Příspěvek
od Láďa z UDC » 28.01.2009, 19:12
...a pročpak tam chceš dávat automat?? ...dělat to takhle naopak je daleko složitější....máš všechno sehnaný (převodovku, pedály, kardan, řídící jednotku pro AT převodovku, kabeláž, ...), nevím proč to chceš předělat, ale každej se automatu zbavuje, aby měl větší požitek z jízdy....jo a abych nezapoměl důležitou věc, můsíš to pak taky nechat pozměnit v techničáku, jinak neprojdeš na STK, a takováhle změna není jen tak...musíš zažádat akreditovanýho zástupce pro značku NISSAN, aby se k tomu vyjádřil.....no pořádně si to promysli než se pustíš do takový přestavby....
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW