Stránka 1 z 1

koupim novou lambdu

Napsal: 30.11.2005, 21:41
od Andeer
nevite prosim nekdo o nove lambdě co by byla levnější než original bosch za 2800kč bez DPH? diky

Napsal: 30.11.2005, 21:53
od Kentoya
bral jsem taky origo bosch

Napsal: 30.11.2005, 22:48
od Andeer
Kentoya píše:bral jsem taky origo bosch
a vyresi to problem s cukanim při konstantni rychlosti a diry mezi 2-3tis ? mam po GO a del to furt

Napsal: 30.11.2005, 22:50
od Andeer
jeste mi tu nekdo radil at vycistim nejaky regulator ale ja uz nevim co to bylo :(

Re: koupim novou lambdu

Napsal: 01.12.2005, 07:18
od swed
Andeer píše:nevite prosim nekdo o nove lambdě co by byla levnější než original bosch za 2800kč bez DPH? diky
pochybuju o tom že seženeš u nás v čr lepší za lepší cenu :wink: leda od nissana přímo asi za 6000 :D

Napsal: 01.12.2005, 09:57
od raddy
Andeer píše:
Kentoya píše:bral jsem taky origo bosch
a vyresi to problem s cukanim při konstantni rychlosti a diry mezi 2-3tis ? mam po GO a del to furt
skus odpojit lambdu a previest sa bez nej....

Napsal: 01.12.2005, 18:26
od Andeer
aha odpojit , to je fakt

Napsal: 01.12.2005, 18:45
od Andeer
ta original třidratkova lambda je širokoásmová ? kdysi jsem čet že dokaže zaznamenat pouze chuda/bohata a proto si myslim že smes se samozrejme pripravi tak aby byla co nejblize lambda=1 a tudiz to porad preblikava chuda-bohata-chuda-bohata ve vysoke frekvenci

Napsal: 01.12.2005, 19:00
od raddy
Andeer píše:ta original třidratkova lambda je širokoásmová ? kdysi jsem čet že dokaže zaznamenat pouze chuda/bohata a proto si myslim že smes se samozrejme pripravi tak aby byla co nejblize lambda=1 a tudiz to porad preblikava chuda-bohata-chuda-bohata ve vysoke frekvenci
seriova lambda sonda je uzkopasmova.
je vystupny signal je napatie v rozsahu 0-1V, oblast prechodu medzi 0-1V je oblast stochiometrickeho pomeru palivo/vzduch.
podmienky na snimanie vystupu lambdy a pripravu zmesi podla nej:
1, ECU sa musi nachadzat v casti palivovej mapy kde je zapnuta spatna vazba z lambdy
2, poloha plynoveho pedala sa nesmie prudko menit, nesmie byt naplno otvoreny ani zavrety
3, motor musi byt zohriaty

v ostatnych pripadoch sa pouziva hodnota z tej casti palivovej mapy, kde sa prave ECU nachadza.