P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom inta

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
nismo.gtst
user
Příspěvky: 818
Registrován: 01.07.2009, 19:34
Bydliště: UK
Kontaktovat uživatele:

P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom inta

Příspěvek od nismo.gtst » 29.12.2010, 12:09

Relokacni olejovy kit Japspeed, pouziti CA18, SR20, RB20, RB25, RB26 a ostatni jpn vozy
1. moznost koupit samostatne 2x redukce (zlata) + 2x hadice za cenu 3.500Kc vcetne dopravy
2. kit 13rows chladic (modra) + 2x redukce (zlata) + 2x hadice za cenu 5.000Kc vcetne dopravy
3. kit 19rows chladic (chrom) + 2x redukce (chrom) + 2x hadice za cenu 4.800Kc vcetne dopravy
ObrázekObrázek

Vyfukove potrubi Japspeed SR20DET 3", cena 6.900Kc vcetne dopravy
Obrázek

Intake v chromu Japspeed SR20DET, cena 5.500Kc vcetne dopravy
Obrázek
Obrázek
DRIVE:
Nissan Skyline R33 GTS-T Mspec2 スカイライン
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.hpc-performance.com Performance Japanese Car Parts for you...
Obrázek

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Příspěvek od Jimmbo » 29.12.2010, 14:25

Proc je ten vacsi lacnejsi??? Jaky je v nich rozdil???? Dik..
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Uživatelský avatar
nismo.gtst
user
Příspěvky: 818
Registrován: 01.07.2009, 19:34
Bydliště: UK
Kontaktovat uživatele:

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Příspěvek od nismo.gtst » 29.12.2010, 14:49

mensi je drazsi, protoze se vice prodava, duvod, je mensi a dostacujici do daneho vykonu vozu, pokud neplanujes 500koni, neni potreba vetsi...
Obrázek
DRIVE:
Nissan Skyline R33 GTS-T Mspec2 スカイライン
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.hpc-performance.com Performance Japanese Car Parts for you...
Obrázek

Uživatelský avatar
pater
user
Příspěvky: 132
Registrován: 01.07.2009, 17:34
Bydliště: Povazska Bystrica

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Příspěvek od pater » 29.12.2010, 17:56

Ma to aj termostat ?

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Příspěvek od Jimmbo » 29.12.2010, 18:10

Ale ked tam ten vacsi na CA s 200HP - 250HP tak nic nepokazim ze??? Lebo pri drifte ide teplota oleja strasne hore..
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Příspěvek od buky300zx » 30.12.2010, 08:09

Ked ma termostat,tak urcite nic nepokazis.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
pater
user
Příspěvky: 132
Registrován: 01.07.2009, 17:34
Bydliště: Povazska Bystrica

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Příspěvek od pater » 30.12.2010, 09:18

No ved preto sa pytam , chcel by som s termostatom .

Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Příspěvek od SilverFox » 30.12.2010, 11:12

Termostat tohle provedení určitě nemá. Filtr a chladič jsou zapojený sériově a termostatem by jsi uzavřel celej okruh.
Obrázek

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Příspěvek od Jimmbo » 30.12.2010, 11:22

A ked nema termostat tak sa neco pokazi??
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Příspěvek od Bart34 » 30.12.2010, 14:51

olej se Ti porad chladi....a pokud jedes treba z cerstva rana nekam...tak byvaji ranni mraziky...olej se Ti bude zahrivat pomaleji...Budes ho neustale chladit.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Příspěvek od Fire » 30.12.2010, 15:39

a proto máme budík na teplotu oleje a hned víme kdy je teplota optimální, abychom mohli motoru nakládat :)

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Příspěvek od mauglie » 30.12.2010, 16:42

Olejový chladič jedině s termostatem.

Málokoho baví zahřívat olej "hodinu".

Uživatelský avatar
pater
user
Příspěvky: 132
Registrován: 01.07.2009, 17:34
Bydliště: Povazska Bystrica

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Příspěvek od pater » 30.12.2010, 16:59

:D presne olej treba mat na optimum a nie na minimum teploty

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Příspěvek od pablo » 30.12.2010, 18:45

no ono je tam hlavne problem v tom ze ked nemas termostat olej zehrejes aj na prevadzkovu teplotu a rozjedes se tak to vzduchem schladis

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Příspěvek od vmille » 30.12.2010, 19:08

Bez termostatu jedine na sport, pri teplotach 0-10°C je problem olej zahrat, spatne maze.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 135 hostů