Stránka 1 z 1

k: ka24de

Napsal: 30.10.2006, 17:08
od Kentoya
kdyby se někomu doma válel tak ho za mrzký peníz odkoupím na pokusy

Re: k: ka24de

Napsal: 30.10.2006, 19:43
od blázen
řek bych že u nás bude nemožné ho koupit :wink:

Napsal: 30.10.2006, 19:54
od Kentoya
třeba ho má harryp

Napsal: 31.10.2006, 13:20
od Mario
já mám, i s autem :o) prodam jen komplet:o)

Napsal: 31.10.2006, 18:48
od Kentoya
auta kupuji do 20 litrů, tak počkám až ho naboříš :lol:

Napsal: 10.11.2006, 20:34
od Kentoya
The KA24E is a 2.4 liter single overhead cam (SOHC) 12-valve engine .It uses SEFI fuel injection, and features forged steel connecting rods, an internally balanced one-piece cast crankshaft, and a cast aluminum intake manifold.

Bore × Stroke: 89.0 × 96.0 mm
Max power: 140 hp (105 kW) @ 5600 rpm
Max torque: 152 ft·lbf (206 Nm) @ 4400 rpm
Valve Configuration: SOHC, 12 valves
Compression ratio: 8.6:1 (9.1:1 for early 1989 240SX )

The KA24DE is the stock engine for 1991 to 1997 S13 and S14 240SX vehicles. It is a 2.4 Liter DOHC Engine.

Bore × Stroke: 89.0 × 96.0 mm
Max power: 155 hp (115 kW) @ 5600 rpm
Max torque: 160 ft·lbf (217 Nm) @ 4400 rpm
Valve Configuration: DOHC, 16 valves
Compression ratio: 9.5:1

kluci zde jsou základní rozdíly motorů KA
můžu splašit KA 24 E (12valve), nevíte někdo kde by se dala splašit hlava DE?

Napsal: 11.11.2006, 11:51
od blázen
co ebay? nebo možná bude street.racer vědět

Napsal: 24.11.2006, 01:26
od valdos240sx
blázen píše:co ebay? nebo možná bude street.racer vědět
Mám tuhle vzácnost v garáži,ale ani nevím jestli se toho chci zbavit,páč ted jezdím v KA 24E-jinak ještě úprava jsou i modely ze 150hp. :lol:

Napsal: 24.11.2006, 07:34
od Kentoya
však já nespěchám, mám čas, o jednom udalším už tak nějak vím, uvidím jaký budou ceny

Napsal: 28.11.2006, 11:00
od valdos240sx
Kentoya píše:však já nespěchám, mám čas, o jednom udalším už tak nějak vím, uvidím jaký budou ceny
Co hodláš zkoušet?Ten motor vydrží snad vše.Určo ho chces přeplnovat co? :wink:

Napsal: 28.11.2006, 19:16
od Kentoya
přeplnovat, jen kovaný ojnice a písty nechat v serii i kliku, jinak mám na jednoho člověka kontakt, jen mu nemůžu zavolat, kdo mi volal poslední 4 dny tak ví že skoro nikomu nerozumím co říká, až na výjimky kdy ten mobil zničeho nic funguje jak má

kolik by jsi za něj popřípadě chtěl, a máš ho i s jednotkou a elektrikou?

Napsal: 28.11.2006, 19:17
od blázen
Kentoya píše:přeplnovat, jen kovaný ojnice a písty nechat v serii i kliku, jinak mám na jednoho člověka kontakt, jen mu nemůžu zavolat, kdo mi volal poslední 4 dny tak ví že skoro nikomu nerozumím co říká, až na výjimky kdy ten mobil zničeho nic funguje jak má

kolik by jsi za něj popřípadě chtěl, a máš ho i s jednotkou a elektrikou?

doufám že mi si dobře rozuměl,když sme si telefonovali :roll:

Napsal: 28.11.2006, 19:24
od Kentoya
takřka vůbec, ale slik si pro něj zítra jede (snad už nabeton), ale s motorem jsem to pochopil a to druhý jsem asi zapoměl

Napsal: 28.11.2006, 19:34
od blázen
:axe: :axe: :axe: :axe:

Napsal: 12.12.2006, 01:12
od valdos240sx
Kentoya píše:přeplnovat, jen kovaný ojnice a písty nechat v serii i kliku, jinak mám na jednoho člověka kontakt, jen mu nemůžu zavolat, kdo mi volal poslední 4 dny tak ví že skoro nikomu nerozumím co říká, až na výjimky kdy ten mobil zničeho nic funguje jak má

kolik by jsi za něj popřípadě chtěl, a máš ho i s jednotkou a elektrikou?
Elektrika není celá ale mám schémata a ECU je v poho. :lol: