Stránka 1 z 2

K: trubky a šrouby na vodu na T25, i na olej -SR20DET S14

Napsal: 19.02.2007, 11:21
od reproboy
jestli mate nekdo navic, jedna se o GT25, ale venek je stejne jako T25, šroub na olej M11x1 (tušim), ideálně i s trubičkou. Dál šrouby na chlazení vody i s trubkama na tvaru nezalezi. Nabidnete, nemuzu sehnat.

Re: K: trubky a šrouby na vodu na T25, i na olej-SR20DET S14

Napsal: 19.02.2007, 12:59
od reproboy
reproboy píše:jestli mate nekdo navic, jedna se o GT25, ale venek je stejne jako T25, šroub na olej M11x1 (tušim), ideálně i s trubičkou. Dál šrouby na chlazení vody i s trubkama na tvaru nezalezi. Nabidnete, nemuzu sehnat.
jedna se o turbo SR20DET S14. POpripade i obe saci priruby i s tesnenim.

Napsal: 19.02.2007, 13:05
od buky300zx
Mozno sa opitam blbost,ale nemalo SR turbo 28?

Napsal: 19.02.2007, 13:09
od reproboy
buky300zx píše:Mozno sa opitam blbost,ale nemalo SR turbo 28?
je to mozny :)) AR.60 M24 sani, AR.64 vyfuk, skrn BG 0317J

vic z toho nevyčtu...

Napsal: 19.02.2007, 13:11
od kenivruh
buky300zx píše:Mozno sa opitam blbost,ale nemalo SR turbo 28?
Je to T28, ale skrutky su rovnake.

Napsal: 19.02.2007, 13:25
od reproboy
kenivruh píše:
buky300zx píše:Mozno sa opitam blbost,ale nemalo SR turbo 28?
Je to T28, ale skrutky su rovnake.
Ja si rikal ze na T25 je to naky velky :) jinak dneska jedu do specialky na tlakovy hadice a tak a mozna ze to vyresime ..

Jinak kdo z vas jezdi na sprinty tak me urcite zna, ted to bude ale trosku extrem, 1.3Turbo s T28 :)))

Napsal: 19.02.2007, 13:28
od Elviiis
Jaká 1.3? No nevím jestli není T28 zbytečně velký stejný tlak ti natlačí i menší trurba a ty uřčo nepotřebuješ tolik vzduchu jako 2.0

Napsal: 19.02.2007, 13:29
od Elviiis
a nebo su moula a myslel jsi 1.3bar?a ja sem to nepochopil.

Napsal: 19.02.2007, 13:32
od reproboy
Elviiis píše:a nebo su moula a myslel jsi 1.3bar?a ja sem to nepochopil.
Ne, mam to turbo do Una.. Uno 1.3Turbo. A velky neni, jsou blazni, ktery tam davaji i T3/4. Ale jezdi 400 metru za 12.5s :) V roce 05 jsem na panencaku dal obe 200sx co tam jezdily na sprintech, zaregistrovany, tak si me mozna budou pamatovat. Cerny Uno Turbo

Napsal: 19.02.2007, 13:36
od Elviiis
Pro uno mluví nízká hmotnost je tak spartánsky udělaný že ani tenintroš nic neváží. Jinakuž jsem v pár unech jel a moc mně to ani nenatchlo. Můj 1.0turbo jede podstatně lépe. Ale jak jsem psal T28 je zbytečně velké. Co se týká přeplňovaní tak je lepší menší turbo ze stejným tlakem pokud nemáš motor nějak extrémně naspeedovany ale pokud chceš plnit velký tlaky tak je to good. Já tlačím 0.8 abudu zvedat na 1.0 ale turbo mám poloviční.

Jinak mojí 200sx seriové uno turbo nedalo ale pokud ho máš upravené tak se není čemu divit.

Napsal: 19.02.2007, 13:39
od reproboy
Elviiis píše:Pro uno mluví nízká hmotnost je tak spartánsky udělaný že ani tenintroš nic neváží. Jinakuž jsem v pár unech jel a moc mně to ani nenatchlo. Můj 1.0turbo jede podstatně lépe. Ale jak jsem psal T28 je zbytečně velké. Co se týká přeplňovaní tak je lepší menší turbo ze stejným tlakem pokud nemáš motor nějak extrémně naspeedovany ale pokud chceš plnit velký tlaky tak je to good. Já tlačím 0.8 abudu zvedat na 1.0 ale turbo mám poloviční.

Jinak mojí 200sx seriové uno turbo nedalo ale pokud ho máš upravené tak se není čemu divit.
No já jsem krapet jiná liga. Seriovy uno turbo jede hur, nez 200sx. 1.0T.. mluvis o charade? Jinak mě uz maly turbo proste nestaci, s mejma pistama, spojkou a vstrikama musim jit do neceho vetsiho. Maly turbo prestava ve vetsich tlacich nad 1.3bar plnit a tlak klesa a tim ztracim na vykonu.

Napsal: 19.02.2007, 13:42
od Elviiis
jo tak to je iná. Proto jsem psal jestli nemáš motoř naspeedovaný. Jo 1.0 charade. Ale jebkám na nějaký špelink. Kokal jsem na ůpravy Charade apři 1baru , sání , Ic a laufu má cc 120 až 130koní což už jde. Jinak při větším turbu a tlacích je potřeba špelit jednotku a to nevím kdo by mi to udělal.

Napsal: 19.02.2007, 13:45
od reproboy
Elviiis píše:jo tak to je iná. Proto jsem psal jestli nemáš motoř naspeedovaný. Jo 1.0 charade. Ale jebkám na nějaký špelink. Kokal jsem na ůpravy Charade apři 1baru , sání , Ic a laufu má cc 120 až 130koní což už jde. Jinak při větším turbu a tlacích je potřeba špelit jednotku a to nevím kdo by mi to udělal.
Charade nejede spatne, hlavne ma oproti unu lepsi podvozek. Ale - v serii lip nejede. Z una dostanes se seriovejma komponentama kolem 140PS, ale vetsinou uz nestiha spojka... Charade ma hlavne pozdni nastup turba. U una zacina tlacit uz pri 1500ot a pri 2200 tlaci maximum, takze je daleko zivejsi nez vetsina preplnovanych. Ty T28 bych se vubec nebal. POkud jsou dobry tlaky jako ze jsou, a 200sx dokaze T28 roztacet od 2000, tak s 1.3T ho budu roztacet od 3000 a v 4500 uz bude talcit max, coz na sprinty a okruhy staci.
Jo, je to auto jenom na sprinty a okruhy, na normalni jezdeni by to byla docela vrazda.

Napsal: 19.02.2007, 13:52
od Elviiis
To je fakt turbo talčí docela brzo ale citelný je to dost pozďe opravdový zátak je až od 5tis ale zo to je to docela mazek nakopanec. Je fakt že na sprinty je ti to jedno. Nejhorší já jezdím s prckem s 2.0 takže integri a S2000 :( a při tom to vychází jen o chlup abych jezdil s 1.6 :evil: navíc mi koeficient 1.7 příjde dost přísný myslím si že spravedlivější by byl 1.5. Jelikož dnes už nejni mezi N/A a turbama takový rozdíl.

Napsal: 19.02.2007, 13:54
od reproboy
Elviiis píše:To je fakt turbo talčí docela brzo ale citelný je to dost pozďe opravdový zátak je až od 5tis ale zo to je to docela mazek nakopanec. Je fakt že na sprinty je ti to jedno. Nejhorší já jezdím s prckem s 2.0 takže integri a S2000 :( a při tom to vychází jen o chlup abych jezdil s 1.6 :evil: navíc mi koeficient 1.7 příjde dost přísný myslím si že spravedlivější by byl 1.5. Jelikož dnes už nejni mezi N/A a turbama takový rozdíl.
Já jezdim do 2500ccm, tam to docela jde. BMW jsou za nama - 325, vtecy taky 2.2VTi Type-R, jedinny co nas trapi je opel speedster 2.2, to jede hlavne na rozjezd a na co zatim nemame a asi ani mit nebudeme je catterham... :))
Letos to bude perny, spousta lidi neco pripravuje. Ale to i my :)