K:Tesneni svody/turbo SR20DET

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

K:Tesneni svody/turbo SR20DET

Příspěvek od Mirek » 07.10.2006, 22:25

Nemate kluci nekdo jedno tesneni mezi svody a turbo na SR20DET? Nebo je sance ho nekde sehnat do stredy mimo nissan CZ?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 07.10.2006, 22:33

jen doplnim, že je stejný, jako u CA motoru 8)

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Re: K:Tesneni svody/turbo SR20DET

Příspěvek od nizzmo » 08.10.2006, 13:32

Mirek píše:Nemate kluci nekdo jedno tesneni mezi svody a turbo na SR20DET? Nebo je sance ho nekde sehnat do stredy mimo nissan CZ?
Mal som tento isty problem. Za mesiac som podfukol dve tesnenia. Potom mi Raddy poradil, aby som vyskusal zalicovat plochy na turbe a zvodoch a namiesto tesnenia pouzil pastu na vyfuky. Ja som pouzil pastu BERNER. Chvilu, asi tak dva tyzdne to smrdelo, ale jazdim s tym uz 16 mesiacov bez problemov. 8) Samozrejme minus zimne mesiace, kedy som mal auto zazimovane. :D
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 08.10.2006, 20:42

na srovnavani priruby turba nebude bohuzel cas..zatim to poresim tesnenim...ve ctvrtek by mi mely dojit svody z opravy, ale nekde to tesneni musim sehnat. z Puvodniho mam cca 3/4..zbytek odpalenej v nedohlednu..chybela tam uplne matice..podle stavu tesneni s tim bejvalej majitel asi chvilu lital..zvlastni ze mu to nevadilo :/
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 09.10.2006, 10:26

nikdo? ](*,) :-k
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 09.10.2006, 11:01

Mirek píše:nikdo? ](*,) :-k
Daj tam pastu na vyfuky ako pisal nizzmo. Ja som tam dal tesnenie od nissanu a bolo mi to tiez prd platne. Tesnenie je pekne na mieste a aj tak tam unikaju vyfukove plyny. Teraz, ked to dam dole mozem kaslat na tesnenie. Pasta to isti.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 09.10.2006, 11:15

kenivruh píše:
Mirek píše:nikdo? ](*,) :-k
Daj tam pastu na vyfuky ako pisal nizzmo. Ja som tam dal tesnenie od nissanu a bolo mi to tiez prd platne. Tesnenie je pekne na mieste a aj tak tam unikaju vyfukove plyny. Teraz, ked to dam dole mozem kaslat na tesnenie. Pasta to isti.
jenze na to musis srovnat i prirubu turba ne? aby byla hladka?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 09.10.2006, 11:17

hladka byt nemusi,len aby bola trochu rovna! :wink:
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 09.10.2006, 11:20

Mirek píše:
kenivruh píše:
Mirek píše:nikdo? ](*,) :-k
Daj tam pastu na vyfuky ako pisal nizzmo. Ja som tam dal tesnenie od nissanu a bolo mi to tiez prd platne. Tesnenie je pekne na mieste a aj tak tam unikaju vyfukove plyny. Teraz, ked to dam dole mozem kaslat na tesnenie. Pasta to isti.
jenze na to musis srovnat i prirubu turba ne? aby byla hladka?
To neviem, ale ta pasta by mala miernu nerovnost zvladnut. Ved je to pasta :) Myslim, ze nerovnost zvladne lepsie nez kovove tesnenie.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 09.10.2006, 12:00

je to sice pasta...ale jen na srovnani ryh a drobnych nerovnosti...kdyz ji bude nekde vrstva tak to propali taky si myslim ne?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 09.10.2006, 12:06

Mirek píše:je to sice pasta...ale jen na srovnani ryh a drobnych nerovnosti...kdyz ji bude nekde vrstva tak to propali taky si myslim ne?
myslim ze nie :lol:
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 09.10.2006, 12:09

nizzmo píše:
Mirek píše:je to sice pasta...ale jen na srovnani ryh a drobnych nerovnosti...kdyz ji bude nekde vrstva tak to propali taky si myslim ne?
myslim ze nie :lol:
ok...prubnu pastu........a jestli se to vysere..prijedete si to opravit vy :lol: :lol:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 09.10.2006, 12:15

Mirek píše:je to sice pasta...ale jen na srovnani ryh a drobnych nerovnosti...kdyz ji bude nekde vrstva tak to propali taky si myslim ne?
To nie. To nie je obycajna pasta, ale taka ktora vplyvom tepla stvrdne, takze ani vacsia vrstva nevadi. No ale hovorit, ze vacsia vrstva je silne slovo. Predsa len sa jedna o max. desatiny milimetra.

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 09.10.2006, 12:49

kenivruh píše:
Mirek píše:je to sice pasta...ale jen na srovnani ryh a drobnych nerovnosti...kdyz ji bude nekde vrstva tak to propali taky si myslim ne?
To nie. To nie je obycajna pasta, ale taka ktora vplyvom tepla stvrdne, takze ani vacsia vrstva nevadi. No ale hovorit, ze vacsia vrstva je silne slovo. Predsa len sa jedna o max. desatiny milimetra.
tak tak...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 09.10.2006, 13:01

sem se o tom bavil s bratrem....mechanik..sklada motorky...rikal ze ta pasta je na nic....gumova shori...a ta na vyfuky ztvrdne a popraska :-/ Doporucoval mi to udelat z medenyho plechu?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 145 hostů