Stránka 1 z 2

Prosim poradte

Napsal: 02.03.2007, 11:58
od pbrvs
Zdravim vsechny - mam problem - prave jsem zapojil dvoucestny BOV na svem CA,na 3tis. otacek se dostava uplne v pohode i s nastupem turba,ale jak zacnu tocit dale pres 3tisice, tak se mi zda, ze turbo prestava tlacit a nejede to. Navic pri vytoceni a prerazeni vychazi z vyfuku bily oblak. Turbo je po repasi, novy olej a komplet 3palcove vyfuk. potrubi.

Napsal: 02.03.2007, 12:08
od Elviiis
To je celkem normál máš ten BOV špatně nastavený a on ti profukuje otevře se ti už třeba při 0.5bar místo při 0.8 . Ale neměl by mít vliv na dým z výfuku. Jestli máš turbo ready tak můžeš mít i motor tak trošku čmoudící.

Napsal: 02.03.2007, 14:07
od buky300zx
Treba to dotiahnut a malo by to byt OK:

NAZDAR

Napsal: 04.03.2007, 20:54
od NISMOO7
PODĽA MŇA ,NÁSTUP POKLES SILY PO 3 TISÍCOCH MôŽE BIŤ NAOZAJ ZLÝM NASTAVENIM BOV,ALE TEN BIELY DYM JE PRAVDEPODOBNE ÚNIK OLEJA ,PRETOŽE KABY BOL ČIERNY JE TO BOHATOSŤ ZMESY,SKôR BY SOM SA ZAMERAL NA GO MOTORA NIEKDE PREPÚŠTA OLEJ ,KRÚŽKY,POPR.TURBA NEZNAMENÁ,ŽE KEĎ JE REPAS TURBA,ŽE HO VYKONALI ,AKO MALI TO BOL AJ MôJ PROBLÉM VEĽA PEŇAZÍ ZA REPAS A VÝSLEDOK -REKLAMÁCIA , JE ALE MOŽNÉ,KEĎ SI MAL PRED REPASOM TURBO V TAKOM STAVE ,ŽE PREPÚŠŤALO OLEJ DO VÝFUKU TAK OLEJ VO VÝFUKU TAM STÁLE OSTAL A NIAKÍM SPôSOBOM HOTAK RÝCHLO ODTIAĽ NEDOSTANEŠ ,CHCE TO LEN PÁR STOVIEK KM PO DIAĽNICI ABY SA VYPÁLIL.

Napsal: 05.03.2007, 07:48
od raddy
skus odfotit ako mas BOV nainstalovany a zapojeny.

Napsal: 05.03.2007, 18:13
od pbrvs
prozatim to mam takhle

Napsal: 05.03.2007, 18:14
od pbrvs
teda takhle.. Obrázek

Napsal: 05.03.2007, 18:40
od 935Baby
Jenom poznamka:

Tu ovladaci hadici BOVu pokud mozno hodne rychle zahod-mel jsem chvilku takovou a vim ze jsou na nic. Az das autu poradny zahul tak tahle hadice teplem nehorazne zmekne. Jako nouzovka to jde ale rychle si sezen poradnou tlakovou hadici - siliconovou nebo tak neco.

Co to napojeni na to trubku co jde z turba? To vypada jako by to tam bylo prilepene nejakou zvykackou nebo co ?

Napsal: 05.03.2007, 18:54
od raddy
skontroluj poriadne ci to vsade tesni. kde presne mas zapojeny vystup z ventilu? (nie je to dobre vidiet)

Napsal: 05.03.2007, 18:54
od Martin_534
kam vede ten ovládací podtlak?

Napsal: 05.03.2007, 18:55
od raddy
mam pocit ze sa kruh zuzuje :-D

Napsal: 05.03.2007, 19:15
od pbrvs
Vyvod z ventilu mam zpatky do sani za vahu vzduchu - je to dvoucestnej bov a podtlak je pripojenej na ten ze sani.

Napsal: 05.03.2007, 19:19
od raddy
skusal si docasne odpojit podtlakovu hadicku aby ostal bov zatvoreny, ci sa zmeni chod motora a dymenie? len kvoli tomu, aby bolo jasne ze to naozaj sposobuje ventil a nie nieco ine...

Napsal: 05.03.2007, 19:27
od pbrvs
zatim nezkousel - daval jsem do nej jinou pruzinu, ta puvodni byla tak tuha, ze se ani neotevrel.

Napsal: 05.03.2007, 21:29
od NISMOO7
SKÚS ODSKÚŠAT TESNOSŤ PODTLAKOVÝM MANOMETROM....A OTVÁRACÍ TLAK ČI JE SPRÁVNY NA BOV.... :roll: