P: R33 RB25DET+ELE+ECU

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: P: R33 RB25DET+ELE+ECU

Příspěvek od Peca » 01.10.2009, 23:27

Mirku on asi myslel ze cele auto koupil za 110
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: P: R33 RB25DET+ELE+ECU

Příspěvek od Mirek » 02.10.2009, 05:58

Peca píše:Mirku on asi myslel ze cele auto koupil za 110
:mrgreen: Peco, napadlo me to :D ..... Pisu motor protoze cely skyline je tady vetsine lidi k nicemu.

110 nakup...10 doprava minimalne...a co pouzijes pro zastavbu? Motor, prevodovku, napravnici, kardan a brzdy kdyz mas 5 diru. Zbytek zahodis a 120tis za tech par veci je fakt dost....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: P: R33 RB25DET+ELE+ECU

Příspěvek od Peca » 02.10.2009, 10:06

Ok, já to napsal jen proto že chápu, že někomu může přijít 63k za motor moc, když za 110 je komplet auto. A Sky už bych neviděl jen jako dárce orgánů, kdybych měl celé auto tak bych spíš přemýšlel o přestavbě, nebo hodně lidí už tu beztak jezdí s RHD...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: P: R33 RB25DET+ELE+ECU

Příspěvek od Mirek » 02.10.2009, 10:11

to uz se tu resilo..konkretne skyline je tady stale problem....Heini ma prekopane rizeni a stale nema legalizovano pokud vim. Pro lidi co ziji pouze v CZ je lepsi varianta prestavba. A i kdyby, porad nechapu v cem bude lepsi GTS-T skyline vuci SX s RB mimo to ze bude mit vzadu napis skyline....

EDIT: Navic diky malemu rozdilu mi prijde zbytecne se "srat" s prekopavanim GTST na LHD, kde predelani rizeni je mnohem narocnejsi a mnohem vetsi zasah do vozidla nez zastavba RB do SX (S13/14)......kdyz uz tak GTR
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: P: R33 RB25DET+ELE+ECU

Příspěvek od Mirek » 02.10.2009, 11:11

dotazy na zastavbu se mnozi, napisu to pro poradek teda i sem:
K vecen co prodavam je potreba dokoupit jeste nasledujici:
1) Prevodovka - (RB20 vydrzi cca 350-400hp, saigone ji ma za 8tis. Ta vydrz je samozrejmne taky urcena zachazenim, v aute na drifty vydrzi mene nez ve street aute. Pak by se dala z UK domluvit RB25 prevodovka, ta vychazi s dovozem kolem 13-15tis)

2) kardan - v pripade pouziti RB20 prevodovky staci upravit delkove seriovy kardan (koupit od kentoyi jednodilny s pozadovanou delkou- 3.5tis cca). Pokud pouzijes RB25 prevodovku, je nutne sehnat predni dil RB25 kardanu a nechat opet udelat kardan. Tady bych cenu videl kolem 5tis, protoze musis koupit ten predni dil.

3) predni napravnice ze skyline R33 GTST 2-3tis

4) Pricka prevodovky z SX s automatem nebo skyline s RB

5) Syko mount kit - v originalnim kitu jsou: 2x silentblok motoru, 2x mezikus pod stabilizator, 2x mezikus k prevodovce a 1x prestavbova dumpipe. Ten kit stoji original 585USD. Ja prodavam tu prestavbovou dumppipe s motorem, takze jsem se se Syko performance domluvil, ze mi poslou kit bez ni a slevi 200USD. Takze pak vyjde ten kit na 385USD + doprava

6) Dotvorit trubky k IC a IC (doporucuju IC z GTR, levne a dobre tvarovane)

7) Koupit 3" Catback, protoze motor ma 3" nerez dumppipe i downpipe.

To je ke sprovozneni vse rekl bych. Pak je par dalsich veci ktere bych doporucil koupit, nicmene bude to fungovat i bez nich:
1) ALU chladic na vodu (jezdi to i na seriovy, nicmene jsem s tim jen popojizdel tak nevim jak se to bude chovat v zatezi, mozna s poradnou vrtuli bude stacit seriovy SX S13)
2) Jednodilna hadicka mezi hlavnim a pomocnym spojkovym valcem
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: P: R33 RB25DET+ELE+ECU

Příspěvek od blázen » 02.10.2009, 12:35

ono to je otázka..taky bych koupil celý sky.. ale stím S2 motorem to za 110 neseženeš.. s dovozem ani náhodou..sice bys pak z toho možná prodal,brzdy,kola,výfuk..podvozek někde na ebay.. ale je to sraní. Tohle je v pohodě cena..jen to chce si opravdu na celek vyčlenit 100litrů. pak se to dá skládat.. já je mám.. jen my chybí koupit pár prkotin..věřím,že ten motor stejně skončí u mne.. imho vlastně už jen 90 :D
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: P: R33 RB25DET+ELE+ECU

Příspěvek od Mirek » 02.10.2009, 12:47

podtrzeno a secteno:
Verze s RB20 prevodovkou
Motor: 63000
Prevodovka: 8000
Kardan: 3500
Napravnice: 3000
Pricka prev.: 500
Syko: 8000
*******************
Celkem: 86000

+ IC atd

Verze s RB25 Trany:
Motor: 63000
Prevodovka: 15000
Kardan: 5000
Napravnice: 3000
Pricka prev.: 500
Syko: 8000
*******************
Celkem: 94500

+IC atd


U dilu ze skyline vychazim z cen co jsem si zjistoval po UK Skyline a GTR forech, muze tam byt mensi rozdil v cene do obou smeru....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
nismo.gtst
user
Příspěvky: 818
Registrován: 01.07.2009, 19:34
Bydliště: UK
Kontaktovat uživatele:

Re: P: R33 RB25DET+ELE+ECU

Příspěvek od nismo.gtst » 02.10.2009, 16:35

Mirek píše:Jenze koupis seriovy motor...kde mas sani...kde mas filtr....prestavbovou dumpipe...tunned ecu..ja za ty prachy prodavam motor s aftermarket parts. To je fuk, niz nepujdu..nakup vsech veci co prodavam me prisel na 68-70tis, takze i za 63 na tom prodelavam...
To je pravda, ale vetsinu prodavanych vozu v UK a JPN uz nejakou tu upravu ma.
Kazdopadne tvoje investice do motoru ma velky potencional, pripadny kupce bude spokojen z vysledkem. Jen bych doporucoval prevodovku z RB25DET, aby to vice vydrzelo. Vim jak rady slabsi odchazi, ja mam uz s tim zkusenosti :bigsmurf:
Obrázek
DRIVE:
Nissan Skyline R33 GTS-T Mspec2 スカイライン
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.hpc-performance.com Performance Japanese Car Parts for you...
Obrázek

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: P: R33 RB25DET+ELE+ECU

Příspěvek od vmille » 02.10.2009, 22:40

Mirek píše: A i kdyby, porad nechapu v cem bude lepsi GTS-T skyline vuci SX s RB mimo to ze bude mit vzadu napis skyline....
Tuzsi karoserii!!! , jepsi podvozek, brzdy, mozna dif.

Uživatelský avatar
SDRT
user
Příspěvky: 307
Registrován: 11.11.2007, 04:17
Bydliště: Michalovce Brisbane Australia

Re: P: R33 RB25DET+ELE+ECU

Příspěvek od SDRT » 04.10.2009, 14:21

nismo.gtst píše:To je pravda, ale vetsinu prodavanych vozu v UK a JPN uz nejakou tu upravu ma.
Kazdopadne tvoje investice do motoru ma velky potencional, pripadny kupce bude spokojen z vysledkem. Jen bych doporucoval prevodovku z RB25DET, aby to vice vydrzelo. Vim jak rady slabsi odchazi, ja mam uz s tim zkusenosti :bigsmurf:
to mas pravdu ale tie casto dopadnu ako chosez S14/26 .
Ty porovnavas neporovnatelne RB25 ako taky je dobry motor , ale vysledok v kasniR33,R32,S13 je rozdielny .

ako Mirko povedal , 400hp na kolesach u RB25 za par korun , u SR20 trosku viacej / ale na vydrz sa neda s 25 porovnat /, CA18 poriadne viacej / porovnatelne na vydrz z 25 kou/ .

A S 13 vyzera lepsie ako R33 , ale to moze byt len moj nazor.
ja neviem ake to je v cesku cenove a podbne , ale neviem pochopit ze motor RB25 DET , ktory uz bol zastavany do S13 kasne , nema za taku dlhu dobu majitela noveho a uz nejazdi bokom po statnych cestach . :roll:
DRIFT TEAM SLOVAKIA
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: P: R33 RB25DET+ELE+ECU

Příspěvek od Mirek » 06.10.2009, 09:54

Kupujicimu jsem schopen zaridit nakup schazejicich casti z UK, mam domluveny i zbytek toho Syko mount kitu z usa.
Teoreticky jsem schopen udelat i zastavbu za nejakej peniz, jen by to trvalo...neni moc casu...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 hostů