Stránka 1 z 2
Silvia S12
Napsal: 15.08.2007, 07:49
od pistique
Zdravim pani.. Kamarat ma S12-ku a pisal mi, ze ma nejaky problem s motorom a mechanik mu povedal, ze je to AFM ko... Tak ho teraz zhana. Nema niekto z vas zvysne AFM na Nissan Silvia r.v.1985 (1.8 turbo)... Ak ano, tak za co by ste ho predali.. Diky...
Napsal: 15.08.2007, 07:56
od Mirek
zjisti jestli je stejne s S13 AFM na CA18DET..pokud ano mam ho a za 500 je tvy
Napsal: 15.08.2007, 08:06
od tamo
treba napisat slikovi on ma kopec dielov na S12
Napsal: 15.08.2007, 08:18
od pistique
Mirek píše:zjisti jestli je stejne s S13 AFM na CA18DET..pokud ano mam ho a za 500 je tvy
Nie som isty ale S12 nemala katalizator... Ak by malo pasovat AFM z S13 tak mozno to z bezkatu... A tych je dost nedostatok :-))) Ak mas navyse AFM na S13 z bezkatu, tak si ho zoberiem pre seba :-))))
Napsal: 15.08.2007, 08:40
od squelch
ten AFM mal byt pre mna....
Ta moja S12 katalizator mala, teda aspon ho ma napisany v TP, ale teraz je uz vybraty. Vybral ho predosly majitel. Takze asi potrebujem AFM na katalizatorovy verziu, aj ked som si nie isty, ci je chyba sposobena chybnym AFM. Mozno mi poradite:
Motor mi ide nepravidelne. Na nizkych otackach sa trasie a na vyssich obcas aj streli do vyfuku, ale do vyssich otacok sa dostava tazko. Ked slapnem na plyn, najprv dlhsie nic a az potom prida + streli do vyfuku. S tym AFM mi to tak mechanik ukazoval, ze ho odpojil a auto islo este horsie, len do 2000 otacok. Ked ho zapojil naspat, isiel motor lepsie, ale len tak, ako som pisal na zaciatku. Takze mne sa skor zda, ze AFM je v poriadku, ale chyba je niekde inde. Skor niekde vo vstrekovaci alebo kde...
Napsal: 15.08.2007, 08:42
od tamo
a co tak predzapal? kontrolovali ste ho??
Napsal: 15.08.2007, 08:46
od squelch
tamo píše:a co tak predzapal? kontrolovali ste ho??
Predzapal nikto nekontroloval. predzapal neriadi pocitac?
Napsal: 15.08.2007, 08:47
od tamo
nie, zakladny predzapal treba NASTAVIT.. a potom si ho uz upravuje ECU podla potreby...
Napsal: 15.08.2007, 09:11
od squelch
tamo píše:nie, zakladny predzapal treba NASTAVIT.. a potom si ho uz upravuje ECU podla potreby...
no tak predzapal je vraj v poriadku.
Inak ta chyba motora co som spominal, sa stala pocas prevadzky Pred rokom bol ten motor v poriadku, len potom zacal vynechavat, tak som ho odstavil a teraz ho davam dokopy. Takze sor nejake cidlo, alebo vstrekovac???
Napsal: 15.08.2007, 09:24
od tamo
takze stiahni si manual tu z fora... a skus tam pozriet nejaku diagnostiku... urcite tam budu popisane taketo problemy... urcite je tam postup ako testovat vsetky cidla... atd...
Napsal: 15.08.2007, 19:45
od slik85
s12 ma katalyzator s12 nema stredovy tlmic a AFM mam asi 3kusy
odkial si
ma to sice 8 sviecok ale moze byt niektora vadna ona moze ist dobre ale pod tlakom moze vynechavat a ja si myslim ze problem bude v elektrine pozri inducky prip rozdelovac alebo kontakti v nom a ak nie tak pozri palivovu sustavu a hlavne filter ale moze to byt aj netwesnost v sacom potruby od AFM po hlavu motorra skus to pozriet s12 vetsinou pusti tlak na turbe je tam take gumene tesnenie je to na tej trubke co vedie na skrtaicu klabku ale ak mas s niercim problem zavolaj 0904 400 196 prip napis co by si chcel a adresu mam vsetko a neni problem poslat prip aj doviest
Napsal: 16.08.2007, 09:46
od squelch
Diky chlapi, manual som si stiaho a nasie som self diagnostic a taktiez som sa dohodol so Slikom, ze mi na to pride kuknut.
Napsal: 16.08.2007, 09:48
od blázen
zkus ji vyčistit..a popiš chování auta ,možná to AFM nebude
Napsal: 18.08.2007, 19:06
od yHCov
zkus vyndat vstřiky a kouknout se kolik znich vytriskne,můžeš to zkusit do nějaký nádobky,jestli třeba některj vštřik nezůstává otevřenej,možná by mohlo bejt i špatný čidlo na klapce,nebo jestli nepřeskočil rozvoďák..
Jinak co se týče těch osmi svíček,tak 4 na straně turba jsou užívaný od volnoběhu do nějakejch cca 2000-2500rpm,alespoň tohle se píše na s12 clubu.Já se pokusim upravit rozdělovač tak,aby mi jely všechny v celym rozsahu..
Napsal: 19.08.2007, 06:32
od slik85
diagnoza:
ked som prisiel pisalo vadnu AFM a povymene arestarte ECU nahodil chybu fuel pump a to asi taku ze nejaky borec to trocha prekabloval a nahodil pumpu napriamo (stale tlaci)
zaver:
podla mna sa to auto uchcava uz za studena ked sa jemne prida strasne striela a motor sa trase (mimo ine dost slusne klepe) na vystupe s ecu sa ten povodny kblik ozchdza na dalsich 5 a kabelazje hotova divocina
liecenie:
PREKABLOVAT