Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer
Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer
Mam tu jeden odkaz v ktorom su kovane piesty a H ojnice v relativne slusnej cene... nemate niekto s tymito vecami skusenosti...
http://www.ebay.co.uk/itm/Wiseco-Piston ... 1e83b4d24f
druha otazka znie... ci je vhodne zanechat kompresny pomer 8,5/1 alebo ist do vyssieho...
budem rad za kazdy postreh...
http://www.ebay.co.uk/itm/Wiseco-Piston ... 1e83b4d24f
druha otazka znie... ci je vhodne zanechat kompresny pomer 8,5/1 alebo ist do vyssieho...
budem rad za kazdy postreh...
S8 cez tyzden, S13 cez vikend
Re: Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer
ja by som kp zachoval,vsetko co potrebujes dosiahnes vackami a naladenim predzapalu.
Re: Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer
S piestami W... mam len dobre skusenosti,odporucam.
KP nechaj std pokial chces ist na vysoky tlak.Ked chces nizky plniaci tlak a chces aby ti auto tahalo o nieco lepsie odspodu,tak ho treba zvacsit.
Pri vysokom KP a vysokom plniacom tlaku budes mat problem s detonaciami a nasledne s ladenim,budes musiet pouzit vstrekovanie W/M...
KP nechaj std pokial chces ist na vysoky tlak.Ked chces nizky plniaci tlak a chces aby ti auto tahalo o nieco lepsie odspodu,tak ho treba zvacsit.
Pri vysokom KP a vysokom plniacom tlaku budes mat problem s detonaciami a nasledne s ladenim,budes musiet pouzit vstrekovanie W/M...
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Re: Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer
mne to pride tak ze je asi najrozumnejsie spravit nejaky kompromis... uvital by som aj lepsi spodok a takisto nechcem plnit v buducnosti pod 1,2b... ma niekto skusenosti so zvysovanim KP na CAcku?
napr ci niekto nejazdi 9:1 alebo 9,5:1 by ma zauimala nejaka referencia...
napr ci niekto nejazdi 9:1 alebo 9,5:1 by ma zauimala nejaka referencia...
S8 cez tyzden, S13 cez vikend
Re: Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer
A sériovej kompresní poměr na CA18det je teda 8,5/1 ? Nešťourám, jen nevim přesně Myslim že jsem hledal tuto hodnotu a že byla vyšší.
Re: Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer
pokial viem tak vsade sa pise o 8,5:1... inac to by clovek hned po objeme motora mal vediet este skorej ako kupi auto... sorry
S8 cez tyzden, S13 cez vikend
Re: Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer
Jo jo je to tak už jsem dohledal.
Jinak já šel do Wossnerů ojnic i pístů 9:1 průměr 84mm a uvidim jak to bude jezdit
http://www.woessner-kolben.de/fileadmin ... dt_web.pdf
Jinak já šel do Wossnerů ojnic i pístů 9:1 průměr 84mm a uvidim jak to bude jezdit
http://www.woessner-kolben.de/fileadmin ... dt_web.pdf
Re: Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer
Co to stojí?Kamza píše:Jo jo je to tak už jsem dohledal.
Jinak já šel do Wossnerů ojnic i pístů 9:1 průměr 84mm a uvidim jak to bude jezdit
http://www.woessner-kolben.de/fileadmin ... dt_web.pdf
Re: Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer
Ahoj ja by som bral príklad z upravovacích firiem už majú niejakú tu skúsenosť s úpravami a pod. tu sú príklady
http://www.kageki-racing.cz/fotky/c/9/n ... -rs13.html
Alebo niečo podobné si pozri
http://www.junauto.co.jp/products/piston/index.en.html
Sú to firmy ktoré použili kované veci Wössner mám známeho čo mal tiež kovaný motor Wössner a išli jak hodinky.Niekedy dôraz nie je kvalita súčiastok ale odborná montáž s dlhoročnými skúsenosťami ja by som sa držal niektorých firiem JUN,TOMEI, HKS, Wössner, a pod. ak mám dobre poznatky najsilnejšie CA-čko postavila firma JUN a Norris Design.
Tu je príklad na montáž a skladanie RB-čka je to jen obrazkovo prirovnanie:
http://www.youtube.com/watch?v=3NBnDOdXzNU
Takže študovať, učiť sa, kupovať, a asi prenechať odborníkom to skladanie veď každý vie že tieto súčiastky stoja nie male peniaze čo môže trvať životnosťou 5km alebo aj 150 000km
http://www.kageki-racing.cz/fotky/c/9/n ... -rs13.html
Alebo niečo podobné si pozri
http://www.junauto.co.jp/products/piston/index.en.html
Sú to firmy ktoré použili kované veci Wössner mám známeho čo mal tiež kovaný motor Wössner a išli jak hodinky.Niekedy dôraz nie je kvalita súčiastok ale odborná montáž s dlhoročnými skúsenosťami ja by som sa držal niektorých firiem JUN,TOMEI, HKS, Wössner, a pod. ak mám dobre poznatky najsilnejšie CA-čko postavila firma JUN a Norris Design.
Tu je príklad na montáž a skladanie RB-čka je to jen obrazkovo prirovnanie:
http://www.youtube.com/watch?v=3NBnDOdXzNU
Takže študovať, učiť sa, kupovať, a asi prenechať odborníkom to skladanie veď každý vie že tieto súčiastky stoja nie male peniaze čo môže trvať životnosťou 5km alebo aj 150 000km
Re: Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer
Mám pocit že to bylo okolo 17tis. ojnice a 14tis. pístyMaxX píše:Co to stojí?Kamza píše:Jo jo je to tak už jsem dohledal.
Jinak já šel do Wossnerů ojnic i pístů 9:1 průměr 84mm a uvidim jak to bude jezdit
http://www.woessner-kolben.de/fileadmin ... dt_web.pdf
Re: Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer
Kamza píše:Mám pocit že to bylo okolo 17tis. ojnice a 14tis. pístyMaxX píše:Co to stojí?Kamza píše:Jo jo je to tak už jsem dohledal.
Jinak já šel do Wossnerů ojnic i pístů 9:1 průměr 84mm a uvidim jak to bude jezdit
http://www.woessner-kolben.de/fileadmin ... dt_web.pdf
To su palety... To si na ne necham zaist chut a pojdem do toho wiseca & K1. To je tak za polovinu a zrovna si nemyslim ze to omnoho menej nevydrzi...
Rudy ma pravdu v tom ze viacmenej zalezi na tom kto to zlozi a ako.
S8 cez tyzden, S13 cez vikend
Re: Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer
Erso ja by som radšej na tvojom mieste priplatil aj na tie ojnice a šiel do Wössner a viež že máš pokoj zo strany kovania. Bude lepšia vyváženosť vo vyšších otáčkach, lepšia gramáž. Ak chceš môžem ti dať Setup CA-čka čo mal známi mal tam CA-čko v cene 5000€ vo súčiastkach a výkon okolo 500 koní.
Re: Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer
Mas nejake zle skusenosti s Wissecom?RUDIDRIFT píše:Erso ja by som radšej na tvojom mieste priplatil aj na tie ojnice a šiel do Wössner a viež že máš pokoj zo strany kovania. Bude lepšia vyváženosť vo vyšších otáčkach, lepšia gramáž. Ak chceš môžem ti dať Setup CA-čka čo mal známi mal tam CA-čko v cene 5000€ vo súčiastkach a výkon okolo 500 koní.
Ja mam pocit ze su to spickove piesty za super cenu,sam ich pouzivam na VG a tlacim 2bar+nitro a nikdy problem nebol.Pouzivam tiez lacne ojnice SCAT(skoda ze sa robia len na VG,SR,KA... a nie na CA) a tiez problem nikdy nebol.A to poznam este Z32 z CR ktora ma velmi pekny vykon,ma tiez ten setup(piesty ojnice) co pisem ja a problem nebol.
Tak neviem preco mu radis tak drahe ojnice a piesty ked nechce ist s tlakom cez 1,2bar???Ty ich mas tiez v aute?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Re: Vyber kovanych vnutornosti CA18DET a kompresny pomer
s K1 ojnicami mam osobnu skusenost ze uz 3 roky na nich chodi kamarat a parada...RUDIDRIFT píše:Erso ja by som radšej na tvojom mieste priplatil aj na tie ojnice a šiel do Wössner a viež že máš pokoj zo strany kovania. Bude lepšia vyváženosť vo vyšších otáčkach, lepšia gramáž. Ak chceš môžem ti dať Setup CA-čka čo mal známi mal tam CA-čko v cene 5000€ vo súčiastkach a výkon okolo 500 koní.
na wiseco som dostal tiez nezavisle od 3 ludi dobre referencie...
takze vyber uz s najvacsiou pravdepodobnostou menit nebudem... co kradnem?
a to ze su take lacne je vec akcie a ne kvality ci znacky... tiez som ich videl tu v europe za strasne prachy (podobne wusneru)...
ked seriove maju zniest udajne 350k tak s kazdymi kovanimi sa da dostat cez 500k aj ked to neni moj ciel...
S8 cez tyzden, S13 cez vikend