K:Tesneni svody/turbo SR20DET

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 09.10.2006, 13:41

Mirek píše:sem se o tom bavil s bratrem....mechanik..sklada motorky...rikal ze ta pasta je na nic....gumova shori...a ta na vyfuky ztvrdne a popraska :-/ Doporucoval mi to udelat z medenyho plechu?
Ok. Ked budes robit medene sprav viac. Myslim, ze to medene by som zobral aj ja. Med je celkom mekka, takze dobre vyrovna drobne trhlinky a nerovnosti. Ja tam zatial skusim dat pastu a uvidim.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 09.10.2006, 14:27

rozumik by vzal taky jedno....mozna bych mel sanci to nechat vyrezat vodou....takze kdyz toho bude vic slo by to..ale to nevim jiste...zatim bych potreboval vedet jaka tloustka bude nejvhodnejsi... 1mm?1.5?2?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 09.10.2006, 15:37

Mirek píše:sem se o tom bavil s bratrem....mechanik..sklada motorky...rikal ze ta pasta je na nic....gumova shori...a ta na vyfuky ztvrdne a popraska :-/ Doporucoval mi to udelat z medenyho plechu?
Ja neviem, ale med ti roztavi. Ked medene, tak by malo byt niecim potiahnute (nejakou nehorlavou latkou - neviem ci ne nahodou silikonom). Med sa tavi niekde tusim medzi 500 az 600 stupnami.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 09.10.2006, 15:59

nizzmo píše:
Mirek píše:sem se o tom bavil s bratrem....mechanik..sklada motorky...rikal ze ta pasta je na nic....gumova shori...a ta na vyfuky ztvrdne a popraska :-/ Doporucoval mi to udelat z medenyho plechu?
Ja neviem, ale med ti roztavi. Ked medene, tak by malo byt niecim potiahnute (nejakou nehorlavou latkou - neviem ci ne nahodou silikonom). Med sa tavi niekde tusim medzi 500 az 600 stupnami.
1083 stupnov celsia, myslim ze je to dost vysoko :)

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 09.10.2006, 16:03

kenivruh píše:
nizzmo píše:
Mirek píše:sem se o tom bavil s bratrem....mechanik..sklada motorky...rikal ze ta pasta je na nic....gumova shori...a ta na vyfuky ztvrdne a popraska :-/ Doporucoval mi to udelat z medenyho plechu?
Ja neviem, ale med ti roztavi. Ked medene, tak by malo byt niecim potiahnute (nejakou nehorlavou latkou - neviem ci ne nahodou silikonom). Med sa tavi niekde tusim medzi 500 az 600 stupnami.
1083 stupnov celsia, myslim ze je to dost vysoko :)
OK. Vsetko neovladam, ale to, ze tam nemam dat iba ciste medene mam od Raddyho, tak sa skus opytat jeho, preco :?:
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 09.10.2006, 16:18

nizzmo píše:
kenivruh píše:
nizzmo píše: Ja neviem, ale med ti roztavi. Ked medene, tak by malo byt niecim potiahnute (nejakou nehorlavou latkou - neviem ci ne nahodou silikonom). Med sa tavi niekde tusim medzi 500 az 600 stupnami.
1083 stupnov celsia, myslim ze je to dost vysoko :)
OK. Vsetko neovladam, ale to, ze tam nemam dat iba ciste medene mam od Raddyho, tak sa skus opytat jeho, preco :?:
No mozno je to tym, ze aj ked je teplota tavenia 1080 stupnov tak pri nej uz med tecie. To znamena, ze maknut zacne uz pri nizsej teplote a tlak vyfukovych plynov ju moze vytlacit von. To je ale len moja uvaha.

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 09.10.2006, 16:31

Za tu dobu co to resis uz jsi mohl mit mozna tesneni doma.

Nevim jake mate kdo zkusenosti ale ja jeste kdysi nez presla evropska centrala NISSANU do madarska (nebo kde to je), tak jsem objednaval dily na auto. A to sice tesneni pod turbo a furu tesneni potrebnych na GO hlavy a ve čtvrtek v 11:00 jsem objednal a v pátek v 16:30 toho sameho tydne jsem mel telefonat ze soucastky dorazili. Objednaval jsem to v Kladně - Auto Zrucky. Toto tesneni maji vzdy urcite skladem v evrope a vubec takove ty bezne veci.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 09.10.2006, 16:37

935Baby píše:Za tu dobu co to resis uz jsi mohl mit mozna tesneni doma.

Nevim jake mate kdo zkusenosti ale ja jeste kdysi nez presla evropska centrala NISSANU do madarska (nebo kde to je), tak jsem objednaval dily na auto. A to sice tesneni pod turbo a furu tesneni potrebnych na GO hlavy a ve čtvrtek v 11:00 jsem objednal a v pátek v 16:30 toho sameho tydne jsem mel telefonat ze soucastky dorazili. Objednaval jsem to v Kladně - Auto Zrucky. Toto tesneni maji vzdy urcite skladem v evrope a vubec takove ty bezne veci.
tak potrebuju VIN na nejakou S14ku...bez vinka me poslou do prdele....i tak..origo nissan za nej bude chtit tak 500 urcite.....na coz teda seru :/
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 09.10.2006, 17:11

Mirek píše:tak potrebuju VIN na nejakou S14ku...bez vinka me poslou do prdele....i tak..origo nissan za nej bude chtit tak 500 urcite.....na coz teda seru :/
Jestli teda jak Martin rikal je stejne jako na CA18DET tak je to PN 14415-17M00
Cena 513Kč s DPH.

Od doby co mám program FAST NISSAN zasadne objednavam dily podle PN - to je luxus. 8) Nez jim zdlouhave vysvetlovat jakou soucast chces :roll:
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 141 hostů