P: CA18DET s kabelazi a ECU

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

P: CA18DET s kabelazi a ECU

Příspěvek od Mirek » 16.04.2008, 19:28

Mam tady jeden motor, tak jak jsem ho koupil, majitel tvrdi ze je praskla vlozka valce, ale bylo mi receno ze CA vlozky nema (dekuji Heinimu za taktni upozorneni), takze pricina zavady neznama...mozna praskla hlava (nevim jestli ji daval tlakovat, mozna krivej blok, hlavu prej daval rovnat). Jo a prej ze neklepal...ma 199tis km....najezdeno na AT prevodovce, na motoru neni turbo...cenu nabidnete
Naposledy upravil(a) Mirek dne 16.04.2008, 23:32, celkem upraveno 1 x.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 16.04.2008, 22:21

prasklá vložka válce :shock:

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 16.04.2008, 22:33

Heini píše:prasklá vložka válce :shock:
to mi tvrdil.....motor je tak jak sem ho koupil v aute, nerozdelaval sem ho a ani nebudu, nemam na to cas, akorat ho vyhodim o vikendu z auta ven....prej daval novy tesneni ..rovnal hlavu, a nepomohlo to....tak prej vydedukoval prasklou vlozku....ja bych mozna prubnul jeste orovnat blok, ale nevim, neresim....necham to tak jak to jekompletni bez turba a prevodovky....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 16.04.2008, 22:43

Mirek píše:
Heini píše:prasklá vložka válce :shock:
to mi tvrdil.....motor je tak jak sem ho koupil v aute, nerozdelaval sem ho a ani nebudu, nemam na to cas, akorat ho vyhodim o vikendu z auta ven....prej daval novy tesneni ..rovnal hlavu, a nepomohlo to....tak prej vydedukoval prasklou vlozku....ja bych mozna prubnul jeste orovnat blok, ale nevim, neresim....necham to tak jak to jekompletni bez turba a prevodovky....
No nevim, ale co sem tak koukal tak sem v CA zadny vlozky nenasel :D

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 16.04.2008, 22:45

No prave :-D :-D :-D

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 16.04.2008, 23:00

strasna legrace..sem CAcko rozdelany nemel, takze jestli tam maji valce vlozky nebo ne je mi docela sumak a jak jsem psal to co jsem uvedl MI REKL MAJITEL od kteryho sem auto bral. Neresim nezkoumam, pouze predavam dal. Tak sem rad ze vas to pobavilo, pokud nemate zajem motor koupit a zjistit co tomu je tak bez OT dik
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 17.04.2008, 07:24

no může to mít už dělaný ,mě dáli taky jeden válec tím že mi to převložkoval. Ale jestli to je origo tak asi těžko. Nabízím 4000.
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 17.04.2008, 08:57

vcetne kabelaze a ECU?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 17.04.2008, 09:28

Jasný i s kabelážema a ecu . Nejde zjistit teda jestli je prasklej blok a spěcháto?
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 17.04.2008, 09:43

ja bych to musel rozdelavat a na to nemam bohuzel cas. dost prace mam kolem stavby svyho auta....pisu si tvoji nabidku, pockam pokud mi nekdo nenabidne vic, je to precijen s jednotkou i dratama a pak se kdyztak ozvu....specha i nespecha......nepotrebuju to nutne prodat rychle, ale kdyz se toho zbavim brzo, nebude mi to zavazet...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 17.04.2008, 09:53

CA18DET ma suche vlozky valcov, na mojom mi ich menili.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 17.04.2008, 10:03

Takze ma vlozky? Tak se dohodnite :-D
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 17.04.2008, 10:13

co jsem koukal to manuálu tak jsem vložky nenašel ale zato jsem viděl vložky prodávat do SR20DET v nějakém kitu pro převrtání na 2,2L takže je pravděpodobné že se dělají a ono to má i svou logiku nemůžete dělat pořád výbrus tak se to převrtá a vloží se vložka (suchá) a pak se mění jen vložky a za další je jednoduší brus něž se rozebírat s motorem a pak vozit blok
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 17.04.2008, 10:49

no jo ale jestli to bylo u tohodle motoru dělaní ,hold se pozná až se to rozdělá
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 17.04.2008, 11:10

Vladislav Bureš píše:co jsem koukal to manuálu tak jsem vložky nenašel ale zato jsem viděl vložky prodávat do SR20DET v nějakém kitu pro převrtání na 2,2L takže je pravděpodobné že se dělají a ono to má i svou logiku nemůžete dělat pořád výbrus tak se to převrtá a vloží se vložka (suchá) a pak se mění jen vložky a za další je jednoduší brus něž se rozebírat s motorem a pak vozit blok
brus se dělá po napasování vložek... při lisování se vložky zdeformují a vnitřní průměr by byl oválnej...
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 hostů