P:Rozšiřovací podložky

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 05.09.2006, 21:55

jo ale na soustuhu se to řeší středícím trnem, na kterém se to obrábí a pokud uteče jedna z pěti děr pro štefty byť o desetinu tak to na vyvážení nic neudělá, a jestli děláš na CNC frézky v handenheimu (min 15), tak jsi to schopen vyrobit sám na jedno upnutí se stejnou přesností

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 05.09.2006, 22:00

Tady je to samej soustružník :lol:
Já jsem frézař na CNC ale 5let to už nedělám :P

Uživatelský avatar
UDC-team
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.09.2006, 09:35
Bydliště: Sadová okr.HK

Příspěvek od UDC-team » 05.09.2006, 22:02

ok máš pravdu, ale sám víš s jakou přesností se to upne
a na celkovém dejme tomu průměru 150mm by byla nevyváženost cca 0,01g což je hovno to není hřídel do turba.
Vůle středovky je 0,1mm ,nenasadíš tak ani z poloviny přesně kolo.
Jináč bys přece cejtil i kamínek v gumě, né? :)
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 05.09.2006, 22:03

Kentoya píše:jo ale na soustuhu se to řeší středícím trnem, na kterém se to obrábí a pokud uteče jedna z pěti děr pro štefty byť o desetinu tak to na vyvážení nic neudělá, a jestli děláš na CNC frézky v handenheimu (min 15), tak jsi to schopen vyrobit sám na jedno upnutí se stejnou přesností
Jasne nepopiram to co jsi napsal..proto jsem se ho ptal, rad bych vedel co si hodlam kupovat :) nicmene neni mi jasne jak jsi to presne myslel s tim jednim upnutim, ale takovou podlozku neni mozne vyrobit na jedno upnuti...minimalne na 2
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 05.09.2006, 22:05

Ale jde 8)
Není to vůbec nutné, všude máš stejně vůle a ani nábol nemáš přesně nalisovaný.
Naposledy upravil(a) Heini dne 05.09.2006, 22:10, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
UDC-team
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.09.2006, 09:35
Bydliště: Sadová okr.HK

Příspěvek od UDC-team » 05.09.2006, 22:10

Heini píše:Ale jde 8)
:shock: A jak?? Prozraď mi to,rád se přiučim a ušetřim si práci!
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 05.09.2006, 22:10

UDC-team píše:ok máš pravdu, ale sám víš s jakou přesností se to upne
a na celkovém dejme tomu průměru 150mm by byla nevyváženost cca 0,01g což je hovno to není hřídel do turba.
Vůle středovky je 0,1mm ,nenasadíš tak ani z poloviny přesně kolo.
Jináč bys přece cejtil i kamínek v gumě, né? :)
Jasne neber to zle..nebyl v tom zadnej zlej umysl :) Doufam ze se Te to nejak nedotklo....jen o tom chci vedet vic. Mam jeste jeden dotazek ale....ty kovovy poudra a matice maji nabeh kvuli stredeni pri montazi? Nebo diry nemaji takovy vule? nemas nejaky fotky hotovejch podlozek?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 05.09.2006, 22:11

UDC-team píše:
Heini píše:Ale jde 8)
:shock: A jak?? Prozraď mi to,rád se přiučim a ušetřim si práci!
To by me taky zajimalo :-D to roztrham maturitni vysvedceni z tohodle oboru a pujdu se ucit k Heinimu :lol: :lol:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 05.09.2006, 22:12

Na obyč 18 asi ne.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 05.09.2006, 22:14

Heini píše:Ale jde 8)
Není to vůbec nutné, všude máš stejně vůle a ani nábol nemáš přesně nalisovaný.
To by ses divil jak presny to je :) je to trosku ot...ale na Skodu 130RS se odlehcovaly naboje a kontrolovalo se to na vyvazovacce..proc by to delali kdyz to neni z vyroby presny? :wink: Dyt si vem ze staci nevyvazeny kolo..a nemusi byt ani moc...a citis to....na zadku je to celkem fuk..ale na rizeni poznas i mensi hazeni..nemusis mit kolo jak bramboru
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
UDC-team
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.09.2006, 09:35
Bydliště: Sadová okr.HK

Příspěvek od UDC-team » 05.09.2006, 22:21

Fotky mám ale doma na počítači a já jsem teď u přítelkyně.
Já myslim středové osazení náboje a disku to má 0,1mm.
matky máš přece kuželové a to dosedá do kuželové díry v podložce.
a neboj mě se jen tak někdo nedotkne,vydržím toho hodně!! :D

Souhl. s heinim není to vubec nutný páč vyvažovačka na kola má přesnost 5g!
Ale stejně by mě zajímalo jak to stím "na jedno upnutí"
Poraď,já to budu mít rychlejc a mužu je klíďo zlevnit!! :lol:
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!

Uživatelský avatar
UDC-team
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.09.2006, 09:35
Bydliště: Sadová okr.HK

Příspěvek od UDC-team » 05.09.2006, 22:26

Nic du spát, zejtra brzo vstávám musim mrskat podložky, to víte,tolik to nepřibejvá když to neumím ne jedno upnutí! :lol: :cry: :cry:
Přítelkyně volá....tak čus
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 05.09.2006, 22:31

Tak to s tou vyvazovackou sem nevedel treba :) I ty s laserovy? Ty nejsou nahodou presnejsi?...no to je fuk..diky...co jsem chtel vedet sem se dozvedel...optej se na ten blatas, ja musim o vikendu promerit o kolik mam sirsi predni napravu nez zadni a domluvime se na podlozkach :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 05.09.2006, 22:34

Tak jsem ji našel mršku a slevňuj.
http://www.toshulin.cz/produkt_PT.asp?l=cz

Jinak počítám s tím že po odvrtání děr to odpíchne. :P

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 05.09.2006, 22:35

Btw...zitra dopis ty veci o presnosti do prvniho prispevku...(ja vim ze to tady moc lidi asi nezajima, ale ja sem rejpalek :-D ) a Martas muze promazat nasi debatu a nechat jen inzeratek
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 143 hostů