Stránka 1 z 2

K: vstřiky

Napsal: 02.05.2009, 20:30
od Kony15
Zdravím měl bych dotaz mám 4G63 a sháním větší vstřiky. někde sem našel že by mohly pasovat z nissanu...máte někdo foto vstřikovačů? případně jestli sou nizkoimpedanční nebo vysoko?? koupil bych pokud by pasovaly 4x,,prutok tak 400 jestli by bylo možno nebo tak kolem díky...

Re: vstřiky

Napsal: 02.05.2009, 21:12
od jagy
To by sis mel zjistit z jakeho modelu..

napr:
S13 200sx bude mit 370cc top feed
S14 200sxbude mit 370cc side feed
RNN14 GTiR bude mit 444cc top feed
atd.

Re: vstřiky

Napsal: 02.05.2009, 21:15
od blázen
pohledej EVO vstřiky..jsou levné a měli by pasovat (na ebay)

Re: K: vstřiky

Napsal: 02.05.2009, 21:38
od vrtas
Co jsem někde slyšel tak do CA sednou prej i vstřiky z 2002 STi :shock:
Ale nejsem si jistej

Re: K: vstřiky

Napsal: 03.05.2009, 01:24
od jagy
Do SRka pasujou STi vstriky.

Re: K: vstřiky

Napsal: 03.05.2009, 07:08
od vrtas
jagy píše:Do SRka pasujou STi vstriky.
Tim líp :mrgreen:

Re: K: vstřiky

Napsal: 03.05.2009, 07:20
od Kony15
aha díky za rady..zeptám se teda ještě jinak :wink: jaký pruto vstřiku když chci dát turbo a ladit výkon na nějakých 250 hp??

Re: K: vstřiky

Napsal: 03.05.2009, 10:10
od ladis.biker
na 250 hp tak 444cc

Re: K: vstřiky

Napsal: 03.05.2009, 10:17
od jagy
370cc staci aspon u Nissanu v pohode.

Re: K: vstřiky

Napsal: 03.05.2009, 10:19
od blázen
jagy píše:370cc staci aspon u Nissanu v pohode.
to je asi jejich limit.. 250hp je debilní výkon.. na to potřebuješ T28 a ta vklidu pracuje s takovými 270-280hp a tam je nutné mít 444cc vstřiky

Re: K: vstřiky

Napsal: 03.05.2009, 15:42
od Kony15
ok tak 250 bylo minimum 280 je jen dobře :-)
...tu T28 sem uvažoval ...nebo seriovou dvouvrtuli z eva.....takže 440 a nevíte o někom kdo by měl na prodej?? díky

Re: K: vstřiky

Napsal: 03.05.2009, 18:41
od evo400
Sériové vstřiky není problém z EVO9 mám, stačí nabídnout něco rozumné, jsou to 560ccm, najeto 26tis km- EVO 7-8 mají menčí tedy asi 525ccm a také je zřejmně umím sehnat.

Ty sériové z EVO9 zmáknou s vypětím všech sil cca 420koní, ale pop ravdě nedával bych jim záhul víc jak na cca 380koní..... bavíme se o čtyřválci 2L.

Re: K: vstřiky

Napsal: 03.05.2009, 22:10
od jagy
blázen píše:
to je asi jejich limit.. 250hp je debilní výkon.. na to potřebuješ T28 a ta vklidu pracuje s takovými 270-280hp a tam je nutné mít 444cc vstřiky
370 cc = 250 WHP * Purple SR20DET
---------------------------------------------370 cc @ 4 bar = 290 WHP


Vykon je na kolech a na 4bary to staci bohate.

Re: K: vstřiky

Napsal: 03.05.2009, 23:19
od Peca
Ja mam tedy z SXOC jine info:
inj size x4 \ 5 x duty = supported bhp

370cc's at 85% duty = 251.6 bhp
444cc's at 85% duty = 301.9 bhp
510cc's at 85% duty = 346.8 bhp
560cc's at 85% duty = 380.8 bhp

Na druhou stranu uz nejakou dobu jezdim s 370 vstrikama a vykonem kolem 300bhp...

Re: K: vstřiky

Napsal: 04.05.2009, 07:50
od jagy
Jenze to mas pocitane na 85% duty cycle a kolik bar tlak paliva? 3bar nebo 4bar? Odpovida to spis 3bar.