K: Těsnění mezi sériové turbo a svody a pod downpipe.

je nutný vysvětlení?! :)
Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

K: Těsnění mezi sériové turbo a svody a pod downpipe.

Příspěvek od Caizi » 10.04.2006, 15:11

Pánové nemáte někdo těsnění mezi sériové turbo a svody a pod downpipe?

Nebo nevíte nějaký kontakt na firmu která mi to sežene? Zkoušel sem autokelly ale ti vubec neví..

díky..

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 10.04.2006, 15:26

Ja kupoval od firmy NISSAN :)

Mezi Turbo a s vody - PN: 14415-17M00, 513Kč

Pod downpipe - pokud myslis napojeni vyfukové trubky na ten zadní kryt turba

PN20691-58E01, 124Kč


Rekl bych ze toto jsou docela vitálni součástky na kterych se nevyplati setrit, abys pak nekoupil nejakej čínskej šmejd a za chvilku ti to nefouklo :roll:
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 10.04.2006, 16:12

superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 10.04.2006, 18:58

935Baby píše:Ja kupoval od firmy NISSAN :)

Mezi Turbo a s vody - PN: 14415-17M00, 513Kč

Pod downpipe - pokud myslis napojeni vyfukové trubky na ten zadní kryt turba

PN20691-58E01, 124Kč


Rekl bych ze toto jsou docela vitálni součástky na kterych se nevyplati setrit, abys pak nekoupil nejakej čínskej šmejd a za chvilku ti to nefouklo :roll:
teda za takový kousek těsnění 5kil..to jsou vyděrači...ale je pravda že znova to vytahovat kvuli nekvalitě těsnění by mi za to nestálo..díky

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 10.04.2006, 20:46

Tento problem som minuly rok v priebehu jedneho mesiaca riesil 2x. Potom som na podnet Raddyho pouzil namiesto tesnenia medzi zvody a turbo pastu na vyfuky Berner a od vtedy je pokoj. Samozrejme pred tym som este zalicoval stycne plochy medzi zvodmy a turbom, lebo presne nedosadali. 8). Vyslo ma to asi na 150SKK. :thumbleft:
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 11.04.2006, 14:57

aha a to zalicovaní se děla jak? a jak si pořešil to abyse nedostal nějaký ulomený koiusek do turba a nepoškodil turbínu?

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 11.04.2006, 14:58

Můžu tu pastu použít i pod downpipe a na spoje na výfuku?

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 11.04.2006, 15:13

jasně, ktomu je to primárně určený

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 11.04.2006, 15:49

Caizi píše:aha a to zalicovaní se děla jak? a jak si pořešil to abyse nedostal nějaký ulomený koiusek do turba a nepoškodil turbínu?
Zalicovanie sa robi napr. na magnetickej bruske, treba dat zalicovat ako zvody tak aj turbo...

A co sa tyka FAM o ulomenych kuskoch pasty:
ak su stycne plochy NAOZAJ zalicovane, nie je treba medzi ne davat VOBEC NIC. Pasta sa pouziva viac menej pre istotu na vyplnenie pripadnych skar...Pasta sa nanesie vo VELMI TENKEJ vrstve. Tym padom sa nema co ulomit, ponevadz je to len film na stycnych plochach.

Vzdy platilo, ze najlepsie tesnenie je ZIADNE tesnenie. Odkedy existuje turbo, tak hlavne pretekarske auta tesnenie nepouzivaju....Tesnenie je len barlicka kvoli nerovnym stycnym plocham.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 11.04.2006, 19:00

já zase slyšel, že na orovnané plochy je nejlepší těsnění mikrovrstva molyky

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 11.04.2006, 21:25

Kentoya píše:já zase slyšel, že na orovnané plochy je nejlepší těsnění mikrovrstva molyky
co je to molyka?

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 11.04.2006, 21:35

vazelina s grafitem (snáší vysoké teploty), to jen aby to nepřirostlo k sobě, když je to slícovaný

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 14.04.2006, 18:51

tak jsem koumal to srovnání na magnetické brusce, má jí tatík praci....avšak lze na ní připevnit jen předměty které maji obě strany rovné...tedy nějaké kvadrové,nebo krychlové tvary..


tak nevím kde ste to nechavali srovnat vy?

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 14.04.2006, 20:32

anebo se musí chtít a musí se to umět, jde tam vše jen vědět jak na to, ale dlouho trvá než se to vyrovná

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 14.04.2006, 22:33

Kentoya píše:anebo se musí chtít a musí se to umět, jde tam vše jen vědět jak na to, ale dlouho trvá než se to vyrovná
presne tak...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 91 hostů