Stránka 1 z 3

bily kour z vyfuku

Napsal: 09.03.2007, 20:21
od pbrvs
Zdravim - mam po instalaci bov problem takovy,ze kdyz tocim vice jak 3tisice,tak pri prerazeni vychazi z vyfuku bily kour,ale pri nizsich otackach nic - poradte prosim na co se predevsim zamerit - diky.

Napsal: 09.03.2007, 23:42
od NISMOO7
biely dym je pravdepodobne olej............pokiaľ by sa spaloval pri väčšej teplote bolo by ho menej by do modra....turbo je v akom stave?

pokiaľ teda nieje motor studený a náhodou to nieje para :D

Napsal: 10.03.2007, 14:36
od pbrvs
Olej to bude myslim, ze urcite - zprvu jsem objevil dokonce jeho stopy v BOV, jenze to jsem ho mel jeste spatne zapojeny. Ted uz funguje ok, ale pri vytoceni a prerazeni vychazi z vyfuku stale bily oblak koure - do 3 tisic se pritom nic takoveho nedeje. Turbo je ted po repasi a nezda se mi, ze by s nim byl problem.Neni mozny, aby se ten olej nakym zpusobem dostaval pes BOV treba do sani a skrz turbo do vyfuku?

Napsal: 10.03.2007, 17:30
od buky300zx
pbrvs píše:Olej to bude myslim, ze urcite - zprvu jsem objevil dokonce jeho stopy v BOV, jenze to jsem ho mel jeste spatne zapojeny. Ted uz funguje ok, ale pri vytoceni a prerazeni vychazi z vyfuku stale bily oblak koure - do 3 tisic se pritom nic takoveho nedeje. Turbo je ted po repasi a nezda se mi, ze by s nim byl problem.Neni mozny, aby se ten olej nakym zpusobem dostaval pes BOV treba do sani a skrz turbo do vyfuku?
No generalkovane turbo mozes mat,len je otazne,ci je zgeneralkovane dobre.
Cez bov sa ti nema ako dostat olej do sania,to je blbost.

Napsal: 10.03.2007, 18:13
od pbrvs
To turbo mi delal otec je dost zkuseny i peclivy,ale jak rikam, v tom BOV byly zprvu pri prvni sice chybne instalaci stopy oleje celkem znatelne.

Napsal: 10.03.2007, 18:36
od blázen
jde ti to asi z poddeklu vaček,z odvětrávání.. kolik ti tlačí turbo?

Napsal: 10.03.2007, 18:53
od buky300zx
blázen píše:jde ti to asi z poddeklu vaček,z odvětrávání.. kolik ti tlačí turbo?
Clovece,to ma nenapadlo.Ak to bude v tom,treba dat oil catch tank a je to,ale preco to tak pusta olej z odvetravania?

Napsal: 10.03.2007, 19:23
od 935Baby
buky300zx píše:ale preco to tak pusta olej z odvetravania?
Vetsinou to zpusobují spatne kompresni tlaky valcu - dochazi pak k vetsimu pretlakovani karteru. U CA18DET je odvetravani vany vedeno do vika vaček.

Napsal: 10.03.2007, 19:26
od blázen
taktéž může být špatný PCV ventil, když netěsní jde přes něj v boostu tlak a pak vzniká přetlak,.. změřil bych jako první komprese,..

Napsal: 10.03.2007, 21:36
od buky300zx
935Baby píše:
buky300zx píše:ale preco to tak pusta olej z odvetravania?
U CA18DET je odvetravani vany vedeno do vika vaček.
Aj ja mam tak riesene odvetravanie.

Napsal: 10.03.2007, 22:18
od Kentoya
a jestliže už byl olej i v BOV tak je celý sání od oleje, to by chtělo taky mimo jiné vyčistit

Napsal: 11.03.2007, 17:49
od NISMOO7
a netvrdím ,že otec je zlí mechanik ale lopatky sa vyvažujú pokoal bolo turbo len tak zložené sa mozes rozlucit s axialmi/loziska v turbe a ua nielen s nimi .....takže pri normalnych otáčkach može fungovat normalne ale akonahle chití točky vzniknu vybracie a vznikne netesnost lozisiek a prisaje cez kompresorovú časť /sacia/alebo pusti cez turbínovú časť /výfuková strana/ olej aje to kámo s turbom niesú žarty turbo moze OD 190 000 -265 000 otačok/niektoré aj trochu viac a stači malý problém a dymíš...

Napsal: 11.03.2007, 21:04
od buky300zx
NISMOO7 píše:a netvrdím ,že otec je zlí mechanik ale lopatky sa vyvažujú pokoal bolo turbo len tak zložené sa mozes rozlucit s axialmi/loziska v turbe a ua nielen s nimi .....takže pri normalnych otáčkach može fungovat normalne ale akonahle chití točky vzniknu vybracie a vznikne netesnost lozisiek a prisaje cez kompresorovú časť /sacia/alebo pusti cez turbínovú časť /výfuková strana/ olej aje to kámo s turbom niesú žarty turbo moze OD 190 000 -265 000 otačok/niektoré aj trochu viac a stači malý problém a dymíš...
Viem ze turbo toci velke otacky 100-150,ale o 265 a viac som este nepocul.

Re: bily kour z vyfuku

Napsal: 12.03.2007, 08:53
od kenivruh
pbrvs píše:Zdravim - mam po instalaci bov problem takovy,ze kdyz tocim vice jak 3tisice,tak pri prerazeni vychazi z vyfuku bily kour,ale pri nizsich otackach nic - poradte prosim na co se predevsim zamerit - diky.
Ked nastartujes auto a nechas ho stat na mieste tak zacne po chvili dymit ? Mne robi toto a su to na 90% gufera ventilov. Kedze pri preradeni nastane velky podtlak v sani tym padom vtiahne sanie cez gufera olej z hlavy. Aspon teda dufam, ze su to len gufera ventilov :?

Napsal: 12.03.2007, 14:09
od raddy
tie gufera, tazko povedat, vela motorov gufera na ventiloch nema vobec, je to len moj nazor, ze gufera to asi nebudu....
ak dymi na bielo po preradeni ci pri dlhsom volnobehu, je to takmer na isto turbo, teda jeho olejove tesnenia. Ciastocne moze pomoct jednosmerny ventil v odvetrani vaciek, ak chces, vysvetlim to podrobnejsie, ale uz to tu na fore bolo.