neco na t28rs

je nutný vysvětlení?! :)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Bagger
user
Příspěvky: 113
Registrován: 17.09.2006, 21:33
Bydliště: Orlova, Peterborough

neco na t28rs

Příspěvek od Bagger » 28.08.2007, 14:26

mam komplet celou t28rs krome loziska ale da se opravit nebo vyuzit na soucasti takze kdo ma zajem o 99%novou vyfukovou skrin a jine dily je moznost
stala se nehoda pri stavbe a nejak se mi tam nedostalo dost tlaku oleje a upeklo se lozisko ale jinak vse je 100%stav Obrázek
200sx a 180sx-47tis km

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 28.08.2007, 17:10

promiň, že ti kazím innzerát, ale jak je vidět krabice pod turbem, tak je to xs-power turbo a z ttoho bych se bál použít i housingy :)

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 28.08.2007, 17:55

A to ze sa zapieko lozisko ani nemuselo byt sposobene nedostatkom oleja :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

krasty
user
Příspěvky: 600
Registrován: 18.11.2006, 16:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krasty » 28.08.2007, 20:08

Martin_534 píše:promiň, že ti kazím innzerát, ale jak je vidět krabice pod turbem, tak je to xs-power turbo a z ttoho bych se bál použít i housingy :)

bohuzel ma pravdu tohle je hrozny turbo kamarad si koupil dve ani jedno neprezilo 50km

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 28.08.2007, 20:11

Jakysi zaprcany náhzražky za Garett toje hruza to je jak když si koupiš boty ve značkovym obchode a na trznici znackovy boty budeš mit rok a z trznice tak 4 na rok;) ne ze bych stim mel zkušenost ale je to tak.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 29.08.2007, 08:19

Design píše:Jakysi zaprcany náhzražky za Garett toje hruza to je jak když si koupiš boty ve značkovym obchode a na trznici znackovy boty budeš mit rok a z trznice tak 4 na rok;) ne ze bych stim mel zkušenost ale je to tak.
no s botama to nebyl nejlepší příklad, nedávno jsem si koupil adidasky a na krabici bylo napsáno made in vietnam :-D

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 29.08.2007, 08:44

pozor na to vietnam není čína... Kvalita vietnamců je daleko vyšší a jejich výrobky se dají považovat mnohdy za kvalitní jsou něco jako korejci...
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 29.08.2007, 10:34

Elviiis píše:pozor na to vietnam není čína... Kvalita vietnamců je daleko vyšší a jejich výrobky se dají považovat mnohdy za kvalitní jsou něco jako korejci...
Proste nieje vzdy MADE IN CHINA ako MADE IN CHINA. Vsetko proste zavisi od kontroly vyroby a know-how. Ked robia nieco ludia co len okopiruju vyrobok a nemaju sajnu o technologii, tak je to smejd. Ked je to ale napr. presunuta vyroba z USA alebo z europy, tak to je nieco ine.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 29.08.2007, 11:58

já už sem mu to vysvětlil jak je to s těma turbama
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 29.08.2007, 13:06

Inak poznavaci znak pravej GT28RS, 9 lopatiek na vyfukovej vrtulke. Tento ma 11 tak ako klasicka T25 alebo T28.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 29.08.2007, 16:20

Elviiis píše:pozor na to vietnam není čína... Kvalita vietnamců je daleko vyšší a jejich výrobky se dají považovat mnohdy za kvalitní jsou něco jako korejci...
presne tak.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Bagger
user
Příspěvky: 113
Registrován: 17.09.2006, 21:33
Bydliště: Orlova, Peterborough

Příspěvek od Bagger » 30.08.2007, 02:23

no jo no po boji kazdy general, ale kdy by to jelo to byste cumeli :shock:
proto jsem nabizel jako prvni tu vyfukovou skrin protoze ta se pouzit da! to jsem zkoumal a uz i za tu chcou v turbo servisech 6litru tak bacha :wink:
200sx a 180sx-47tis km

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 hostů