P:Rozšiřovací podložky

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
UDC-team
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.09.2006, 09:35
Bydliště: Sadová okr.HK

P:Rozšiřovací podložky

Příspěvek od UDC-team » 02.09.2006, 14:16

Prodám duralové rozšiřovací podložky libovolné šířky za super ceny!
Jsou velmi lehké a pevné se zalisovanými štefty nebo ocelovými závitovými vložkami.
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!

AERO
user
Příspěvky: 178
Registrován: 02.03.2006, 21:06
Kontaktovat uživatele:

Re: P:Rozšiřovací podložky

Příspěvek od AERO » 02.09.2006, 15:31

ja by som potreboval podlozky so zavotom do naboja na S12 z Duralu o hrubke 4cm dopredu a 5cm dozadu a plus ten zavit do naboja.. co by stali uteba??

Uživatelský avatar
UDC-team
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.09.2006, 09:35
Bydliště: Sadová okr.HK

Příspěvek od UDC-team » 02.09.2006, 17:36

Aero, nevím zda tě dobře chapu.
Potřebuješ podložky 2x40mm a 2x50mm a jestli chceš utahovat kolo matkama tak se zalis. štefty, pokud bys chtěl utahovat kolo šroubama tak tam zalisujem závitové vložky.komplet cena i smatkama nebo se šroubama je 3800Kč + poštovné do SR cca 250kč
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!

AERO
user
Příspěvky: 178
Registrován: 02.03.2006, 21:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AERO » 02.09.2006, 17:53

no ja chcem podlozky s roztecom 4x114 a potrebujem 2x40mm a 2x50mm s tym ze tu podlozku najprv nasrobujem do naboju, potom sa na to hodi kolo a pritiahne sa bud matkou alebo do podlozky a zaisti sa to matkou.. len chcem vediet cenu a chcel by som vediet ake cislo ma ten dural najlepsie by bola norma toho materialu..

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 03.09.2006, 01:00

Jen pro informaci.....swapnul sem predni napravu z S14 a ona je o neco sirsi...zadni je origo S13 a potrebuju to vyrovnat.... co by odhadem staly podlozky 2x15 az 20mm 5x114,3 ?Musim to necim vyrovnat...vypada to divne :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
UDC-team
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.09.2006, 09:35
Bydliště: Sadová okr.HK

Příspěvek od UDC-team » 03.09.2006, 20:12

aero tyhle podložky vyjdou na 3800Kč a material je automatový dural, ale víc ti naprozradím :)


A Miro pokud máš přední nápravu z S14 čili 5x114,3 tak potřebuješ podložky 4x114,3 na zadek, že? Zejtra ti změřím minimum přechodových podložek,ale pokud potřebuješ 15mm tak musíš dát delší štefty a podložky průchozí.
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!

AERO
user
Příspěvky: 178
Registrován: 02.03.2006, 21:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AERO » 03.09.2006, 20:19

no tak normu materialu by si mohol prezradit.. lebo ak je to daky obycajny dural tak to si zozeniem daky lepsi a poslem ti to aby si mi ich spravil..

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 03.09.2006, 20:19

UDC-team píše:aero tyhle podložky vyjdou na 3800Kč a material je automatový dural, ale víc ti naprozradím :)


A Miro pokud máš přední nápravu z S14 čili 5x114,3 tak potřebuješ podložky 4x114,3 na zadek, že? Zejtra ti změřím minimum přechodových podložek,ale pokud potřebuješ 15mm tak musíš dát delší štefty a podložky průchozí.
nene..vzadu je taky 5x114,3...na zadek pasovali jen naboje, naprava ma jiny drzaky, takze tam nesla dat
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
UDC-team
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.09.2006, 09:35
Bydliště: Sadová okr.HK

Příspěvek od UDC-team » 03.09.2006, 20:29

Jak se dělá ten bilej rámeček co tam je znova moje zpráva?????? :(


Podložky z tohohle materialu jezděj už několik let na transitu a taky na hammera jsme dáli, takže bych neměl strach o jejich kvalitu!!!! 8)

Jo a Miro, beru zpět! :lol: :lol: :lol:
Nevite někdo náhodou jestli S14 automat ma taky VLSD??

Jak s těma podložkama???
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 03.09.2006, 20:36

UDC-team píše:Jak se dělá ten bilej rámeček co tam je znova moje zpráva?????? :(


Podložky z tohohle materialu jezděj už několik let na transitu a taky na hammera jsme dáli, takže bych neměl strach o jejich kvalitu!!!! 8)

Jo a Miro, beru zpět! :lol: :lol: :lol:
Nevite někdo náhodou jestli S14 automat ma taky VLSD??

Jak s těma podložkama???
ten bilej ramecek je "citace" a das to tak ze das tlacitko "citovat" u prispevku kterej chces aby tam byl...
Podlozky podle ceny...nejaky budu brat urcite, jen jeste nevim kdy (zatim mi to nejede, tak tecou prachy do oziveni) a jestli jen nejaky slabsi na zadek, nebo slabsi na predek a silnejsi na zadek...se musim jeste rozhodnout...mozna bych dal na predek 20mm a na zadek 30...napis ceny na obe varianty...ja to promyslim a domluvime se
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

AERO
user
Příspěvky: 178
Registrován: 02.03.2006, 21:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AERO » 03.09.2006, 20:41

no ja chcem vediet cislo materialu aby som si vedel porovnat cenu ci sa mi oplati brat podlozky odteba alebo nie..

Uživatelský avatar
UDC-team
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.09.2006, 09:35
Bydliště: Sadová okr.HK

Příspěvek od UDC-team » 03.09.2006, 20:47

Mirek píše:
UDC-team píše:Jak se dělá ten bilej rámeček co tam je znova moje zpráva?????? :(


Podložky z tohohle materialu jezděj už několik let na transitu a taky na hammera jsme dáli, takže bych neměl strach o jejich kvalitu!!!! 8)

Jo a Miro, beru zpět! :lol: :lol: :lol:
Nevite někdo náhodou jestli S14 automat ma taky VLSD??

Jak s těma podložkama???
ten bilej ramecek je "citace" a das to tak ze das tlacitko "citovat" u prispevku kterej chces aby tam byl...
Podlozky podle ceny...nejaky budu brat urcite, jen jeste nevim kdy (zatim mi to nejede, tak tecou prachy do oziveni) a jestli jen nejaky slabsi na zadek, nebo slabsi na predek a silnejsi na zadek...se musim jeste rozhodnout...mozna bych dal na predek 20mm a na zadek 30...napis ceny na obe varianty...ja to promyslim a domluvime se
Ahhh... táááák dikes
Vzhledem k tomu že máš 5x144,3 tě vyjdou 2x20mm a 2x30mm i s matkama na 3500Kč přechodový a 2x15-20mm průchozí s delšíma šteftama 1400Kč

Jak to stím VLSD?? Kdo to ví ať odpoví!
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 05.09.2006, 21:27

Jeste dotazek k tem podlozkam..jak je to s jejich vyvazenim? Pac tyhle auta jezdi docela rychle :lol:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
UDC-team
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.09.2006, 09:35
Bydliště: Sadová okr.HK

Příspěvek od UDC-team » 05.09.2006, 21:44

Mirek píše:Jeste dotazek k tem podlozkam..jak je to s jejich vyvazenim? Pac tyhle auta jezdi docela rychle :lol:
Rychle??? Můj escort jezdí rychlejc!
no beru zpět,má lepší zrychlení!!! :lol: :lol: :lol:

Co je geometricky přesné je přeci vyvážené! 8)
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 05.09.2006, 21:49

UDC-team píše:
Mirek píše:Jeste dotazek k tem podlozkam..jak je to s jejich vyvazenim? Pac tyhle auta jezdi docela rychle :lol:

Co je geometricky přesné je přeci vyvážené! 8)
No nahodou sem programator CNC stroju..a momentalne delam i obsluhu CNC soustruhu..geometricka presnost je jedna vec...jestli to stredi je vec druha ...rekl bych ze otvory pro kovova pouzdra se delaji na obrabecim centru...coz je dalsi upnuti...(vyrabite predpokladam celkove na 3 upnuti) a co upnuti to mozna odchylka a nepresnost :) Tak nejak v kostce...nechci tim delat spatnou reklamu jen se vyptavam, protoze bych o ne mel zajem :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 174 hostů