Uprava CA18DET Stage 1-5

tipy na zajímavé weby, shopy atd
Odpovědět
Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Uprava CA18DET Stage 1-5

Příspěvek od tamo » 19.04.2006, 14:06

Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
rednissan
user
Příspěvky: 180
Registrován: 09.10.2005, 20:25
Bydliště: Strakonice, Jižní čechy

Příspěvek od rednissan » 19.04.2006, 19:16

Stage 3 - co víc si přát :lol:

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 19.04.2006, 20:32

na co přijde to rb a swapnout to odhad někoho kdo to počítal, uvažuju o tom zatím nereálně, ale co kdyby mi ruplo v bedně (uvažuju dost vážně, že si vyskládám, ještě jednoho, ale zatím jsem uvažoval o stage 3 vážně a o RB ze srandy)

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 20.04.2006, 15:12

se 444ccm vstřikama 370hp? :?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 20.04.2006, 16:04

blázen píše:se 444ccm vstřikama 370hp? :?
nepripada mi to prilis seriozne, pretoze neuvadzaju typ turba na stage 3. A samozrejme, 370hp je na 444cc vstreky trochu moc-pri seriovom tlaku paliva...
Hynkovi som vyrobil specialny cip, ktory umoznuje zvysit tlak paliva nad 3bar a vstreky sa tvaria ako cca 550cc....

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 20.04.2006, 16:41

má tam sard fpr takže seriovej tlak mít asi nebude

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 20.04.2006, 19:46

no to nie je priamo dovod na vyssi tlak.....nepisu tam podrobne informacie...

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 20.04.2006, 19:53

a stage2 240PS má na to seriove turbo? mě se moc nezdá a seriove vstřiky.. zase Stage1 jen 210PS?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 20.04.2006, 19:59

stage = fáze, nevidim důvod, proč by to neměl mít takle rozdělený a zdá se mi, že to tam má i odbrzděný, jinak si myslim, že těch 230-240 tam bude určitě, když ondrovi naměřili 225 a to měl seriovej ic a tlak 0,95b

jinak bych to nebral jako nějakou bernou minci, protstě procházel určitejma fázema a má je tam trochu popsaný :)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů