Koupím IC Avia

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
Andeer
user
Příspěvky: 293
Registrován: 28.02.2005, 14:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Koupím IC Avia

Příspěvek od Andeer » 10.10.2005, 14:15

čau, koupím ic avia. bude- li možno tak nový.
u nas v daewoo avia za něj chtějí 5tis.kč
v čechách se prý dá koupit nový za 3500,-
Nissan 200sx 92'
cervena b., dovoz nemecko
repas turbo od michala - jede fajně
Intercooler avia, BOW MK2, iridium IQ20, 1.1BAR , CHIP stage1, mobil1 5W50

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 10.10.2005, 14:43

to si ho už zničil?

Uživatelský avatar
Andeer
user
Příspěvky: 293
Registrován: 28.02.2005, 14:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andeer » 10.10.2005, 16:03

nene , mam to pro kamarada do golfa2
mame tam motor z audi TT :lol:
Nissan 200sx 92'
cervena b., dovoz nemecko
repas turbo od michala - jede fajně
Intercooler avia, BOW MK2, iridium IQ20, 1.1BAR , CHIP stage1, mobil1 5W50

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 10.10.2005, 20:33

cekám až bude na skladě v ol, měl by být za cca 2 tácy, ale musím ho jít nejdřív oměřit jestli to je on

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 11.10.2005, 20:00

tak jsem schopen zajistit icečko v olmiku za 2200 přesně (470/205/45)
fungl nový z avie tak pište loupežníci

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 11.10.2005, 20:11

tak to je super cena.AL ejestli to je teda ten z avie60 větší. Pač se dělaj dva typy co vím.
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 11.10.2005, 20:15

ten samej co má martin, akorát tlouštka o 2 cm menší, někdo psal kdysi na foru, že bohatě stačí, že ten rozdíl je minimální

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 11.10.2005, 20:38

to určitě stačí, ale blbě se na něj budou přidělávat jiný boky :-(
leda pak udělat 5cm vstu i vstup

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 11.10.2005, 23:29

A nemaji ten větší?

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 12.10.2005, 19:15

nemá musel bych to zkusit jinde, ale nekde jsem koukal že má nekdo na fotkách tenhle ten má ho vzhůru nohama a nic nenavařoval

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 12.10.2005, 19:25

Kentoya píše:nemá musel bych to zkusit jinde, ale nekde jsem koukal že má nekdo na fotkách tenhle ten má ho vzhůru nohama a nic nenavařoval
No kdyby to někdo už vyzkoušel tak ho vemu ale kdybys nahodou narazil na ten větší tak dej vědět..dik

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 12.10.2005, 19:59

Kentoya píše:nemá musel bych to zkusit jinde, ale nekde jsem koukal že má nekdo na fotkách tenhle ten má ho vzhůru nohama a nic nenavařoval
Vzhuru nohama musi byt tehdy, pokud chces mit originalni vyvody z IC vedene smerem k motoru a chces je mit spravne - do sani sirsi vystup a k turbu slabsi vstup (tlakovy vzduch musi expandovat, jinak by ztracel tlak a ohrival by se). Mam to tak treba ja:

Obrázek
Stejny IC ma Pavel (Sprinter), ale dnem dolu a musel vyrobit trubkobiti, protoze vyvody IC smerovaly ven z predku auta:

Obrázek

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 12.10.2005, 20:32

a nebo ho namontuješ takle jak jsem to udělal kdysi já:
http://martin534.wz.cz/nissan/ic/

výhody:
jednoduchý a krátký trubky
jednoduchá montáž
v ideální pozici, není ohřívanej vodním chladičem

nevýhody:
je dost nízko a tak se sníženym podvozkem ho můžeš snadno zničit
musí se vyřezat nárazník aby se vešel

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 12.10.2005, 20:33

a nebo navaříš místo plastovejch konců hliníkový a můžeš si ho udělat přesně namíru svojí instalaci, jak se ti to bude zdát nejlepší

Uživatelský avatar
Andeer
user
Příspěvky: 293
Registrován: 28.02.2005, 14:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andeer » 13.10.2005, 06:41

tak co myslíte ? kdyby byl ten větší a tenší tak by to bylo super.

ktery typ by teda bylo možno poslat ?

u nas to je strasne darahe
Nissan 200sx 92'
cervena b., dovoz nemecko
repas turbo od michala - jede fajně
Intercooler avia, BOW MK2, iridium IQ20, 1.1BAR , CHIP stage1, mobil1 5W50

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 84 hostů