Stránka 1 z 3

Prosim pomozte-SURNE!

Napsal: 18.04.2007, 10:07
od buky300zx
Mam naskladanu 300ku,auto chiti,strasne kadi a po chvylke skape a prechlastaho.S Raddym sme skumali co to moze byt a dosli sme na to,ze je tam prilis vysoky tlak paliva.Seria ma byt 2-2,5bar a ja mam 4bary.Neviete mi poradit v com to moze byt?Palivove regulatory som skusal aj z druhej 300ky aj to este horsie!Mam tam Walbro.
Za vase rady vopred velmi pekne dakujem!

Napsal: 18.04.2007, 10:11
od pastynko
nemozu byt oba zle??? ved ked je tam raz regulator ktory je funkcny, tak to musi zregulovat...

Napsal: 18.04.2007, 10:13
od buky300zx
keby bol zly,tak ta druha 300ka by nesla tiez.

Napsal: 18.04.2007, 10:15
od pastynko
a aj v tej druhej je walbro? nemozes pripadne skusit dat povodnu pumpu?

Napsal: 18.04.2007, 10:19
od Martin_534
a stíhá ti odtejkat benzín = neni skříplá odtoková hadička?

Napsal: 18.04.2007, 10:21
od kenivruh
Tak skontroluj odvodnu palivovu hadicu od regulatora do nadrze mozno je zapchata alebo je mala.

Napsal: 18.04.2007, 10:21
od buky300zx
Martin_534 píše:a stíhá ti odtejkat benzín = neni skříplá odtoková hadička?
Nie,neni.Uz som skusal skoro vsetko a som vazne zufali.

Napsal: 18.04.2007, 10:26
od Goodziller
Nevim jak u 300, ale Pepa na supre vynechaval na zpatecce takovou kovovou trubicku, ve ktere je prave restriktor..

Napsal: 18.04.2007, 10:44
od buky300zx
Aj ked som napojil odtok priamo od regulatora do bandasky tak sa nic nezmenilo,takze v tom odtoku to na 100% nebude.

Napsal: 18.04.2007, 10:48
od tamo
Tlak je vysoky s pripojenym aj s odpojenym FPR?? Skusal si dat povodnu palivovu pumpu??

Napsal: 18.04.2007, 10:53
od buky300zx
tamo píše:Tlak je vysoky s pripojenym aj s odpojenym FPR?? Skusal si dat povodnu palivovu pumpu??
Je jedno ci je zapojeny,alebo odpojeny,ked ja to skusam na nenastartovanom motore-vtedy je v sani atmosfericky tlak.

Napsal: 18.04.2007, 11:47
od Goodziller
Zkus namontovat puvodni palivovou pumpu..

Napsal: 18.04.2007, 13:56
od Kentoya
nevím jak to máš zapojený, ale tipl bych ještě jednu možnost a to je váha vzduchu, a tu bych tipnul díky tomu že obě fpr dělají ten sám problém, můj názor je, že váha vzduchu dodává řídící jednotce info že je vyšší průtok vzduchu a proto dává fpr více paliva, nevím jestli máš origo váhu nebo jinou s přepočítanýma hodnotama, ale tady bych to zkusil hledat, ale je to pro mě španělská vesnice co to s tím může být

Napsal: 18.04.2007, 14:45
od tamo
ale ved tlak paliva nie je ovplyvnovany ECU, je to vse ovladane podtlakom zo sania alebo atmosferickym tlakom ked je odpojena hadicka od FPR

Napsal: 18.04.2007, 14:46
od Goodziller
ECU ale ovlada delku otevreni vstriku....