Stránka 1 z 1

Uprava CA18DET Stage 1-5

Napsal: 19.04.2006, 14:06
od tamo

Napsal: 19.04.2006, 19:16
od rednissan
Stage 3 - co víc si přát :lol:

Napsal: 19.04.2006, 20:32
od Kentoya
na co přijde to rb a swapnout to odhad někoho kdo to počítal, uvažuju o tom zatím nereálně, ale co kdyby mi ruplo v bedně (uvažuju dost vážně, že si vyskládám, ještě jednoho, ale zatím jsem uvažoval o stage 3 vážně a o RB ze srandy)

Napsal: 20.04.2006, 15:12
od blázen
se 444ccm vstřikama 370hp? :?

Napsal: 20.04.2006, 16:04
od raddy
blázen píše:se 444ccm vstřikama 370hp? :?
nepripada mi to prilis seriozne, pretoze neuvadzaju typ turba na stage 3. A samozrejme, 370hp je na 444cc vstreky trochu moc-pri seriovom tlaku paliva...
Hynkovi som vyrobil specialny cip, ktory umoznuje zvysit tlak paliva nad 3bar a vstreky sa tvaria ako cca 550cc....

Napsal: 20.04.2006, 16:41
od Martin_534
má tam sard fpr takže seriovej tlak mít asi nebude

Napsal: 20.04.2006, 19:46
od raddy
no to nie je priamo dovod na vyssi tlak.....nepisu tam podrobne informacie...

Napsal: 20.04.2006, 19:53
od blázen
a stage2 240PS má na to seriove turbo? mě se moc nezdá a seriove vstřiky.. zase Stage1 jen 210PS?

Napsal: 20.04.2006, 19:59
od Martin_534
stage = fáze, nevidim důvod, proč by to neměl mít takle rozdělený a zdá se mi, že to tam má i odbrzděný, jinak si myslim, že těch 230-240 tam bude určitě, když ondrovi naměřili 225 a to měl seriovej ic a tlak 0,95b

jinak bych to nebral jako nějakou bernou minci, protstě procházel určitejma fázema a má je tam trochu popsaný :)