Stránka 1 z 2

P: RB25/26 byl by zájem?

Napsal: 27.09.2008, 21:15
od Idaho
Takže na popud blázna dávám sem :

RB26DET - vč převodovky a toho co je popsané níže :
omplete Motor Complete Head
Intake Manifold Distributor
Wiring Harness ECU
Turbo Starter
5 Speed AC Compressor
Power Steering Exhaust
Alternator Throttle Body
Fuel Rail Injectors
All Sensors

cena :98tis

RB25DET ( Sky GTS 93+ ) vč převodovky a toho co je níže :
Complete Motor Complete Head
Intake Manifold Distributor
ECU Turbo
Starter 5 Speed
Exhaust Alternator
Throttle Body Fuel Rail
Injectors All Sensors

Cena : 62tis

RB25DET bez převodovky včetne :
Complete Motor Complete Head
Intake Manifold Distributor
Turbo AC Compressor
Power Steering Exhaust
Alternator Throttle Body
Fuel Rail Injectors
All Sensors

Cena : 40tis

pokud se domluvíme a objenánvku zkombinujeme aby slo více motoru naráz sla by dohodnout nejaká sleva.

Jinak další motory zde : http://www.techdoc.cz/?p=productsList&iCategory=93

Re: P: RB25/26 byl by zájem?

Napsal: 28.09.2008, 20:52
od Fire
Neber to jako rejpání ... zajímá mě zda ručíš za to že ten motor nebude vydechlej a bude mít předepsané tlaky.

Re: P: RB25/26 byl by zájem?

Napsal: 29.09.2008, 08:41
od blázen
asi to bude stejné,jako když koupíš samotný motor tady u nás.. :roll:

Re: P: RB25/26 byl by zájem?

Napsal: 29.09.2008, 09:37
od Rave
ono i kdyz si ten motor nechas dovest pres nekoho jineho nez Idaha tak ti nikdo rucit nebude.

Re: P: RB25/26 byl by zájem?

Napsal: 29.09.2008, 11:41
od blázen
Rave píše:ono i kdyz si ten motor nechas dovest pres nekoho jineho nez Idaha tak ti nikdo rucit nebude.
pro většinu lidí jiné řešení ani není.. a tady u nás jsou jen CA,SR a KA

Re: P: RB25/26 byl by zájem?

Napsal: 29.09.2008, 11:54
od Mirek
Asi jak pisou kluci.....nikdo nikdy ti nebude rucit za motor vytazenej z vraku...muzou ho odzkouset...nez ho vytahnou ale to nikdo nedela...napisou ti kolik to ma KM a bud bude ok nebo nebude...uplne nefunkcni nebude nikdy, ale co se stavu tyce, pokud chce nekdo zaruku, tak jedinej novej motor z nissanu ;)

Edit kdyz ted nad tim premyslim..ani od nissanu by nebyla zaruka...to by jsi ho musel davat do auta do kteryho patri..pokud delas swap, nebudes mit zaruku ani u novyho motoru.

Re: P: RB25/26 byl by zájem?

Napsal: 29.09.2008, 11:55
od maca9
Mirek píše:Asi jak pisou kluci.....nikdo nikdy ti nebude rucit za motor vytazenej z vraku...muzou ho odzkouset...nez ho vytahnou ale to nikdo nedela...napisou ti kolik to ma KM a bud bude ok nebo nebude...uplne nefunkcni nebude nikdy, ale co se stavu tyce, pokud chce nekdo zaruku, tak jedinej novej motor z nissanu ;)

je to jako ojety auto dneska jede zitra ne

Re: P: RB25/26 byl by zájem?

Napsal: 29.09.2008, 12:15
od Foxone
maca9 píše:
Mirek píše:Asi jak pisou kluci.....nikdo nikdy ti nebude rucit za motor vytazenej z vraku...muzou ho odzkouset...nez ho vytahnou ale to nikdo nedela...napisou ti kolik to ma KM a bud bude ok nebo nebude...uplne nefunkcni nebude nikdy, ale co se stavu tyce, pokud chce nekdo zaruku, tak jedinej novej motor z nissanu ;)

je to jako ojety auto dneska jede zitra ne
tim by sem si nebil tak jisty. auto si vyskusas pri kupe... :wink:

Re: P: RB25/26 byl by zájem?

Napsal: 29.09.2008, 12:41
od maca9
to jo ale stejne se ti muze druhy den cokoliv posrat

Re: P: RB25/26 byl by zájem?

Napsal: 29.09.2008, 13:02
od Foxone
ibaze toto kupis s tym ze fakt vobec nemusi ist.... kazdopadne ja som to chcel riesit podobnym sposobom cez japoncov nejaky madar si pise s typkami odtial a cel som ist do fj20et . tak isto som nevedel aky stav... tak som chcel zobrat hnet dva z toho by jeden relativne vzniknut mal... vyslo by ma to cca na 100 000sk... kazdopadne sa volaako prestalo komunikovat tak som dopadol ako som dopadol... a SorRY za OT. uz nebudem :D

Re: P: RB25/26 byl by zájem?

Napsal: 29.09.2008, 13:36
od Rave
blázen píše:
Rave píše:ono i kdyz si ten motor nechas dovest pres nekoho jineho nez Idaha tak ti nikdo rucit nebude.
pro většinu lidí jiné řešení ani není.. a tady u nás jsou jen CA,SR a KA
no myslim ze se tu za chvili objevi vic RB.Pri jejich cene a vykonu.Druha strana mince je vsak samotna zastavba.

Re: P: RB25/26 byl by zájem?

Napsal: 29.09.2008, 18:42
od blázen
Rave píše:
blázen píše:
Rave píše:ono i kdyz si ten motor nechas dovest pres nekoho jineho nez Idaha tak ti nikdo rucit nebude.
pro většinu lidí jiné řešení ani není.. a tady u nás jsou jen CA,SR a KA
no myslim ze se tu za chvili objevi vic RB.Pri jejich cene a vykonu.Druha strana mince je vsak samotna zastavba.
to můžeš mít pravdu, já bych si klidně RB26 koupil zítra ,ale instalace nebude vůbec jednoduchá,jedním okem sleduju mirka, však on vám k tomu napíše víc,.. je to z jinačího typu vozu a to je vždy problém.. Když si vezmu cenu VG30DETT tak je nižší jak cena SR a nechci vidět jak bude mávat s s13 už v serii..ale napasujte to.. nějakou dobu sem si psal s majitelem s13 s VG a je to fakt poděs..nevleze tam převodovka,všecko se musí zesílit.. ale psal,že ve finále je to fakt nářez.
podle mě tady idaho nabízí jistou možnost lidem co mají um,peníze a chtějí rychlou s13.. proto sem mu taky řekl at to sem zkusí dát... dřív či později se nějaký RB prodá.

Re: P: RB25/26 byl by zájem?

Napsal: 29.09.2008, 19:29
od Fire
Jako nic proti Idahovi , sám toto vítám , ale prostě a jasně když bych od někoho koupil něco co by ve finále nefungovalo tak bych mu to minimálně omlátil o hlavu. Přijde mi jak je tu každej chytrej ..bud půjde nebo ne,ale kdo by se smířil s tím že vyhodí kilo do vzduchu hm... V podstatě Idaha obdivuji,že do toho chce jít a vozit to sem.

Re: P: RB25/26 byl by zájem?

Napsal: 29.09.2008, 19:35
od Mirek
ale tak to proste je....ja sem si ten motor dotahl sam a sem na tom stejne....az ho zapojim..zmerim tlaky a uvidim jestli je ok. Ze oni mi napsali ze ma 40tis mil nemusi byt vubec pravda. Jasne kdyz penize nejsou problem, clovek se muze sebrat..zaletet si do japonska, UK, nebo ameriky a domluvit se na odzkouseni nejakyho motoru nez ho vytahnou, pak si ho poslat a ma jistotu.

Jak jsem psal, pokud chces zaruku kup novej motor...na motor z dovozu da zaruku jen cvok :)

Re: P: RB25/26 byl by zájem?

Napsal: 29.09.2008, 19:39
od Idaho
malej update - SZ od Vita.S13 :
Predpokladam ze to RB26DETT je s AWD prevodovkou. Ta je v pripade swapu vicemene k nicemu,
jde sice upravit ale je to slozite pac je velka a musis upravovat prevodovku i kastli, navic je tezsi,
delsi a nikdo na ni nedela kity kardanu, muselo by se to resit individualne. Vic prace, vic penez uzitek nula.
Pokud tomu tak je, pripis prosim cenu samostane prevodovky aby jsi nebyl narcen z klamani
zakazniku. :-D protoze si do tebe s timhle urcite nekdo driv nebo pozdeji rejpne.


xxxxxxxxxxxxxxx

ano motor je s 4WD převodovkou, bez převodovky v nabídce není, ale zkusím zjistit cenu bez převodovky a nabídku aktualizovat ..
Berte jeho připomínku jak další info k zde probíraným zástavbám. - uvítám jakékoliv upřesnující připomínky k nasim nabídkám.

Ad stav motoru : dodavatel píše kilometráž u každého motoru ( samozřeme je to otázka oboustranné duvery ) , zaroven mi napsali že tlaky na válcích přemeřují a nabízejí pouze motory s "dobrými tlaky" ale konkrétní hodnoty mi také nedali s tím že je neuschovávají jen před rozebráním vozu zmeří a bdto určí motor na export nebo na likvidaci / rozebrání :(
Vetšinou ty motor mají od 20 do 60tis mil ale hlavně mají za sebou kvalitní JPN servis.

Zatím tu mám 4AGZE ( Toyta 1.6 kompresor 170PS ) a krome menších poškození při transportu, se kterýmije třeba počítat - uržený konektor cívky, poškozené TPS zatím vypadá vse ok a tak jak jsem čekali.

Takže záruku skutečne dát nemohu, jen malou poznámku k objendání dvou motoru a z nich složení jendoho - nejvetší problém - kliky a písty. Mě dovezl zákazník dva motory ze super ( " ..oba sjou v poho jen trosku klepala klika.." ) kliky se vybrousili ale nastal problém s písty, oba bloky na výbrus a písty nepoužitelné tak si potom človek říká co z toho "druhého " motoru použije ? zhola nic, stejne se ty veci museli koupit nové..


To Fire : ber to tak že je to služba určená pro lidi co ten motor tak jako tak koupí, rozeberou, udelají GO a zastaví to do uplne jiného vozu. Jeslit máš delat upravu seriového motoru tak stejně musíš do GO jejiž cena je v mnoha případech +- stejná jako na motoru mnohem silnejším takže kdo chce tak do toho pujde i s tím rizikem. Ja jsem šel do 2JZ od Kageki které bylo "v top stavu" ( jen cca 10cm vysoká vrtsva krysích hoven po celé hlavě, špatné tlaky ve válcích a turba KO ) za skoro 100tis protože proste jiná možnost nebyla - nebyl k dostání, ja nabízím lidem co chtejí delat to co já alternativu jak to sehnat levneji, nebo i sehnat vubec ( třeba 4AGZE se delal jen pro JPN a sehnat ten motor v jakémkoliv stavu v evrope je sakra težké ).

Ano ty motory nejsou určeny pro lidi co si mylsí že "vymení kus za kus" ..