Stránka 1 z 2

P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom inta

Napsal: 29.12.2010, 12:09
od nismo.gtst
Relokacni olejovy kit Japspeed, pouziti CA18, SR20, RB20, RB25, RB26 a ostatni jpn vozy
1. moznost koupit samostatne 2x redukce (zlata) + 2x hadice za cenu 3.500Kc vcetne dopravy
2. kit 13rows chladic (modra) + 2x redukce (zlata) + 2x hadice za cenu 5.000Kc vcetne dopravy
3. kit 19rows chladic (chrom) + 2x redukce (chrom) + 2x hadice za cenu 4.800Kc vcetne dopravy
ObrázekObrázek

Vyfukove potrubi Japspeed SR20DET 3", cena 6.900Kc vcetne dopravy
Obrázek

Intake v chromu Japspeed SR20DET, cena 5.500Kc vcetne dopravy
Obrázek

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Napsal: 29.12.2010, 14:25
od Jimmbo
Proc je ten vacsi lacnejsi??? Jaky je v nich rozdil???? Dik..

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Napsal: 29.12.2010, 14:49
od nismo.gtst
mensi je drazsi, protoze se vice prodava, duvod, je mensi a dostacujici do daneho vykonu vozu, pokud neplanujes 500koni, neni potreba vetsi...

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Napsal: 29.12.2010, 17:56
od pater
Ma to aj termostat ?

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Napsal: 29.12.2010, 18:10
od Jimmbo
Ale ked tam ten vacsi na CA s 200HP - 250HP tak nic nepokazim ze??? Lebo pri drifte ide teplota oleja strasne hore..

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Napsal: 30.12.2010, 08:09
od buky300zx
Ked ma termostat,tak urcite nic nepokazis.

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Napsal: 30.12.2010, 09:18
od pater
No ved preto sa pytam , chcel by som s termostatom .

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Napsal: 30.12.2010, 11:12
od SilverFox
Termostat tohle provedení určitě nemá. Filtr a chladič jsou zapojený sériově a termostatem by jsi uzavřel celej okruh.

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Napsal: 30.12.2010, 11:22
od Jimmbo
A ked nema termostat tak sa neco pokazi??

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Napsal: 30.12.2010, 14:51
od Bart34
olej se Ti porad chladi....a pokud jedes treba z cerstva rana nekam...tak byvaji ranni mraziky...olej se Ti bude zahrivat pomaleji...Budes ho neustale chladit.

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Napsal: 30.12.2010, 15:39
od Fire
a proto máme budík na teplotu oleje a hned víme kdy je teplota optimální, abychom mohli motoru nakládat :)

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Napsal: 30.12.2010, 16:42
od mauglie
Olejový chladič jedině s termostatem.

Málokoho baví zahřívat olej "hodinu".

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Napsal: 30.12.2010, 16:59
od pater
:D presne olej treba mat na optimum a nie na minimum teploty

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Napsal: 30.12.2010, 18:45
od pablo
no ono je tam hlavne problem v tom ze ked nemas termostat olej zehrejes aj na prevadzkovu teplotu a rozjedes se tak to vzduchem schladis

Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom

Napsal: 30.12.2010, 19:08
od vmille
Bez termostatu jedine na sport, pri teplotach 0-10°C je problem olej zahrat, spatne maze.