K: vstřiky

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: K: vstřiky

Příspěvek od Peca » 04.05.2009, 10:29

jagy píše:Jenze to mas pocitane na 85% duty cycle a kolik bar tlak paliva? 3bar nebo 4bar? Odpovida to spis 3bar.
Jasne, 85%, vic neni dobre....S tim tlakem mas ale pravdu
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: K: vstřiky

Příspěvek od blázen » 04.05.2009, 11:59

Peca píše:Ja mam tedy z SXOC jine info:
inj size x4 \ 5 x duty = supported bhp

370cc's at 85% duty = 251.6 bhp
444cc's at 85% duty = 301.9 bhp
510cc's at 85% duty = 346.8 bhp
560cc's at 85% duty = 380.8 bhp

Na druhou stranu uz nejakou dobu jezdim s 370 vstrikama a vykonem kolem 300bhp...

300bhp je nereálných se stage chipem a seriovým tlakem paliva při 370cc :wink: a seriovou AFM :roll:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: K: vstřiky

Příspěvek od Peca » 04.05.2009, 13:25

blázen píše:
300bhp je nereálných se stage chipem a seriovým tlakem paliva při 370cc :wink: a seriovou AFM :roll:
Ok sorry budu radej uvadet skutecnych namerenych 190whp ;) :salute:
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: K: vstřiky

Příspěvek od blázen » 04.05.2009, 14:09

Peca píše:
blázen píše:
300bhp je nereálných se stage chipem a seriovým tlakem paliva při 370cc :wink: a seriovou AFM :roll:
Ok sorry budu radej uvadet skutecnych namerenych 190whp ;) :salute:
brzda může naměřit co chce.. jsou věci reálné a jsou věci nereálné.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: K: vstřiky

Příspěvek od Peca » 04.05.2009, 14:20

blázen píše:
Peca píše:
blázen píše:
300bhp je nereálných se stage chipem a seriovým tlakem paliva při 370cc :wink: a seriovou AFM :roll:
Ok sorry budu radej uvadet skutecnych namerenych 190whp ;) :salute:
brzda může naměřit co chce.. jsou věci reálné a jsou věci nereálné.
Pravda pravdoucí. Kolik že jsi ty na svém bývalém motoru tlačil na T28 a s jakýma vstřikama?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: K: vstřiky

Příspěvek od raddy » 04.05.2009, 14:33

jednoduchy/priblizny kalkulator velkosti vstrekov voci vykonu je napr. tento:
http://www.witchhunter.com/injectorcalc1.php4

tieto udaje z sxoc podla mna korektne koresponduju s praxou na motoroch ca18det so seriovym tlakom paliva a mozu byt pouzite pre odhad velkosti vstrekov pre dany planovany vykon s tym, ze napr. s 370cc vstrekmi je mozne realne dosiahnut okolo 270-290k na motore ako ich maximum, podobne je to aj pri zvysnych udajoch, ako maximum mozete priratat tak 20k k udanym vykonom, samozrejme zavysi to od konkretneho motora a hlavne od AFR ake sa pozaduje:
370cc's at 85% duty = 251.6 bhp
444cc's at 85% duty = 301.9 bhp
510cc's at 85% duty = 346.8 bhp
560cc's at 85% duty = 380.8 bhp

zvysenim tlaku paliva je mozne zvysit prietok vstrekov, myslim ze rozumne maximum je zvysenie zo zakladneho tlaku 2.5bar na 3.5bar, mozno na 4bar, viac by som to nezvysoval. Po takomto zvyseni tlaku je ale nutne kompletne premapovanie ECU.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 152 hostů