Prosim pomozte-SURNE!

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Prosim pomozte-SURNE!

Příspěvek od buky300zx » 18.04.2007, 10:07

Mam naskladanu 300ku,auto chiti,strasne kadi a po chvylke skape a prechlastaho.S Raddym sme skumali co to moze byt a dosli sme na to,ze je tam prilis vysoky tlak paliva.Seria ma byt 2-2,5bar a ja mam 4bary.Neviete mi poradit v com to moze byt?Palivove regulatory som skusal aj z druhej 300ky aj to este horsie!Mam tam Walbro.
Za vase rady vopred velmi pekne dakujem!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

pastynko
user
Příspěvky: 126
Registrován: 02.10.2006, 08:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pastynko » 18.04.2007, 10:11

nemozu byt oba zle??? ved ked je tam raz regulator ktory je funkcny, tak to musi zregulovat...
200SX bola a casom urcite zase bude :mrgreen:
200sx bude :)

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 18.04.2007, 10:13

keby bol zly,tak ta druha 300ka by nesla tiez.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

pastynko
user
Příspěvky: 126
Registrován: 02.10.2006, 08:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pastynko » 18.04.2007, 10:15

a aj v tej druhej je walbro? nemozes pripadne skusit dat povodnu pumpu?
200SX bola a casom urcite zase bude :mrgreen:
200sx bude :)

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 18.04.2007, 10:19

a stíhá ti odtejkat benzín = neni skříplá odtoková hadička?

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 18.04.2007, 10:21

Tak skontroluj odvodnu palivovu hadicu od regulatora do nadrze mozno je zapchata alebo je mala.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 18.04.2007, 10:21

Martin_534 píše:a stíhá ti odtejkat benzín = neni skříplá odtoková hadička?
Nie,neni.Uz som skusal skoro vsetko a som vazne zufali.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 18.04.2007, 10:26

Nevim jak u 300, ale Pepa na supre vynechaval na zpatecce takovou kovovou trubicku, ve ktere je prave restriktor..

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 18.04.2007, 10:44

Aj ked som napojil odtok priamo od regulatora do bandasky tak sa nic nezmenilo,takze v tom odtoku to na 100% nebude.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 18.04.2007, 10:48

Tlak je vysoky s pripojenym aj s odpojenym FPR?? Skusal si dat povodnu palivovu pumpu??
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 18.04.2007, 10:53

tamo píše:Tlak je vysoky s pripojenym aj s odpojenym FPR?? Skusal si dat povodnu palivovu pumpu??
Je jedno ci je zapojeny,alebo odpojeny,ked ja to skusam na nenastartovanom motore-vtedy je v sani atmosfericky tlak.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 18.04.2007, 11:47

Zkus namontovat puvodni palivovou pumpu..

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 18.04.2007, 13:56

nevím jak to máš zapojený, ale tipl bych ještě jednu možnost a to je váha vzduchu, a tu bych tipnul díky tomu že obě fpr dělají ten sám problém, můj názor je, že váha vzduchu dodává řídící jednotce info že je vyšší průtok vzduchu a proto dává fpr více paliva, nevím jestli máš origo váhu nebo jinou s přepočítanýma hodnotama, ale tady bych to zkusil hledat, ale je to pro mě španělská vesnice co to s tím může být

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 18.04.2007, 14:45

ale ved tlak paliva nie je ovplyvnovany ECU, je to vse ovladane podtlakom zo sania alebo atmosferickym tlakom ked je odpojena hadicka od FPR
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 18.04.2007, 14:46

ECU ale ovlada delku otevreni vstriku....

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 126 hostů