K:ojnice s14 sr20det

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
sr20detn14
user
Příspěvky: 62
Registrován: 13.11.2010, 16:11
Bydliště: Japan-Jičín
Kontaktovat uživatele:

K:ojnice s14 sr20det

Příspěvek od sr20detn14 » 14.03.2012, 13:02

Koupím použitelné ojnice s14 sr20det ...,případné nabídky bud sz nebo tel 776001029,příp.mejl t.holoubek@seznam.cz.Díky
Naposledy upravil(a) sr20detn14 dne 25.03.2012, 07:40, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR

Příspěvek od Fizzbiker » 14.03.2012, 13:16

hele sry ae jsi si jisty ze ti to bude pasovat na kliku? mam pocit ze GTiR ma sirsi panve...
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR

Příspěvek od Svobda » 14.03.2012, 14:33

Jo ja taky . To spis z S14 by ti slo.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR

Příspěvek od mauglie » 14.03.2012, 15:33

Fizzbiker píše:hele sry ae jsi si jisty ze ti to bude pasovat na kliku? mam pocit ze GTiR ma sirsi panve...
100% jiná klika, širší lágry, ale ojniční by měly být stejné. Ruku za to do ohně ale nedám.

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR

Příspěvek od jagy » 14.03.2012, 21:24

Pisty mam GTiR. Ojnice staci SR20DET S14.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR

Příspěvek od pablo » 15.03.2012, 12:27

ojnice mam nekolik kusu :D

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR

Příspěvek od jagy » 15.03.2012, 16:12

jagy píše:Pisty mam GTiR. Ojnice staci SR20DET S14.
Sorry, jsou to pisty Avenir/Bluebird SR20DET, takze kompres 8.5:1 namisto 8.3:1 u GTiR.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR

Příspěvek od Svobda » 16.03.2012, 01:08

No kdyz uz nechat turbo tak bych ho prave chtel s NA kompresi nechat. Spis dej do ojnic prachy
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Uživatelský avatar
Bobeš
user
Příspěvky: 1340
Registrován: 03.01.2008, 20:39
Bydliště: Plzen

Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR

Příspěvek od Bobeš » 16.03.2012, 08:09

Tak zase těžko říct co povolí příště.... Když to vše udělá najednou tak potom to bude ok.... :)

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR

Příspěvek od Fizzbiker » 16.03.2012, 10:22

pokud to nenecha detonovat tak pisty urcite ne.... na likvidaji origo pistu sou jen dve cesty

1) totalni přehrátí
2) detonace

neverim ze s KP 8,5:1 by to bylo nejak kriticke. klucina orovna blok a halvu da kovove tesneni a muze foukat fo haleluja... idealni varianta by asi ovsem byla GTiR blok a klika ony tam ty sirsi saly nejsou jen tak z prdele že....
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR

Příspěvek od jagy » 16.03.2012, 12:17

GTiR blok neni potreba, naopak vyhozene penize. Staci hledat. SR20DE-T zvlada bez problemu 300hp a nejsou vyjimky ani 500hp. Problem jsou pak seriove ojnice. Serie kompres je 10:1, ne 8.5:1.. to je kompres DET.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR

Příspěvek od Fizzbiker » 16.03.2012, 13:13

:lol: ty vole vis vubec co pises?
jagy píše:
jagy píše:Pisty mam GTiR. Ojnice staci SR20DET S14.
Sorry, jsou to pisty Avenir/Bluebird SR20DET, takze kompres 8.5:1 namisto 8.3:1 u GTiR.
tak sem psal ze ten rozdil nema smysl resit, on chce neco co mu vydrzi a jestli chces tvrdit ze sirsi saly na klice sou k nicemu tak nevim odkud beres tu jistotu.

osobne bych ten motor udelal na seriove komprese DE stejnak fouka jen 0,6 a s GTiR klikou blokam a lepsima ojnicema + plech pod hlavou bude s odpovidajicim zachazenim nesmrtelny stejnak tam casem bude chtit foukat vic.

kup si VE, je nejlepsi protoze ho prodava Jagy... a nebo se muzes vykaslat na nejaky kidy a sloz si motor jaky chces (tzn turbo), navic jsi psal ze je pro tebe klicova zivotnost a kazdy kdo ma jen spetku poneti o fyzice a podobnych "nesmyslech" chápe ze sirsi šály JSOU jasně LEPŠÍ.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR

Příspěvek od jagy » 16.03.2012, 13:23

Samozrejme ze ten rozdil v kompresi DET a GTiR je zanedbatelny, ja mluvil o DET vs DE (co zminoval Svobi). Ale pises tady veci, ktere jsou dobre mozna pro CA, ale zbytecne pro SR. Nerekl jsem, ze sirsi saly nejsou lepsi, ale ze jsou pro nej zbytecne. Vis, proc byl GTiR motor takovy a mel rozdily? Protoze potrebovali homologaci na rally... to on vazne nepotrebuje, jemu staci zgeneralkovat seriovy motor a bude to v pohode. Vse co dela navic, je jen jeho plus. Klidne by stacily ojnice a nebude mit problem. DE a DET klika je stejna i loziska.

PS: Kecy VE vs. DET si nech, ten turbokit ma ode me. Ja mu chtel poradit, protoze chtel 30tis. do GO, coz je strasne moc (+ cena turbo dilu)... to bych radsi swapoval VE (moje puvodni rada), ktere vyjde na polovinu...
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR

Příspěvek od Fizzbiker » 16.03.2012, 13:45

jagy píše: pises tady veci, ktere jsou dobre mozna pro CA, ale zbytecne pro SR. ...
Fizzbiker píše: seriove komprese DE stejnak fouka jen 0,6 a s GTiR klikou blokam a lepsima ojnicema + plech pod hlavou bude s odpovidajicim zachazenim nesmrtelny stejnak tam casem bude chtit foukat vic.
:lol: co to meles?? jagy sry ale fakt si nevidis do klavesnice je uplne jedno jestli je to CA SR BK KB FR nebo treba WC kazdy kdo chce foukat atmo motor a zepta se tak mu to tak napisu a proc protoze to tak JE.

SR nepotrebuje rovný blok? SR nepotrebuje rovnou hlavu? zvlast kdyz chces dat plechove tesneni? hmm... atd... osobne dam klidne za GO o 10-15 litru vic a vim ze ten motor pak vydrzi vic a dyl... jedine co je zbytecne jsou tyhle kecy. me osobne je celkem jedno jestli si tam da kliku z polystyrenu a ojnice z papiru. a je mi uplne jedno kolik za to utratí odpovidam na to na co se ptal. jestli si on sam rekne ze je to zbytecne tak je to jeho volba.

pokud se chces přít napis mi prosim proc jsou zbytecne veci ktere jsem vyjmenoval?

ze motor neco nepotrebuje? oki podivej se jak vypadaji dnesni auta a motory jsou delane proesne na to co to potrebuje a vysledek? naprosto k hovnu, aby neco fungovalo dobre a dlouho tak to potrebuje REZERVU... kterou tady ma bez vymysleni... stejne si myslim ze sahne po DE bloku i klice nez by shanel z GTiRka, zase je to jeho volba,...
jagy píše: PS: Kecy VE vs. DET si nech, ten turbokit ma ode me. Ja mu chtel poradit, protoze chtel 30tis. do GO, coz je strasne moc (+ cena turbo dilu)... to bych radsi swapoval VE (moje puvodni rada), ktere vyjde na polovinu...
Ty se zase neser do CAcek akorat tu flamujes... irelevantnima vecima. jestli se to zda 30t za GO moc tak bys mel jezdit favoritem tam jsou ceny příznivější.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR

Příspěvek od jagy » 16.03.2012, 14:09

Ne, rekni mi ty, co placas za hovadiny... proc potrebuje na zakladni DE+T setup GTiR ojnice nebo dokonce klikovku? SR20DET v seriovem tlaku bude jezdit vecnost, pokud da DET ojnice (pripadne DET pisty, dle komprese jakou chce), tak to bude s DET shodne, krome ostriku pistu. O nejake neorovnani bloku a hlavy jsem nic nepsal, ze by nemel delat, to je snad samozrejmost. A kov nutnosti neni, serie ho taky nema a funguje. Je to opet jenom plus navic.

A ano, vyjmenoval si zbytecne GTiR kliku a ojnice. Nebo mu to sezenes? Za jake penize? V jakem stavu ta klika bude?

Do CA se neseru, me ten motor nezajima, on resi SR, jestli sis nevsiml.

Co tady meles s cenama a favoritem uz opravdu nechapu. :lol:
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 171 hostů