Stránka 1 z 2

300zx bez turba

Napsal: 23.03.2008, 13:42
od Design
Vyskytla se mi nabytka vozu nissan 300zx z32 majtel rikal že je KO motor a je to prej motor bez turba je to možne? nevyznam se v tom.A chtel jsem se zeptat jestli by tam šlo narvat Twinturbo komplet druhej motor a co by ktomu bylo treba.Dekuji za reakce hlave tech co tomu rozumi.

Napsal: 23.03.2008, 14:08
od sic
NA - TT swap je bezna vec a ide to bez zasadnych zmien. sikula to spravi za par hodin

Napsal: 23.03.2008, 14:15
od Design
Byl bys tak hodnej a rozepsal se co je vše potreba jiny nepočitam motor ten se da sehnat z USA i s turbama v celku.

Napsal: 23.03.2008, 15:37
od blázen
na ebay se pohybujou okolo 1000dol, takže s poštovným to do 50seženeš.. možná by šel sehnat i s anglie..pokud to není tajné dej do SZ cenovku za kolik ti jej nabídli,at nekoupíš drahou kokotinu

Napsal: 23.03.2008, 16:30
od sic
Design píše:Byl bys tak hodnej a rozepsal se co je vše potreba jiny nepočitam motor ten se da sehnat z USA i s turbama v celku.
vsetko, co potrebujes

http://300zxclub.com/showthread.php?t=14700

Napsal: 23.03.2008, 16:56
od Steve
Rozhodne mas lepsi koupit TT motor nez turbit N/A, rozdilu je tam hodne...elektrika je taky jina, da se upravit, ale ECU budes stajne potrebovat. Manual prevodovka je stejna, ale je rozdil v setrvaku, ve spojce a bude treba upravit i starter, budes potrebovat i jinej speed sensor, kvuli prevodu diferaku, pokud teda zachovas ten z N/A, ma kratsi prevod (spis vyhoda) a navic bys musel pouzit i jiny poloosy, nepasujou na TT diff. Pokud das seriovy intercoolery, budes potrebovat i jinej kondenzator klimatizace, ale to asi nehrozi. Celej ten predek N/A je trochu jinej, ale vse se da snadno upravit. Jo a silnejsi palivovou pumpu. Jsou to vsechno drobnosti, nejvetsi praci ti da stejne piping a vejfuk. Nejjednodusi bys to mel, kdybys koupil motor s prevodovkou a elektrikou.

Napsal: 23.03.2008, 18:12
od ,,PJ"
Mám taky jednu malou technickou... Přestavba určitě jde...Jsou tady dokonce lidi co to tady dělali a jestli si to přečte a bude ti sem chtit napsat co si o tom myslí a nebo ti poradit tak se určitě ozve...VIĎ... :D (nechci ho jmenovat bez jeho souhlasu)..Mysli si ale že je to dost práce to přestavět a nikdy to neuděláš zak pořádně aby AT bylo jako TT..Já mam TT a můj známej má AT a těch rozdílů je tam dost. Jsou věci který můžeš ponechat,ale nebudou jako na TT,Třeba ,že je stejná převodovka(ta z AT určitě pujde použía,ale TT a nevim jestli všechny,ale moje má chlazení převodovýho oleje to samý chlazení oleje difu a chlazení oleje motoru a je toho dost a dost...... ALE URCIŤĚ TO JDE A NECHCI NĚKOHO ODRAZOVAT --- MNOHO USPĚCHŮ

Napsal: 23.03.2008, 18:22
od Design
Parada... klidne pište i dalši lidi prosim...Uvažuju otom a chtel bych kdyžtak dovizt komplet motor možna i s ECU z US protoze to tam je ty motory za babku.Ale ted zalezi jak je opravdu narocna ta prestavba.Opravdu mam dilema hodne otom premyslim.Otec mi rekl jestli chces tak jdi dotoho ale prodej svoje dvoukilo ad nato mas penize takze nevim proste je mi lito se zbavit meho vysneneho auta ale 300zx me opravdu hodne laka takze babo rad. :?

Napsal: 23.03.2008, 20:46
od vmille
Nechej si SX, neco s nim nalitej a pak se zacni rozhlizet po ZX, urcite se jich jeste par naskytne. Ted se zbavis auta co mas udelane a budes se topit v problemech, dovezt motor mi neprijde jako lehka a lacina zalezitost, a jeste se toho nahromadi a pak zjistis ze jsi rok lital kolem ZX a pritom jsi si mohl uzivat s SX a balit kocicky.
Ale kazdy to ma jinak, ja jsem magor a bavi me to rozdelavani viz me 3 rozdelane auta.

Napsal: 23.03.2008, 21:08
od vmille
Neni to tajne, 300ZX me vyslo na 70 (cena auta, letenky pro dva lidi, trajekt, benzin). Ale je na nem kupa prace aby to vypadalo podle mych predstav, stejne by me nebavilo koupit nalestenou karu. Ted si delam lehkou GO a vim co je uvnitr. Jeste mam 200SX S13, skoro hotova, chybi mi vyfuk a IC na ktere 2 mesice cekam. Pak mam skoro hotove Punto GT 1.4 turbo, uz asi 3 mesice resim hlavu.

Napsal: 23.03.2008, 21:25
od Design
To je pekna cenovka i když škoda toho pravostranyho rizeni,Ty umiš tak dobre anglicky? nebo jak ses dopracoval k anglickymu autu?

Napsal: 23.03.2008, 21:53
od vmille
Anglicky moc neumim, ale komunikaci na PC zvladnu. Nasel jsem ho na ebay, vse domluvil, sestra se na nej byla podivat, pak ho nechala u sebe, objednal jsem si letenky, trajekt. V 16:30 jsem vyletel (15kg naradi sebou), v 19:00 byl u sestry, najedli jsme se, pokecali, vymenili olej za TESCO 10W40, fitr jsem mel sebou, pritom trosku prselo (anglie), ale bylo teplo. O pulnoci jsme vyrazili, ve 2:00 jsme byli v Doveru, ale trajekt mel hodinu zpozdeni. Pak jsem usnul a kamos vjel do Bruselu kde jsme se zasekali v ranni spicce. Do Brna jsem prijeli v 22:00, vyspali se. Druhy den jsme hned leteli sehnat zadni gumy, protoze nam to na tech galuskach celou cestu tancovalo. Sehnal jsem pekne Bridgestone 245/45/R16 6mm litr kus, znova olej a fitr.

Napsal: 23.03.2008, 21:58
od Design
Parada. znamej jezdi každej tyden truckem do anglie takže když si tam neco vyhlidnu neni to problem.

Napsal: 23.03.2008, 22:03
od Steve
Design píše:To je pekna cenovka i když škoda toho pravostranyho rizeni,Ty umiš tak dobre anglicky? nebo jak ses dopracoval k anglickymu autu?
staci chtit! sem rad, ze to konecne nekdo zrealizoval. kdyz se tu vedla diskuse o to jestli se da 300zx z UK poridit za 70 tak nikdo neveril. doufam ze Vmille bude inspirace pro ostatni a preju hodne stesti!

Napsal: 23.03.2008, 22:06
od Kentoya
já věřil a tvrdil že dá, ještě že se se mnou nikdo nevsadil :-D