Rave
user
Příspěvky: 871
Registrován: 23.04.2006, 09:53
Bydliště: Náfpaktos,Greece
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rave » 30.01.2007, 08:41

no celou go ser,ale kdyz mas dole hlavu tak tlakem zjisti jestli neni praskla,a kriva bude na 100%.sice miniminimalne ale bude.a ventily a gufirka uz neni tak moc penez navic.ty gufirka bych mohl sehnat,ale znacka ajusa bo jak se jmenujou
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 30.01.2007, 08:42

někde jsem slyšel, že gufera od ajusy nebrat

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 108 hostů