PECKY SVĚTLA MISTO MRKAČEK !!

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 25.02.2008, 22:26

uz sa to tu niekde myslim riesilo

niekto to chcel objednat a urobit z toho kopie pre viac ludi a prerozdelit naklady a nieco zarobit, mne sa toto riesenie celkom pacimas foto svetiel ake vies ponuknut a cenovu relaciu??

ako rychlo to vies vyrobit a kedy budu prve??
Naposledy upravil(a) remo dne 25.02.2008, 22:35, celkem upraveno 1 x.
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 25.02.2008, 22:37

mas foto svetiel ake vies ponuknut a cenovu relaciu??

ako rychlo to vies vyrobit a kedy budu prve??

ja budem v prahe 8 a 9.3. stihas ak by som ich chcel??
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
NISMOTOM
user
Příspěvky: 172
Registrován: 04.01.2008, 18:34
Bydliště: Trhové Sviny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NISMOTOM » 25.02.2008, 22:44

pokud by kopie vypadaly stejně dobře asi bych je bral
červená S13 91r.v ale volant pravá:) a atomat.ted se cpe ven automat a pak se bude řešit řízení,jinak čekam na FMIC,WALBRO.vstřiky 460 a STAGE 1
dříve s12 18T ,s12GT a S13 s KO motorem

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 25.02.2008, 23:00

ok.

ale to bola len jedna menej podstatna otazka z 3, ktore som sa pytal.

svetla zvladnem hadam aj sam
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 25.02.2008, 23:11

ano navrchu si napisal ze vies ponuknut, tak som sa pytal

lebo ma to zaujima a jak som pisal chystam sa do prahy a asi by som si to zobral

lebo mrkacky ma pekne seru sa prisnam a toto sa mi paci
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 26.02.2008, 00:41

To zamerne neodpovedas na otazku o termine kedy vies mat tie laminaty hotove,alebo sa nejak nerozumieme.

taketo cocky mam aj ja svoje,takze dik za ponuku,ale daj vediet kedy vies mat ready tie drziaky??

zvladnes to do 9.3.2008 ak by so bol v prahe aby som si to vede zobrat??
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 26.02.2008, 16:55

až to budeš mít zorganizovaný a bude to aktualní , ozvy se určitě do nich jdu
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 26.02.2008, 21:41

Takže se jen ujistím to co necháš udělat se přidělá místo původních světel (poproslil bych jak respektive jestli to bude mít nějaké udělané otvory či tak něco) Protom tím že tam bude plné dno že si tam každý vyřízne díry jaké chce je mi jasné ale zeptám se ty sady xenonů s čočkama se tam upevňují jak? (ještě jsem to neměl v ruce tak se raději ptám na vše) a určitě se tam vejdou dvě sady těcho čoček vedle sebe? (těch co jsi sem dával) pak bych se zeptal jestli ty sady čoček s xenony nepotřebují ještě nějakou clonu či jsou určené a utěsněné přímo proti venkovním vlivům? (a jak se seřizuje ten xenon aby svítil kam má a jestli je možnost el regulace sklonu)
Pokud se tam vejdou v pohodě dvě sady xenonů tak aby to nějak vypadalo a nebylo nahňácané a ty sady xenonů byli přímo pro venkovní učení tak mě připiš na seznam mrkačky se mi líbí ale tohle bude hezčí
Pokus se mi odpovědět na vše abych opravdu věděl do čeho jdu a pak máš zájemce "3"
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 26.02.2008, 23:47

jdu do toho

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 27.02.2008, 07:02

Tak nějak jsem čekal takovouto odpověď :D ale přeci jenom jsi mohl zareagovat na to jestli ty čočky nepotřebují ještě nějakou clonu aby byli kryté? jinak jak jsem zmínil jdu také do toho.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 27.02.2008, 08:20

Dobrá takže spousta práce a supr výsledek. :-D
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 27.02.2008, 17:35

pozor pozor

tie cocky su zo zadnej strany uplne otvorene, cize jazda v akomkolvek dazdi a cez kaluze vody ich posle do smutku

ak si pozreite moj navod na instalaciu tak ani moje to nevydrzali a to boli cele v parabole

a dalsia vec je ze k tym xenonom su asi na 25cm kabloch startery a to su kocky 10x10x2cm, ktore musis niekam VODOTESNE umiestnit, co nie je jednoduche

a co ma trapi nejviac je NASTAVOVANIE sklonu svetiel v oboch osiach.

cize ako pise drifting kupou tychto drziakov kopa problemov len zacina.
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů