pomoc, ako zapojiť blow ven. na SR20DET, s14a + obr. motoru

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
David
user
Příspěvky: 172
Registrován: 23.02.2007, 12:35
Kontaktovat uživatele:

pomoc, ako zapojiť blow ven. na SR20DET, s14a + obr. motoru

Příspěvek od David » 24.04.2007, 14:50

Takže chcel by som zatiaľ zachovať stávajúce potrubie. /čiastočne plastové/
T. j. napojiť z toho plastovéhol potrubia pred klapkou odbočku na ktorú vlastne namontujem hadicu a na koniec tej hadice uchytím blow ventil a ten umiestnim tam kde je miesto. Mňa by však zaujímalo zapojenie tej podtlakovej hadičky na ventile. (odkiaľ ju mám vlastne napojiť na ten blow ventil)
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Naposledy upravil(a) David dne 28.04.2007, 21:07, celkem upraveno 3 x.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 24.04.2007, 15:38

Nieco take do hadice pred klapku. Aj ked neviem ci tam bude dost miesta na ten BIG blowoff.

Obrázek
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
panpica
user
Příspěvky: 471
Registrován: 13.01.2007, 11:18
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od panpica » 27.04.2007, 15:59

Potreboval bych vedet jakou hadicku mam zapojit do blow offu? Mam v tom docela hokej.
Obrázek Obrázek Obrázek
S14 Zenki

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 27.04.2007, 16:02

Je to celkom jednoduche. Tu povodnu (najtensiu) zo serioveho bow off. 8)
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 27.04.2007, 16:03

Ked sa nemylim, tak na ovladanie bow-u sa zapaja hadica na sanie za klapku. Rovnako ako by si zapajal budik na plniacy tlak.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 27.04.2007, 16:09

kenivruh píše:Ked sa nemylim, tak na ovladanie bow-u sa zapaja hadica na sanie za klapku. Rovnako ako by si zapajal budik na plniacy tlak.
Ano presne tak, nemylis sa, ibaze u S14 jeto totalne jednoduche, pretoze mi mame v serii bow a tal sa len pouzije ta ista hadicka, ktora sluzila na ovlaanie serioveho bowu.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 27.04.2007, 16:10

Samozrejme, ze seriovy potom treba vyrazit von atie dve diery co po nom ostanu,treba zablendovat....
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 27.04.2007, 16:17

já to mám zatím takhle ,jinde nebylo místo, až bude IC tak se to předělá ale i takto to funguje dobře.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 27.04.2007, 20:04

nizzmo píše:Samozrejme, ze seriovy potom treba vyrazit von atie dve diery co po nom ostanu,treba zablendovat....
jo přesně tak , pořádně zadělat ..dneska mi vylítla zátka z jedné díry a já tápal proč mi auto jede do 2000tis ot a víc nic ... PS : Díky Martine za pomoc :)

Uživatelský avatar
David
user
Příspěvky: 172
Registrován: 23.02.2007, 12:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od David » 28.04.2007, 20:34

nizzmo píše:Samozrejme, ze seriovy potom treba vyrazit von atie dve diery co po nom ostanu,treba zablendovat....
ok diky za rady, ale potreboval by som vedieť kde je ten sériovy blow. dal by som tam teda ten moj.

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 29.04.2007, 11:30

Obrázek
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
panpica
user
Příspěvky: 471
Registrován: 13.01.2007, 11:18
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od panpica » 29.04.2007, 18:49

Diky za rady. Uz jenom posledni vec.
Cim ste ucpaly ty dve hadicky co tam zustanou po seriovym BOV?
S14 Zenki

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 29.04.2007, 20:42

panpica píše:Diky za rady. Uz jenom posledni vec.
Cim ste ucpaly ty dve hadicky co tam zustanou po seriovym BOV?
já tam mám dřevěnej špalík :lol:

Uživatelský avatar
David
user
Příspěvky: 172
Registrován: 23.02.2007, 12:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od David » 01.05.2007, 11:18

nizzmo píše:Obrázek
diky, diky uz som vymontoval ten sériový a dnes tam dám ten nový :D

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 02.05.2007, 19:47

já se chci zeptat co vám na to říká motor, když nemá ten odfukovanej vzduch ze seriovýho BOVu se kterým počítá ECU??

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 hostů