K: trubky a šrouby na vodu na T25, i na olej -SR20DET S14

je nutný vysvětlení?! :)
reproboy
user
Příspěvky: 56
Registrován: 15.02.2007, 10:22

K: trubky a šrouby na vodu na T25, i na olej -SR20DET S14

Příspěvek od reproboy » 19.02.2007, 11:21

jestli mate nekdo navic, jedna se o GT25, ale venek je stejne jako T25, šroub na olej M11x1 (tušim), ideálně i s trubičkou. Dál šrouby na chlazení vody i s trubkama na tvaru nezalezi. Nabidnete, nemuzu sehnat.
Naposledy upravil(a) reproboy dne 19.02.2007, 13:10, celkem upraveno 1 x.

reproboy
user
Příspěvky: 56
Registrován: 15.02.2007, 10:22

Re: K: trubky a šrouby na vodu na T25, i na olej-SR20DET S14

Příspěvek od reproboy » 19.02.2007, 12:59

reproboy píše:jestli mate nekdo navic, jedna se o GT25, ale venek je stejne jako T25, šroub na olej M11x1 (tušim), ideálně i s trubičkou. Dál šrouby na chlazení vody i s trubkama na tvaru nezalezi. Nabidnete, nemuzu sehnat.
jedna se o turbo SR20DET S14. POpripade i obe saci priruby i s tesnenim.

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 19.02.2007, 13:05

Mozno sa opitam blbost,ale nemalo SR turbo 28?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

reproboy
user
Příspěvky: 56
Registrován: 15.02.2007, 10:22

Příspěvek od reproboy » 19.02.2007, 13:09

buky300zx píše:Mozno sa opitam blbost,ale nemalo SR turbo 28?
je to mozny :)) AR.60 M24 sani, AR.64 vyfuk, skrn BG 0317J

vic z toho nevyčtu...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 19.02.2007, 13:11

buky300zx píše:Mozno sa opitam blbost,ale nemalo SR turbo 28?
Je to T28, ale skrutky su rovnake.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

reproboy
user
Příspěvky: 56
Registrován: 15.02.2007, 10:22

Příspěvek od reproboy » 19.02.2007, 13:25

kenivruh píše:
buky300zx píše:Mozno sa opitam blbost,ale nemalo SR turbo 28?
Je to T28, ale skrutky su rovnake.
Ja si rikal ze na T25 je to naky velky :) jinak dneska jedu do specialky na tlakovy hadice a tak a mozna ze to vyresime ..

Jinak kdo z vas jezdi na sprinty tak me urcite zna, ted to bude ale trosku extrem, 1.3Turbo s T28 :)))

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 19.02.2007, 13:28

Jaká 1.3? No nevím jestli není T28 zbytečně velký stejný tlak ti natlačí i menší trurba a ty uřčo nepotřebuješ tolik vzduchu jako 2.0
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 19.02.2007, 13:29

a nebo su moula a myslel jsi 1.3bar?a ja sem to nepochopil.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

reproboy
user
Příspěvky: 56
Registrován: 15.02.2007, 10:22

Příspěvek od reproboy » 19.02.2007, 13:32

Elviiis píše:a nebo su moula a myslel jsi 1.3bar?a ja sem to nepochopil.
Ne, mam to turbo do Una.. Uno 1.3Turbo. A velky neni, jsou blazni, ktery tam davaji i T3/4. Ale jezdi 400 metru za 12.5s :) V roce 05 jsem na panencaku dal obe 200sx co tam jezdily na sprintech, zaregistrovany, tak si me mozna budou pamatovat. Cerny Uno Turbo

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 19.02.2007, 13:36

Pro uno mluví nízká hmotnost je tak spartánsky udělaný že ani tenintroš nic neváží. Jinakuž jsem v pár unech jel a moc mně to ani nenatchlo. Můj 1.0turbo jede podstatně lépe. Ale jak jsem psal T28 je zbytečně velké. Co se týká přeplňovaní tak je lepší menší turbo ze stejným tlakem pokud nemáš motor nějak extrémně naspeedovany ale pokud chceš plnit velký tlaky tak je to good. Já tlačím 0.8 abudu zvedat na 1.0 ale turbo mám poloviční.

Jinak mojí 200sx seriové uno turbo nedalo ale pokud ho máš upravené tak se není čemu divit.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

reproboy
user
Příspěvky: 56
Registrován: 15.02.2007, 10:22

Příspěvek od reproboy » 19.02.2007, 13:39

Elviiis píše:Pro uno mluví nízká hmotnost je tak spartánsky udělaný že ani tenintroš nic neváží. Jinakuž jsem v pár unech jel a moc mně to ani nenatchlo. Můj 1.0turbo jede podstatně lépe. Ale jak jsem psal T28 je zbytečně velké. Co se týká přeplňovaní tak je lepší menší turbo ze stejným tlakem pokud nemáš motor nějak extrémně naspeedovany ale pokud chceš plnit velký tlaky tak je to good. Já tlačím 0.8 abudu zvedat na 1.0 ale turbo mám poloviční.

Jinak mojí 200sx seriové uno turbo nedalo ale pokud ho máš upravené tak se není čemu divit.
No já jsem krapet jiná liga. Seriovy uno turbo jede hur, nez 200sx. 1.0T.. mluvis o charade? Jinak mě uz maly turbo proste nestaci, s mejma pistama, spojkou a vstrikama musim jit do neceho vetsiho. Maly turbo prestava ve vetsich tlacich nad 1.3bar plnit a tlak klesa a tim ztracim na vykonu.

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 19.02.2007, 13:42

jo tak to je iná. Proto jsem psal jestli nemáš motoř naspeedovaný. Jo 1.0 charade. Ale jebkám na nějaký špelink. Kokal jsem na ůpravy Charade apři 1baru , sání , Ic a laufu má cc 120 až 130koní což už jde. Jinak při větším turbu a tlacích je potřeba špelit jednotku a to nevím kdo by mi to udělal.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

reproboy
user
Příspěvky: 56
Registrován: 15.02.2007, 10:22

Příspěvek od reproboy » 19.02.2007, 13:45

Elviiis píše:jo tak to je iná. Proto jsem psal jestli nemáš motoř naspeedovaný. Jo 1.0 charade. Ale jebkám na nějaký špelink. Kokal jsem na ůpravy Charade apři 1baru , sání , Ic a laufu má cc 120 až 130koní což už jde. Jinak při větším turbu a tlacích je potřeba špelit jednotku a to nevím kdo by mi to udělal.
Charade nejede spatne, hlavne ma oproti unu lepsi podvozek. Ale - v serii lip nejede. Z una dostanes se seriovejma komponentama kolem 140PS, ale vetsinou uz nestiha spojka... Charade ma hlavne pozdni nastup turba. U una zacina tlacit uz pri 1500ot a pri 2200 tlaci maximum, takze je daleko zivejsi nez vetsina preplnovanych. Ty T28 bych se vubec nebal. POkud jsou dobry tlaky jako ze jsou, a 200sx dokaze T28 roztacet od 2000, tak s 1.3T ho budu roztacet od 3000 a v 4500 uz bude talcit max, coz na sprinty a okruhy staci.
Jo, je to auto jenom na sprinty a okruhy, na normalni jezdeni by to byla docela vrazda.

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 19.02.2007, 13:52

To je fakt turbo talčí docela brzo ale citelný je to dost pozďe opravdový zátak je až od 5tis ale zo to je to docela mazek nakopanec. Je fakt že na sprinty je ti to jedno. Nejhorší já jezdím s prckem s 2.0 takže integri a S2000 :( a při tom to vychází jen o chlup abych jezdil s 1.6 :evil: navíc mi koeficient 1.7 příjde dost přísný myslím si že spravedlivější by byl 1.5. Jelikož dnes už nejni mezi N/A a turbama takový rozdíl.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

reproboy
user
Příspěvky: 56
Registrován: 15.02.2007, 10:22

Příspěvek od reproboy » 19.02.2007, 13:54

Elviiis píše:To je fakt turbo talčí docela brzo ale citelný je to dost pozďe opravdový zátak je až od 5tis ale zo to je to docela mazek nakopanec. Je fakt že na sprinty je ti to jedno. Nejhorší já jezdím s prckem s 2.0 takže integri a S2000 :( a při tom to vychází jen o chlup abych jezdil s 1.6 :evil: navíc mi koeficient 1.7 příjde dost přísný myslím si že spravedlivější by byl 1.5. Jelikož dnes už nejni mezi N/A a turbama takový rozdíl.
Já jezdim do 2500ccm, tam to docela jde. BMW jsou za nama - 325, vtecy taky 2.2VTi Type-R, jedinny co nas trapi je opel speedster 2.2, to jede hlavne na rozjezd a na co zatim nemame a asi ani mit nebudeme je catterham... :))
Letos to bude perny, spousta lidi neco pripravuje. Ale to i my :)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 129 hostů