Stránka 1 z 2

P: S13/S14 díly - altík, starter, svody a další

Napsal: 27.03.2011, 21:22
od DragonART
Aktuální věci v posledním postu - Motor, turbo, převodovka je fuč.

Mám v autě motor kterej je škoda aby stál... Komprese jsou 10.0/10.5/10.0/10.0
Jediný vady co měl, tak mu klepe jedno nebo dvě hydra. A trochu se dusil, při prudším sešlápnutí plynu a nešel přes 3000ot/min, což by měla dělat buď AFMko nebo palivovka, ale spíš bych to tipoval na palivovku, protože už s ní byly problémy dřív. Vždycky startoval na drc, kromě zmíněnýho problému s pumpou kdy za tepla nechtěl startovat. To je ale vyřešeno, je furt v autě, a nehodlám ho vytahovat do tý doby než si pro to někdo přijede. Takže je možnost to slyšet a vidět. Motor nebyl trápenej na driftech, jen občasný předjíždění a trochu svižnější projíždky, ale málo kdy se dostal vubec nad 5000 otáček. Olej tam byl 10W40 MoS2.

Cena 12.000,- komplet s turbem i se sadou 16 ks repasovaných hydroštelů.
Cena 10.000 za motor bez turba
Cena 2.000 za turbo
Cena 2.000 za repas hydra

Dál tu je převodovka, řadila perfektně v jakýchkoliv otáčkách. Jediný co dělalo bordel byla zpátečka, kdy občas nechtěla zapadnout, ale to vyřešilo trochu popojet do předu a pak šla řadit dobře.

Cena 3.000,-

Komplet facelift přední brzdy - kotouče, třmeny, a desky (najeto cca 12.000 km)

Cena 2.500,-

Komplet zadní brzdy - kotouče (zralý na stočení) desky nemám tušení jak vypadaj, a třmeny sou dobrý tak na náhradní díly.
+ další třmeny který by měli fungovat dobře.

Cena: 1.500,-

Dál tu je hromada dílů z interieru, co nebudu potřebovat.
Palubka jak nová - 500,-
Origo kaple - 200,-
Sedačka spolujezdce facelift - 300,-
Tapecírunky - na dotaz
Koberec - za odvoz
Nismo hlavice černá ("žárovka") - 600,-

Re: P: CA18DET, tranny + další

Napsal: 28.03.2011, 15:40
od AdianSK
hodilo by sa mi foto tých tapacír...

Re: P: CA18DET, tranny + další

Napsal: 28.03.2011, 15:48
od DragonART
AdianSK píše:hodilo by sa mi foto tých tapacír...
Kterých přesně? Některý si budu pravdepodobně nechávat, to jsem tam zapoměl dopsat.

Re: P: CA18DET, tranny + další

Napsal: 29.03.2011, 16:41
od HonzaT.
Zdravim... V jakým stavu je to turbo? Díky

Re: P: CA18DET, tranny + další

Napsal: 29.03.2011, 18:20
od DragonART
Turbo má minimální vůle (necelý mm) do stran, nekouřilo, má prasklinky kolem WG (jako 98% ostatních) A tlačilo cca 0.5 - 0.6 baru podle budíku Prosport. Jenom rád bych to prodal prozatím po kupě..

EDIT: tak motor je pryč, turbo nafotím hned jak bude venku. ALe první projevil zájem na icq Mauglie, a hned po něm SZ Mortex.

Re: P: CA18DET, tranny + další

Napsal: 29.03.2011, 19:24
od HonzaT.
Ok... Tak to nafoť a kdyby odřekli, tak mi dej vědět... Díky

Re: P: CA18DET, tranny + další

Napsal: 31.03.2011, 10:59
od mauglie
wow, konečně jsem v něčem první :D

Re: P: CA18DET, tranny + další

Napsal: 15.04.2011, 21:27
od Woyta
Me by zajimala ta radicka. Akorat cenu bych zkusil stahnout o neco dolu.

Re: P: CA18DET, tranny + další

Napsal: 16.04.2011, 02:02
od mauglie
Náhodou pěkná cena.

Re: P: CA18DET, tranny + další

Napsal: 16.04.2011, 09:01
od Woyta
Novou sezenes za 700 vcetne posty. (Klon do 400)
500 vcetne posty platba na ucet?

Re: P: CA18DET, tranny + další

Napsal: 16.04.2011, 11:52
od DragonART
Tak si kup novou za 700... Je fakt že dolar teď spadnul dolu... Tak toho využij.. já s touhle cenou hejbat nehodlám, nebo alespoň ne teď.

A jinak na ebayi jsem furt našel nejlevnější okolo tisícovky s poštou i dph :)

Re: P: CA18DET, tranny + další

Napsal: 16.04.2011, 12:16
od Woyta
Tak spatne hledas. :)
42usd = 705kc vcetne dopravy.
A jelikoz je posta ted ucpana tak mi dost veci prochazi bez cla a DPH.

Re: P: CA18DET, tranny + další

Napsal: 16.04.2011, 12:28
od DragonART
Origo nismo?? ukaž mi link.

Tak bez cla ti tohle projde vždycky to se platí až nad těch 200 dolarů

Re: P: CA18DET, tranny + další

Napsal: 25.04.2011, 18:57
od DragonART
Foto Up:

Prozatím sem stihnul jen turbo, zbytek pofotím pozdějš.

http://i56.tinypic.com/282e50.jpg
http://i54.tinypic.com/347k02d.jpg
http://i56.tinypic.com/nq625v.jpg
http://i55.tinypic.com/2iswroo.jpg
http://i55.tinypic.com/2uzfs03.jpg

Má drobný vůle do stran, ale ne takový aby žralo olej a kouřilo, tlačilo pěkně tak jak má. A tradiční prasklina okolo klapky WG.


EDIT: turbo - odesláno

Re: P: CA18DET, tranny + další

Napsal: 01.05.2011, 18:08
od DragonART
Takže pár dílů co už nebudu potřebovat.

Zrcátka
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Palubka, bez rejpanců, pouze trochu špinavá, půjde umejt
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Budíky - ta šmouha pujde umejt.
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Startér
Obrázek

Komplet sání včetně termostatu, ale otvíral jak se mu líbilo.
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Alternátor
Obrázek

Vrtule + sahara + chladič
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Setrvák, vypadá nově jak lamela.
Obrázek
Obrázek

Spojková lamela, najeto asi 20 000, piánko, žádný gumování a podobný
Obrázek
Obrázek

Přítlačák, "trochu" vyhoblovanej, dřív na spojku asi někdo zapoměl..
Obrázek
Obrázek

Svody - prasklý ve směšovači
Obrázek
Obrázek

Elbow, upravená na průchozí šrouby, včetně lambdy
Obrázek

A převodovka.

- Hadice a trubky na dotaz, ale mám tady (snad) všechno, z motorvýho prostoru.

+ během dvou měsíců budou k dispozici i facelift přední brzdy (najeto 15 000km/ komplet - kotouče, třmeny, desky) a zadní třmeny (druhý třmeny, jsou zralý na repas a desky a kotouče na výhoz, nebo stočení)