P: VG30DE

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

P: VG30DE

Příspěvek od Iwan » 17.02.2010, 10:49

Prodam motor VG30DE + prevodovka + elektrika + atlik atd.
Cena Dohodu, moc to nebude...

Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: P: VG30DE

Příspěvek od Iwan » 17.02.2010, 23:35

hola hop
uz to nekdo kupte, nechcem za to majland :D

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: P: VG30DE

Příspěvek od Kentoya » 17.02.2010, 23:55

mám k tomu turba a svody na dett

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: P: VG30DE

Příspěvek od vmille » 18.02.2010, 11:08

je to zajimava aplikace chtel jsem to delat. VG30DE+TT s vetsim cometic tesneni a kompresnim pomerem lehce pod 10:1.
jeste je potreba doresit mazani turb.

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: P: VG30DE

Příspěvek od slik85 » 18.02.2010, 13:18

mne sa zda ze je tam zaslepeny vystup na mazani turb a potom len odtok do vane a voda je rozbocka pri klabke
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: P: VG30DE

Příspěvek od vmille » 18.02.2010, 13:21

nic neni tak jednoduche jak vypada

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: P: VG30DE

Příspěvek od slik85 » 18.02.2010, 13:25

vmille píše:nic neni tak jednoduche jak vypada

jasne treba jeste asi pouzit vstriky s TT a taky palivovu pumpu ,obie FPR,a poriesit ECU
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: P: VG30DE

Příspěvek od Kentoya » 18.02.2010, 21:25

upřímně byl by to nejmasakrálnější motor na foru, rovnat by se mu mohly tak bukkyho a adnerův, mírně by zaostával mikyho

Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: P: VG30DE

Příspěvek od Iwan » 18.02.2010, 21:29

na kolko to cca vychadza penez? :D

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: P: VG30DE

Příspěvek od Kentoya » 18.02.2010, 21:55

ty turba i s omotanýma svodama jsem koupil za 10 a za mín je neprodám, to si když tak nechám dovézt NA tříkilo z anglie a předělám ho

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: P: VG30DE

Příspěvek od vmille » 18.02.2010, 22:34

Ja dostal strach ze seriove pisty nevydrzi pres 400 koni.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: P: VG30DE

Příspěvek od Kentoya » 18.02.2010, 23:15

co píst to 100 koní i na CAčku

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: P: VG30DE

Příspěvek od vmille » 19.02.2010, 11:19

DE ma hur chlazene pisty, bude to funkovat ale myslim ze pri 500-600 koni pujde zivotnost rychle dolu.

Mas Franto odzkouseno 400 koni s NA pisty na CA18DET? To jedine na zavodni benzin.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: P: VG30DE

Příspěvek od Kentoya » 19.02.2010, 23:39

to nemám odzkoušeno, ale je to celkem běžná hranice kde končí seriové písty, tak proto to tvrdím, ale samozřejmě se můžu mýlit, ale cca 75 koní na DE píst mám a to jsem z něj ještě odebral z horní plochy 20% materiálu, tak proto si myslím že vydrží i 100, ale popravdě je to moje ničím nepodložená teorie

na druhou stranu i při minimálně 75 hp na píst to vychází na 450 hp minimálně

jinak pokud vím tak dříve jagy postoval 600 kobyl na seriových DE pístech na SRku což by činilo 150hp na píst,

takže si myslím, že moje nepodložená teorie bude hodně pravdivá

víc se mi polemizovat nechce, je to můj názor, ale díky za podnětné zamyšlení

Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: P: VG30DE

Příspěvek od Iwan » 11.03.2010, 14:19

aktual

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 117 hostů