Koupím motor z S14 - SR20DET

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Koupím motor z S14 - SR20DET

Příspěvek od Fire » 10.11.2007, 15:08

co dodat , potřebuju na stavbu tenhle motor :)

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 11.11.2007, 11:34

....a za kolik peněz by sis to představoval??
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 11.11.2007, 12:51

bavíme se o něčem konkrétním ? :)

Uživatelský avatar
avenger
user
Příspěvky: 295
Registrován: 04.09.2007, 19:56

Příspěvek od avenger » 11.11.2007, 12:56

Design píše:GL=Good luck :wink:Jinak sory za OT
4. Zakázany je flamewar (urážlivá hádka), off-topic, krátke odpovede typu "jj" a pod., prispievanie príspevkov bez vecného obsahu (smajlíky). Pokúste sa obmedziť počet smajlíkov v príspevkoch. Sekcia "Pokec" je výnimkou bez obmedzenia smajlíkov. :wink:


Zkoušel jsi to zde? Tuším že tam jeden je, ale nechci kecat.

http://www.autovrakoviste.cz/nissan/

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 11.11.2007, 19:33

díky , ale vrakoviště bude až ta poslední možnost , rád bych to koupil od někoho komu můžu věřit že to co o motoru řekne bude pravda :) ... něco se rýsuje , tak uvidím... každopádně pořád čekám na nabídky :)

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 11.11.2007, 20:07

...no čoveče jestli se ti něco už rýsuje, tak si myslím že máš štěstí, podlemě není jednoduchý tenhle motor sehnat......taky mám doma jeden rezervní po GO......
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 11.11.2007, 20:28

Taky si to myslim a proto mi leži ješte jeden doma do kteryho se pustime až pojede tenhle.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 12.11.2007, 01:25

Láďa z UDC píše:...no čoveče jestli se ti něco už rýsuje, tak si myslím že máš štěstí, podlemě není jednoduchý tenhle motor sehnat......taky mám doma jeden rezervní po GO......
ládo nemáš vahadla, aspon na půjčení na dva měsíce?

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 12.11.2007, 10:37

...no já vahadla nemám, ale kámoš má doma rozebraný SRko, který budeme přes zimu generálkovat, tak se ho zeptám, ale nic neslibuju.....
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 12.11.2007, 11:50

jetý vahadla bych nedával, většinou trpí stejně jako vačky, takže jetý vahadla + nový vačky = průser na cestě

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 12.11.2007, 23:28

no vím že to není sranda, musely by být nepoškozený a jen dočasné řešení

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 13.11.2007, 21:02

up.. 8)

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 13.11.2007, 21:06

...Kentoyo ty vahadla ti teda můžem půjčit, chceš všechny?? kdyžtak se ještě ozvi na SZ.....
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomita » 13.11.2007, 21:55

Mozna budu mit na prodej skoro nove seriove Sr20det vacky z myho motoru. Najeto 10tis. km.. :-D Kdyby nekdo mel zajem...
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 13.11.2007, 22:49

vačky ani ne spíš vahadla

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 186 hostů