P: R33 RB25DET+ELE+ECU

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

P: R33 RB25DET+ELE+ECU

Příspěvek od Mirek » 13.01.2009, 11:45

Je to R33 RB25DET S2, najeto by mel mit cca 40-50tis mil. Motor by byl bez prevodovky, s kabelazi (jeden konektor upraveny pro S14 ele), 2 ECU (jedna serie, druha z australie tuned- odstranene omezovace, mapy pro boost up) a R33 AFM. Nahozena kopie greddy sani, mezikus sani/klapka original greddy. 3" prestavbova dumppipe (ze syko kitu, potrebna aby nezavazela tyc rizeni) + 3" downpipe. Motor je behem vikendu mozno predat, staci vytahnout z auta.

Saigone by mozna prodal prevodovku z RB20, ktera je sice slabsi, ale na motor pasuje. Jde pak pouzit tisicihran CA/KA/SR. Motor je kompletni az na prevodovku, a funkcni. Duvod prodeje je jiny motor.

Cena: 65000

Obrázek
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: P: R33 RB25DET

Příspěvek od Mirek » 22.01.2009, 11:39

k zastavbe do S14 potrebujes RWD RB25 prevodovku, ale Saigone mi nabizel ze by poskytl RB20 prevodovku, ktera taky pasuje jen je slabsi nez RB25 tranny. Pak budes potrebovat silentbloky, ja mam pouzite sykoperformance, stoji 585 USD + doprava vcetne te dumpipe, ale mozna bych mohl domluvit o neco nizsi cenu s tim ze dumppipe mas a staci ti silace. Pak je potreba poresit kardan, bud koupit ALU prestavbovy (12 tis cca) nebo Jednodilny klasicky (8 cca) nebo sehnat kardan ze skaje v UK a nechat si udelat jednodilnej v delce jakou potrebujes...treba kentoya to zvladne. K Syko mount kitu potrebujes pricku prevodovky z automatu (bud S13, nebo S14 - jsou stejne). Chladic jde pouzit seriovy S13, ale lepsi je investovat cca 4 tis do celohlinikoveho.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: P: R33 RB25DET

Příspěvek od Mirek » 17.02.2009, 14:57

aktualni, nikdo nebude stavet nejakou premotorizovanou bestii? 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: P: R33 RB25DET+ELE+ECU

Příspěvek od Mirek » 27.02.2009, 19:51

aktualni, clen zemi ktery zde nabizi dovoz aut z UK by udajne byl schopny sehnat RB25 prevodovku za 400GBP + doprava. Domluvena cena na Syko mount silentbloky, ze je poslou bez te exhaust elbov a cena bude o 190USD nizsi (395USD) nez cena celeho kitu.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: P: R33 RB25DET+ELE+ECU

Příspěvek od Mirek » 06.03.2009, 11:29

aktualni, saigone nabidl prevodovku z RB20 za 8tis, tzn uspora v zastavbe + pasuje kardan z SX, takze staci pres kentoyu vyrobit jednodilnej na pozadovanou delku a jezdite ;)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: P: R33 RB25DET+ELE+ECU

Příspěvek od Mirek » 06.03.2009, 13:46

Jen pro inofrmaci, na kolik priblizne zastavba vyjde:
RB25 motor 65tis
RB20 prevodovka 8tis
SYKO silentbloky 8.5tis (cena je bez dopravy)
Jednodilny kardan 4tis (do RB20 prevodovky, staci upravit delku)
R33 Crossmember 2tis

Dodelat elektriku, dat 3" catback a jezdite.
V pripade zajmu mohu dodat za dalsi 2tis nepouzity vzduchac od apexi.
Motor ma kompresni tlaky kolem 11, bez problemu slape.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: P: R33 RB25DET+ELE+ECU

Příspěvek od Mirek » 08.03.2009, 20:22

Predchozi prispevek zeditovan, nenapsal jsem tam napravnici a prevodovka je za 8 a ne za 10. Ve finale to vychazi na cca 90-100tis a jezdite s motorem ktery bude mit vykon kolem 300koni ;)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: P: R33 RB25DET+ELE+ECU

Příspěvek od Mirek » 15.03.2009, 22:42

aktual...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: P: R33 RB25DET+ELE+ECU

Příspěvek od Mirek » 30.03.2009, 00:20

aktualni...63??
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: P: R33 RB25DET+ELE+ECU

Příspěvek od kenivruh » 30.03.2009, 09:56

Lidi berte ma to super zvuk :) Len downpipe ale huci to skvele.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: P: R33 RB25DET+ELE+ECU

Příspěvek od Mirek » 08.04.2009, 19:28

aktualni, momentalne mam nabidku z nemecka na R34 RB25DE (!!! NE DET!!) prevodovku za 250Eur + doprava.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: P: R33 RB25DET+ELE+ECU

Příspěvek od saigone » 08.04.2009, 20:10

to by melo byt 25DE NEO?
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: P: R33 RB25DET+ELE+ECU

Příspěvek od Mirek » 08.04.2009, 20:28

jj neo
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: P: R33 RB25DET+ELE+ECU

Příspěvek od blázen » 09.04.2009, 13:18

převodovka z DE snese kolik? Podle mě většině postačí ta RB20DET tranny.. je vhodná do 400hp.. které bezproblému snese.. pak je lepší ta DET..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: P: R33 RB25DET+ELE+ECU

Příspěvek od Mirek » 03.05.2009, 23:54

aktualni
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 hostů