p:diely z mojho byvaleho s13 rps

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

p:diely z mojho byvaleho s13 rps

Příspěvek od pablo » 02.02.2010, 16:13

je moznost motoru sr20det s kompletnimi vecami na swap do s13 bude v celku nebo po dilech
motor sr20det -1000e
prevodovka -400e
ecu stage1-120e
extrem clutch keramicka spojka-250e
zadna naprava v bielom komaxite s polyuretanovymi silenblokami a 4 hlavne driftworks-500e
5diera predne tehlice s14 +spodne ramena s novym cepem MOOG+zadne naboje 330e
pancierove hadicky predne-50e
chladic s14-66e
vaha vzduchu s14-33e
CAS na s13-33e
starter ca18det-17e
chladic ca18det-33e
na niektorych cenach sa bude dat dohodnut
Naposledy upravil(a) pablo dne 31.03.2010, 18:59, celkem upraveno 5 x.

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: p:diely z mojho byvaleho s13 rps

Příspěvek od Design » 02.02.2010, 16:20

Co ten vyfuk nešel by mi na auto?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Re: p:diely z mojho byvaleho s13 rps

Příspěvek od areuratty » 02.02.2010, 18:53

Co za kompletní swap SR20DET do S13 (plug and play)? A jak je na tom ten motor? :wink: Klidně SZ
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: p:diely z mojho byvaleho s13 rps

Příspěvek od Martin_534 » 02.02.2010, 20:24

komplet swap máš tady:
motor sr20det -1000e
prevodovka -400e
ecu stage1-120e
exedy keramicka spojka-250e
turbo t28-100e
nove hydrosteli -100e
tvrde silenbloky na motor a prevodovku-50e
=2000e
a stav motoru by mě taky zajímal, potřebuju motor do modrý :)

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: p:diely z mojho byvaleho s13 rps

Příspěvek od Design » 02.02.2010, 20:25

Co vim tak sou nanem delany lagra a kroužky jestli je to ten motor co tam byl.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: p:diely z mojho byvaleho s13 rps

Příspěvek od slik85 » 02.02.2010, 21:34

motor slape uplne bez problemou jazdil som snim mesiac nez sa zgeneralkoval moj
ano su tam menene loziska na kluke a ojniciach a to z dovodu udrzby
pouzivany olej liqui moly 10w40 mos2

a spojka je EXTREME CLUTCH

a tie nove hydrostely su zabalen zvlast v krabicke keby mal niekto zaujem
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: p:diely z mojho byvaleho s13 rps

Příspěvek od pablo » 02.02.2010, 22:37

Martin_534 píše:komplet swap máš tady:
motor sr20det -1000e
prevodovka -400e
ecu stage1-120e
exedy keramicka spojka-250e
turbo t28-100e
nove hydrosteli -100e
tvrde silenbloky na motor a prevodovku-50e
=2000e
a stav motoru by mě taky zajímal, potřebuju motor do modrý :)
jak pise martin presne plus elektriku kterou si jenom protahnes do kabiny zapojis na motor a jedes

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: p:diely z mojho byvaleho s13 rps

Příspěvek od Design » 02.02.2010, 22:48

A co ten vyfuk nebude my pasovat?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: p:diely z mojho byvaleho s13 rps

Příspěvek od pablo » 02.02.2010, 22:59

uz sem ti to jednou rikal ze ne

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: p:diely z mojho byvaleho s13 rps

Příspěvek od slik85 » 02.02.2010, 23:06

Design píše:A co ten vyfuk nebude my pasovat?
ked pise ze RPS 13 tak je to asi na na 13ku a nie na 14ku
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: p:diely z mojho byvaleho s13 rps

Příspěvek od Awatar » 03.02.2010, 13:30

pablo píše:
Martin_534 píše:komplet swap máš tady:
motor sr20det -1000e
prevodovka -400e
ecu stage1-120e
exedy keramicka spojka-250e
turbo t28-100e
nove hydrosteli -100e
tvrde silenbloky na motor a prevodovku-50e
=2000e
a stav motoru by mě taky zajímal, potřebuju motor do modrý :)
jak pise martin presne plus elektriku kterou si jenom protahnes do kabiny zapojis na motor a jedes
Ještě to chce vodní chladič, protože CA má jinak vývody oproti SR.
S15 - JDM

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: p:diely z mojho byvaleho s13 rps

Příspěvek od Martin_534 » 03.02.2010, 13:32

to je detail kterej můžeš pořešit kusem trubky stejně jako ic

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: p:diely z mojho byvaleho s13 rps

Příspěvek od Awatar » 03.02.2010, 13:50

Martin_534 píše:to je detail kterej můžeš pořešit kusem trubky stejně jako ic
Taky fakt, já jenom aby se s tim počítalo.
S15 - JDM

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: p:diely z mojho byvaleho s13 rps

Příspěvek od pablo » 03.02.2010, 21:31

jo to mam taky tazke neni problem dodat s14 chladic

Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Re: p:diely z mojho byvaleho s13 rps

Příspěvek od Steve » 03.02.2010, 23:00

co jsou zac ty tvrde silentbloky motoru a prevodovky?

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 108 hostů