www.driftworks.com (budik na mereni tlaku paliva atd)

tipy na zajímavé weby, shopy atd
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 30.03.2006, 21:02

tak to je super :D

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad » 31.03.2006, 12:34

Martin_534 píše:6/4 a 8/6
To je snížení v cm ???

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 31.03.2006, 13:50

ne tuhost v kg/mm
serie je cca 2/2

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 31.03.2006, 15:10

Apex je uz tiez u mna doma. 8)
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 14.04.2006, 17:04

apex podvozek už mám i já 8)
tímto děkuji všem zůčasněným za dopravu :wink:


Obrázek
Obrázek
jenom je divný, že k tomu nepřibalili žádnej návod

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 14.04.2006, 17:51

Aj mne chybal navod, velmi som sa cudoval... Ale uz zhanam rozumi na uk fore. Niekedy o tom hodime rec cez ICQ.
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 14.04.2006, 18:18

pani vsetko co k tomu bolo som Vam dodal, ale uznavam ze je to divne.

ked tak mozem skusit pootravovat tetulu v Apexe ci k tomu nieco nemaju a uvidime
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 14.04.2006, 18:23

Remo skus sa ich tam popytat, nieco by nam mali k tomu poslat.

Ale ked som pozeral UK forum(a ked som som to dobre pochopil a to som si neni isty) tak tam tiez niekto o tom nieco pisal ze nedostal k tomu navod...
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
No_name
user
Příspěvky: 924
Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name » 14.04.2006, 18:53

co byste chteli za ty prachy :lol:

Uživatelský avatar
porsacek
user
Příspěvky: 278
Registrován: 26.02.2006, 19:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od porsacek » 14.04.2006, 19:21

CO KOSTUJE TAKOVY PODVOZEK :shock:
Nissan 200sx 1.8 turbo rv:93 Blow off valve MK II red,sportovní filtr.PREMIUM COIL OVER KIT KONI SPORT
Toyota Avensis 2.0 D-4 150hp www.toyotaklub.cz

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 14.04.2006, 19:30

necelejch 600liber
jinak vypadá moc pěkně

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů