P: CA18DET s kabelazi a ECU

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 17.04.2008, 11:16

Elviiis píše:
Vladislav Bureš píše:co jsem koukal to manuálu tak jsem vložky nenašel ale zato jsem viděl vložky prodávat do SR20DET v nějakém kitu pro převrtání na 2,2L takže je pravděpodobné že se dělají a ono to má i svou logiku nemůžete dělat pořád výbrus tak se to převrtá a vloží se vložka (suchá) a pak se mění jen vložky a za další je jednoduší brus něž se rozebírat s motorem a pak vozit blok
brus se dělá po napasování vložek... při lisování se vložky zdeformují a vnitřní průměr by byl oválnej...
to jsem nevěděl že je jen tato možnost tak ale stejně to má výhodu že se potom nemusí blok vyhodit
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 18.04.2008, 09:14

aktualni...o vikendu to vytahnu ven a je mozno si to vzit...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
200sxdriver
user
Příspěvky: 76
Registrován: 17.01.2008, 11:53
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 200sxdriver » 27.04.2008, 13:35

jakou si představuješ cenu? jelikož si jedu pro S13 po vejplatě bez motoru za 5000Kč tak by se motor hodil

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 27.04.2008, 20:18

pokud i s ECU a kabelazi, tak bych si predstavoval 5.5...vse o motoru je tady uz psany.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 73 hostů