K: Katalyzátor

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Katalyzátor

Příspěvek od james2000 » 15.07.2008, 07:12

Al3x píše:jsi si jisty ze je to opravdu kat na potrubý jsou i plechy ktere se nekdy uvolni a pak taky dělaji celkem nepřijemny kraval
Když sem s tím byl u známého v servisu tak to měl nad montážní jámou nastartované a ukazoval mě že to mlátí opravdu hlavně kolem katalyzátoru...
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).

Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Katalyzátor

Příspěvek od james2000 » 15.07.2008, 07:58

Mno pro odzkoušení váhy vzduchu jsem našel návod v manuálu na straně EF&EC-124, ale jaksi jsem nepochopil tomu, jak to má fungovat, je tam napsané, zě mám vymontovat váhu z auta, připojit na svorky B a C 12V baterku, a na svorku D mám připojit voltmetr, tomu bych chápal, mno ale potom je tam napsané, že mám to váhy foukat a bez foukání by mělo být napětí na svorce 1V a s foukáním by mělo být napětí na svorce 2V, to je to tak jednoduché???
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Katalyzátor

Příspěvek od kenivruh » 15.07.2008, 08:41

james2000 píše:Mno pro odzkoušení váhy vzduchu jsem našel návod v manuálu na straně EF&EC-124, ale jaksi jsem nepochopil tomu, jak to má fungovat, je tam napsané, zě mám vymontovat váhu z auta, připojit na svorky B a C 12V baterku, a na svorku D mám připojit voltmetr, tomu bych chápal, mno ale potom je tam napsané, že mám to váhy foukat a bez foukání by mělo být napětí na svorce 1V a s foukáním by mělo být napětí na svorce 2V, to je to tak jednoduché???
AFM meria prietok vzduchu. Vystupom je napatie podla mnozstva vzduchu. Ak nefukas malo by byt 0.5 V, cim viac fukas tym vyssie napatie. Ak nafukas 4 V tak si borec :)

K tomu katu. Silno pochybujem, ze hocaky kat ktory vezmes z pouzitej S13ky, bude este funkcny. Na ebay su Catco univerzalne za 90 usd aj s postovnym.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Katalyzátor

Příspěvek od james2000 » 15.07.2008, 18:07

Tak jsem odzkoušel váhu vzduchu. Připojil sem 12V z baterky, bez toho abych foukal do váhy šlo ven z váhy 0,7V, potom sem foukal jak šílený tak mě to maximálně ukázalo 1,3V. Takže váha asi bude OK. Potom jste tady ještě psali, že by to mohla být lambda, je sice skoro 3 roky stará, ale když jsem ji kupoval, tak nebyla nová, v manuálu jsem hledal nějaký trik, jak to odzkoušet, ale nic sem tam nenašel, nevíte, kde by to mohlo v manuálu být??? Popřípadě co by to mohlo být jiného??? Abych nekupoval nový katalyzátor a po půl roku ježdění nesháněl nový…
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).

Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Katalyzátor

Příspěvek od james2000 » 15.07.2008, 18:12

kenivruh píše:
james2000 píše:Mno pro odzkoušení váhy vzduchu jsem našel návod v manuálu na straně EF&EC-124, ale jaksi jsem nepochopil tomu, jak to má fungovat, je tam napsané, zě mám vymontovat váhu z auta, připojit na svorky B a C 12V baterku, a na svorku D mám připojit voltmetr, tomu bych chápal, mno ale potom je tam napsané, že mám to váhy foukat a bez foukání by mělo být napětí na svorce 1V a s foukáním by mělo být napětí na svorce 2V, to je to tak jednoduché???
AFM meria prietok vzduchu. Vystupom je napatie podla mnozstva vzduchu. Ak nefukas malo by byt 0.5 V, cim viac fukas tym vyssie napatie. Ak nafukas 4 V tak si borec :)

K tomu katu. Silno pochybujem, ze hocaky kat ktory vezmes z pouzitej S13ky, bude este funkcny. Na ebay su Catco univerzalne za 90 usd aj s postovnym.
Na Ebay jsem našel toto http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CATCO-Ca ... otohosting , fungovalo by to na sériovou S13, myslím hlavně průměr té trubky, píškou tam, že je to 2,25", a potom ještě jestli amíci nemají nějaké jiné hodnoty emisí, než jsou v ČR...
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 119 hostů