několik otázek(na pokračování)

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

několik otázek(na pokračování)

Příspěvek od nomann » 25.03.2007, 19:40

zdravim vás pánové
tak za 1: kdo máte top mount turbo svody nevadí vám posilovač brzd?
nehřeje se od turba brzdovej válec ikdyž uděláte tepelnej štít? se mi zdá že to neni zrovna nejlepší
2:když vyhodim posilovač tak jakej brzdovej válec použít?jde použít stávající?
3: když zrušim ABS je vhodnější použít brzdový válec nonABS? když zachovám posilovač
díky
Naposledy upravil(a) nomann dne 31.03.2007, 16:23, celkem upraveno 1 x.
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: několik otázek

Příspěvek od blázen » 25.03.2007, 20:05

nomann píše:zdravim vás pánové
tak za 1: kdo máte top mount turbo svody nevadí vám posilovač brzd?
nehřeje se od turba brzdovej válec ikdyž uděláte tepelnej štít? se mi zdá že to neni zrovna nejlepší
2:když vyhodim posilovač tak jakej brzdovej válec použít?jde použít stávající?
3: když zrušim ABS je vhodnější použít brzdový válec nonABS? když zachovám posilovač
díky
řek bych že nehřeje...
ted bych se rád zeptal já:
proč vyhazuješ brzdový válec? ABS ?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 25.03.2007, 20:10

vyhazuju celý ABS protože ho nebudu používat a když už ho používat nebudu tak je těch 9kg zbytečných :-D :-D
vymněnim ABS válec za nonABS
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 25.03.2007, 20:37

válec je stejnej :wink: ty nebudeš jezdit za deště?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 25.03.2007, 20:42

jj v dešti též i na sněhu když nějakej bude ale hlavně budu jezdit kopce
a zkusím drift a tam je ABS spíš naškodu :-D
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 25.03.2007, 20:43

ale spíš mě zajímá jakej dát válec když se rozhodnu vyhodit posilovač :scratch:
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 25.03.2007, 21:32

posilovač nikdo nevyhazoval a když už měnit brzdovej válec tak za s14 nebo z32 je větší

jinak abs a nonabs válce se lišej otvoram na přední brzdy, abs má jenom jeden nonabs 2, to jde pořešit téčkem na rozbočení předních brzd, tak to mám já a funguje to bezvadně

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 25.03.2007, 21:50

Martin_534 píše:posilovač nikdo nevyhazoval a když už měnit brzdovej válec tak za s14 nebo z32 je větší

jinak abs a nonabs válce se lišej otvoram na přední brzdy, abs má jenom jeden nonabs 2, to jde pořešit téčkem na rozbočení předních brzd, tak to mám já a funguje to bezvadně
hm to je fakt téčko to vlastně pořeší nevěděl jsem jestli nonABS nemá větší píst a jestli to turbo neohřejvá tak neni co řešit posilovač je dobrej,
nemusíš tolik šlapat :-D :-D
hledal jsem řešení u anglánů a japonců až mi pak došlo že oni tenhle problém namaj :scratch:
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 31.03.2007, 16:21

zdravím pánové
takže další dotazy chtěl jsem se zeptat jaká je minimální tlouštka zadního
kotouče mám 7mm
další dotaz kolik je minimální nebo spíš jaká je tlouštka obložení paken když jsou nový
no a ještě, když jsem sundaval zadní kotouče tak mi z toho vylítali všechny ty pérka a kraviny okolo sem je pozbíral vyfotil a doufám že jsem
je pozbíral všechny. tady je foto Obrázek
no a poslední zajímá mě jestli pasuje pouze náboj třeba z s14 nebo z32
na 200 těhlici samozřejmě vim že potom nebude pasovat ruční brzda, jde mi jen o ten náboj jestli sedí ložisko(průměr) a poloosy
díky za rady :D
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 31.03.2007, 18:07

nomann píše:zdravím pánové
takže další dotazy chtěl jsem se zeptat jaká je minimální tlouštka zadního
kotouče mám 7mm
další dotaz kolik je minimální nebo spíš jaká je tlouštka obložení paken když jsou nový
no a ještě, když jsem sundaval zadní kotouče tak mi z toho vylítali všechny ty pérka a kraviny okolo sem je pozbíral vyfotil a doufám že jsem
je pozbíral všechny. tady je foto Obrázek
no a poslední zajímá mě jestli pasuje pouze náboj třeba z s14 nebo z32
na 200 těhlici samozřejmě vim že potom nebude pasovat ruční brzda, jde mi jen o ten náboj jestli sedí ložisko(průměr) a poloosy
díky za rady :D
S14 naboj pasuje...ale je 5x114.3 a Z32 naboj nepasuje, protoze Z32 ma silnejsi poloosu. S14 zadni naboje budu mit asi k prodeji.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 31.03.2007, 18:12

v jednom swap navode som cital ze zo Z32 300ZX naboje nepasuju ale z non turba pasuju :wink:
the rear conversion is much easier, in terms of parts combinations. Simply find a 5-lug hub from an S14 240, or a Z32 300ZX. The non-turbo hub is identical to the unit used in the S14. The Turbo hub is slightly differnt, but will work on either the S13, or S14. Below is a picture of the parts necessary.
viac http://importnut.net/300zxbrakeswap.htm
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 31.03.2007, 18:33

S14 naboj pasuje...ale je 5x114.3 a Z32 naboj nepasuje, protoze Z32 ma silnejsi poloosu. S14 zadni naboje budu mit asi k prodeji.
vim že 5děr proto mě to zajímá a protože musim koupit nový kotouče tak bych vzal rovnu 5ti díru a doufám zě se daj sehnat kotouče vrtaný nebo řezaný.
jakou máš představu o ceně těch nábojů.Jsem socka :D
Jo a platí to i o předních nábojích?
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 31.03.2007, 18:39

nomann píše:
S14 naboj pasuje...ale je 5x114.3 a Z32 naboj nepasuje, protoze Z32 ma silnejsi poloosu. S14 zadni naboje budu mit asi k prodeji.
vim že 5děr proto mě to zajímá a protože musim koupit nový kotouče tak bych vzal rovnu 5ti díru a doufám zě se daj sehnat kotouče vrtaný nebo řezaný.
jakou máš představu o ceně těch nábojů.Jsem socka :D
Jo a platí to i o předních nábojích?
Zatim to neni jisty...budu to vedet behem cca 14 dnu jestli pujdou pryc nebo ne....tak se pak ozvu kdyztak....ciste predni naboj nevim jestli pasuje..ja tam mam celou tehlici
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 31.03.2007, 18:39

tamo píše:v jednom swap navode som cital ze zo Z32 300ZX naboje nepasuju ale z non turba pasuju :wink:
the rear conversion is much easier, in terms of parts combinations. Simply find a 5-lug hub from an S14 240, or a Z32 300ZX. The non-turbo hub is identical to the unit used in the S14. The Turbo hub is slightly differnt, but will work on either the S13, or S14. Below is a picture of the parts necessary.
viac http://importnut.net/300zxbrakeswap.htm
je to mozne....ja mam naboje z TT
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 31.03.2007, 18:39

v jednom swap navode som cital ze zo Z32 300ZX naboje nepasuju ale z non turba pasuju

citace:
the rear conversion is much easier, in terms of parts combinations. Simply find a 5-lug hub from an S14 240, or a Z32 300ZX. The non-turbo hub is identical to the unit used in the S14. The Turbo hub is slightly differnt, but will work on either the S13, or S14. Below is a picture of the parts necessary.


viac http://importnut.net/300zxbrakeswap.htm
nojo ale tohle je swap na s14 :(
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 hostů