K: trubky a šrouby na vodu na T25, i na olej -SR20DET S14

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 19.02.2007, 14:01

Jo no ty nejostřejší hondy jezdí ve 2.0 což jsou integry S200 a civici Type - R , prelude jsou spíš luxusní a díky 4WS jsou těžký. Catrham je mazec to je fakt. Jinak kdyby se nám povedla rozjet firma jak s kámošema sníme tak první projek je moje daihatsu a chcem mu naložit co se do něj vejde. A dokud nebudu S2000dávat jízdou ne spotřebu tak by nevijelo :-) Jinak mi používáme kárky i na obyč ježdění takže mně tam těch 130koní stačit bude ve 200sx bude asi 220 to taky stačit bude akorát do civica kombi chcem vrazit motor s integry a nějak ho svrbý turbo mugen co leží kámošovi v regálu i s celím kitem na ciivca VTi takže by to byl nejrychlejší kombík nižšší střední třídy v ČR :-D
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

reproboy
user
Příspěvky: 56
Registrován: 15.02.2007, 10:22

Příspěvek od reproboy » 19.02.2007, 14:08

Elviiis píše:Jo no ty nejostřejší hondy jezdí ve 2.0 což jsou integry S200 a civici Type - R , prelude jsou spíš luxusní a díky 4WS jsou těžký. Catrham je mazec to je fakt. Jinak kdyby se nám povedla rozjet firma jak s kámošema sníme tak první projek je moje daihatsu a chcem mu naložit co se do něj vejde. A dokud nebudu S2000dávat jízdou ne spotřebu tak by nevijelo :-) Jinak mi používáme kárky i na obyč ježdění takže mně tam těch 130koní stačit bude ve 200sx bude asi 220 to taky stačit bude akorát do civica kombi chcem vrazit motor s integry a nějak ho svrbý turbo mugen co leží kámošovi v regálu i s celím kitem na ciivca VTi takže by to byl nejrychlejší kombík nižšší střední třídy v ČR :-D
Seriova S2000 nic moc extra, uz jsou kluci s unama co ji daj, horsi jsou ty Civicy type-R. Jsou tam manici co si nastelujou mapu na sprint a zajedou to za 13.5sekundy. To je fakt mazec, z atmosferickyho dvoulitru. Jinak, Opel speedster to v serii jezdi za 14.5, letos to budou jezdit za 13.5 :) z 150PS budou mit k 230PS :( snad to zvladnem taky a pujdem pod 14sekund...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 19.02.2007, 14:21

Inak k tym skrutkam na olej, aby si nebol nemilo prekvapeny tak to nieje metricky zavit, ale dost netypicky 7/16-24 UNF/UNS (jemny americky zavit).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

reproboy
user
Příspěvky: 56
Registrován: 15.02.2007, 10:22

Příspěvek od reproboy » 19.02.2007, 14:42

kenivruh píše:Inak k tym skrutkam na olej, aby si nebol nemilo prekvapeny tak to nieje metricky zavit, ale dost netypicky 7/16-24 UNF/UNS (jemny americky zavit).
Presne tohle jsem nechtel slyset :))) jedu do specialky kde pry delaji vsechno, tak snad nezklamou...

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 19.02.2007, 14:50

Většinou sklamou 8) No jinak já bych řekl že seriová 200sxdocela nářez. Jenže dneska už má hodně lidí nějaký motoroví špelby takže nic. Ale je fakt že sprinty jsou o motoru a o nízké váze takže nemá cenu jezdit to s nečím co má zbitečný kila a draze se upravuje. Uno se dá upravit za relativně malí peníz a nevím jau vás ale u nás celkem není problém koupit za pár kaček celej motř kdyby něco nevyšlo.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

reproboy
user
Příspěvky: 56
Registrován: 15.02.2007, 10:22

Příspěvek od reproboy » 19.02.2007, 17:02

Elviiis píše:Většinou sklamou 8) No jinak já bych řekl že seriová 200sxdocela nářez. Jenže dneska už má hodně lidí nějaký motoroví špelby takže nic. Ale je fakt že sprinty jsou o motoru a o nízké váze takže nemá cenu jezdit to s nečím co má zbitečný kila a draze se upravuje. Uno se dá upravit za relativně malí peníz a nevím jau vás ale u nás celkem není problém koupit za pár kaček celej motř kdyby něco nevyšlo.
Na uno si sezenu cokoliv a prakticky zadarmo, jelikoz mam pod sebou www.italiancars.org. Jinak turbo uz mam doma i s hadici na olej a trubickama na vodu, www.gms.cz super firma celkova cena 234kč s DPH!! takze kdo byste neco potreboval, urcite doporučuju!. tady je ukazka, jak to vypada

reproboy
user
Příspěvky: 56
Registrován: 15.02.2007, 10:22

Příspěvek od reproboy » 19.02.2007, 17:22

reproboy píše:
Elviiis píše:Většinou sklamou 8) No jinak já bych řekl že seriová 200sxdocela nářez. Jenže dneska už má hodně lidí nějaký motoroví špelby takže nic. Ale je fakt že sprinty jsou o motoru a o nízké váze takže nemá cenu jezdit to s nečím co má zbitečný kila a draze se upravuje. Uno se dá upravit za relativně malí peníz a nevím jau vás ale u nás celkem není problém koupit za pár kaček celej motř kdyby něco nevyšlo.
Na uno si sezenu cokoliv a prakticky zadarmo, jelikoz mam pod sebou www.italiancars.org. Jinak turbo uz mam doma i s hadici na olej a trubickama na vodu, www.gms.cz super firma celkova cena 234kč s DPH!! takze kdo byste neco potreboval, urcite doporučuju!. tady je ukazka, jak to vypada
link na fotky : http://garrett.reproboy.com

jo a toho papouska si nevsimejte, on se vzdycky priplete :)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 119 hostů