Stránka 3 z 4

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 01.02.2010, 12:31
od Heini
Ja jen ze uz v 300zx to auto slo porád do predu a nechtelo se mu moc zatáčet. Tak mne zajímá jak to bude v kastli S13 která je podle mne míň tuší a jeste se tam dá V6

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 01.02.2010, 12:42
od mike
Heini píše:Ja jen ze uz v 300zx to auto slo porád do predu a nechtelo se mu moc zatáčet. Tak mne zajímá jak to bude v kastli S13 která je podle mne míň tuší a jeste se tam dá V6
fakt jo ??

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 01.02.2010, 13:14
od blázen
na těch JPN videích na youtube kde jezdí ty Z32 po okruhu drží docela pěkně.. ale je fakt,že ona váží tuším 1700kg? To je poměrně dost..

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 01.02.2010, 13:43
od SDRT
300 ZX sa nechce velmi zatacat lebo to ma podmienene podvozkom ale u S13 VG to nebude ten problem.

To pablo :S14 a S13 je trosicku rozdielne auto a zalezi na tom kto robil konversiu , ako sadol motor a podobne a hlavne RB a VG su uplne rozdielne motrory co sa tyka rozlozenia vahy a podobne.
Ja by som osobne doporucil 1J/2J Toyotu motor do S13 alebo V8 1UZ Celsior motor NA .

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 01.02.2010, 13:47
od blázen
a ty toyoty motory jsou včem rozdílné od RB?

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 01.02.2010, 16:11
od Heini
Tak u tech motorů z toyty a RB taky nevím co je za rozdíl

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 01.02.2010, 16:12
od pablo
SDRT píše:300 ZX sa nechce velmi zatacat lebo to ma podmienene podvozkom ale u S13 VG to nebude ten problem.

To pablo :S14 a S13 je trosicku rozdielne auto a zalezi na tom kto robil konversiu , ako sadol motor a podobne a hlavne RB a VG su uplne rozdielne motrory co sa tyka rozlozenia vahy a podobne.
Ja by som osobne doporucil 1J/2J Toyotu motor do S13 alebo V8 1UZ Celsior motor NA .
ja viem aky je rozdiel v s13 a s14...mam tu moznost mam ich doma takze viem o co sa jedna a mas pravdu s tym ze kto to bude robit...

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 01.02.2010, 18:56
od slik85
robit to budem ja

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 01.02.2010, 19:09
od mike
slik85 píše:robit to budem ja
co budes robit ??

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 01.02.2010, 19:10
od Design
Zastavbu vg30de do s13

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 01.02.2010, 19:15
od mike
ok sem zvedav ..
ano zed ma relativne malej rejd ale ze by se mu nejak nechtelo zatacet o tom NIC nevim

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 02.02.2010, 04:11
od SDRT
blázen píše:a ty toyoty motory jsou včem rozdílné od RB?
Toyota 3SGTE a Nissan CA18DET su motory s ktorych upravca vychadzal pri konstrukcii motorov JZ a RB .
Toyota motor je viacej spolahlivejsi ako Nissan .
Olej return ma u Toyoty daleko lepsi priebeh ako u Nissanu preto sa u vysokych otacok nepreplnuje hlava a tak nedochadza k ubytku oleja v olejovej vani ,nasavaniu vzduchu cez oil pick up a k naslednemu poskodzovaniu motora.Nevyzaduje oil catch can .
Toyota motor v prevedeni factory znesie daleko razantnejsie zaobchadzanie ako Nissan a 500 KW na zotrvacniku znasa bez akychkolvek internal uprav.
Je vseobecne zname ze kde RB26 dochadza pri vykone z dychom tak 1JZ motor sa prave dobre rozbehol.
A potom je tu rada technickych parametrov kde Toyota ma navrch oproti motorom RB/SR od Nisanu.

Ja ked by som sa mal rozhodnut pre zastavbu motora pre S13 na drift/circuit racing tak jednoznacne 1JZ alebo 2JZ single turbo .Pre mensie vykony 3SGTE aj ked tam je potrebne niekolko uprav
Aj ked vela AE86 pouzivaju v Japonsku na drift prave SR20DET motor :D .

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 02.02.2010, 09:39
od blázen
já sem myslel po stránce toho,o čem se tu diskutovalo a to je rozložení té hmotnosti těch nissan motoru,protože ty JZ motory sou taky jen řadové šestiválce.. a jestli umí 1JZ víc jak RB26DETT tak je dobrej..ty RB sem viděl snad i s 1600Hp

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 02.02.2010, 14:24
od SDRT
blázen píše:já sem myslel po stránce toho,o čem se tu diskutovalo a to je rozložení té hmotnosti těch nissan motoru,protože ty JZ motory sou taky jen řadové šestiválce.. a jestli umí 1JZ víc jak RB26DETT tak je dobrej..ty RB sem viděl snad i s 1600Hp
Ja som to pochopil inac.
Co sa tyka rozlozenia vahy tak neviem kolko je v tom rozdiel vahovy ale zalezi hlavne na ulozeni motora preto som mal na mysli ze zalezi kto ten motor nanda do kasne,aku napravnicu,ake silentbloky pouzije a podobne.
Ja som teraz videl zastavany RB26 do S14 a ten motor bol skoro na podlahe a to som videl ze silentbloky boli neskutocne dlhe /vysoke ale taku napravnicu som este nevidel.

Co sa tyke RB26 s 1600 Hp . nezabudni ze v tom motore uz nic seriove nieje a okrem bloku / pravdepodobne ani ten ale custom billet blok / a hlava ktora presla dokonalym prepracovanim a uz sa na 26 kovu hlavu nepodoba tam od Nissanu uz nic nieje pouzite.
Kdezto JZ motor 600hp bez problemu v serii a s vysokov trvacnostou a spolahlivostou .

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 02.02.2010, 15:12
od Mirek
Mariane nevidim mezi RB a JZ motory takovy rozdil..k tomu jak pises ze vydrzi znatelne vic, tak v CZ jsou ty motory asi nejake horsi. Protoze co jsem cetl od idaha a ostatnich lidi co maji supry, tak jsou v 90% po GO (vcetne N/A motoru). Kdyz udelas GO na RB, taky ti pak vydrzi.

Predem pisu ze nejsem zastance krizeni znacek a dle meho proste do nissana nepatri toyotackej motor. 8)

Povery o tom ze kdyz zastavite do S13 radovy 6 hrnek, tak je rozlozeni hmotnosti na prd je teoreticka povera. Napriklad Syko Performance (vyrabeji prestavbove silentbloky) jezdi soutezne v USA S14 s RB motorem a s nevyvazenim nemaji problem. Tim netrvdim ze je to idealni, s VG/VQ motorem bude vaha urcite lepsi, jen pisu ze s radovym to neni tak hrozne jak nekteri na forech pisou.

Jinak k tem vykonum, toyota neni jedina co zvladne 600hp na stock internals, staci se podivat na UK GTR forum. Jsou tam GTR, ktera maji pres 500 na seriovem spodku ( po GO ale seriovem).

O vyssich vykonech se nema vyznam vubec bavit, protoze mit vic jak 500-600 hp na 1200kg RWD je zbytecna a nevyuzitelna hloupost . Staci se podivat na mobness S13, jako reklama dobry, ale na jezdeni?